Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

    Първоначално публикуван от subaru55555 Преглед на мнение
    Търся си нещо здраво и надеждно , целта ми е като падне сняг или искам да ида до Витоша да нямам притеснения , карам през повечето време градско ( с няколко думи , проходима и здрава кола).
    С тези изисквания, Субару Форестър 2.0 автомат с газ. Има много на пазара, но читави малко. Газификацията си я направи ти, и гледай за субара в горната граница на цените. Фейслифтовата първа генерация, ако питаш мен 2002 нататък.

    За гледането ако нямаш опит, по-добре в сервиз. Двигател и ръжди.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #17
      От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

      Да разбирам от коментарите, че Форестър трябва да се търси в диапазона 2002- 2005г. бензин - автомат. Аз също реших да купувам такава машина, но нещо избора е труден на бг пазара!

      Коментар


      • #18
        От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

        Все още Субару /без трибека/ се произвежда изключително в Япония.
        Автоматът бил по-здрав, защо?
        2002-2005 по-по най, защо?
        Газифициране след 2007 или заводски, или не става.
        До 2006 здравина, след 2007 комфорт и тяга...../условно/
        Важно е състоянието на автомобила. Ремонтът е относително скъп. Но най-много внимавайте с това, което не може да се поправи трайно.....

        ПП В момента имам два, '99 и '07 и карам Форестер от 11 години.
        Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

        Коментар


        • #19
          От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

          Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
          Все още Субару /без трибека/ се произвежда изключително в Япония.
          Автоматът бил по-здрав, защо?
          2002-2005 по-по най, защо?
          Газифициране след 2007 или заводски, или не става.
          До 2006 здравина, след 2007 комфорт и тяга...../условно/
          Важно е състоянието на автомобила. Ремонтът е относително скъп. Но най-много внимавайте с това, което не може да се поправи трайно.....

          ПП В момента имам два, '99 и '07 и карам Форестер от 11 години.
          По-ясно от това не може да се каже. Само вмятам, че има и английска сглобка на Форестър, с доста подобрена корозионна защита. Намирането на такъв екземпляр е изключително рядък късмет. Един такъв и аз разхождам вече 10 години.

          Коментар


          • #20
            От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

            Колеги и аз се оглеждам за "ново" семейно возило и за леки забежки до вилата, до където стигам и с рено сценик дори в силен дъжд. По принцип гледам Honda Crv и Subaru Forester, като водещото е събаруто, но ми се иска безпроблемен и по евтин за поддръжка двигател, който ще се газифицира. Не ми се мисли тук в Силистра кой ще регулира клапани, а недей си боже да е DOHC двигател, че да трябва и главите да се смълват за регулировка....си е сума и нерви, пък ще го правя кажи речи всяка година. Та толкова ли е спънат този двигател 2.0 125 к.с., че ми е фаворит?

            Коментар


            • #21
              От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

              Колегата да напише от къде е. Да иде да разпита местните сервизи наемат ли се с такава кола. Да се повози, да покара и тогава да реши дали е неговата кола.
              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
              0878 79 20 61 Борис

              Коментар


              • #22
                От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                Първоначално публикуван от nobreak Преглед на мнение
                Колеги и аз се оглеждам за "ново" семейно возило и за леки забежки до вилата, до където стигам и с рено сценик дори в силен дъжд. По принцип гледам Honda Crv и Subaru Forester, като водещото е събаруто, но ми се иска безпроблемен и по евтин за поддръжка двигател, който ще се газифицира. Не ми се мисли тук в Силистра кой ще регулира клапани, а недей си боже да е DOHC двигател, че да трябва и главите да се смълват за регулировка....си е сума и нерви, пък ще го правя кажи речи всяка година. Та толкова ли е спънат този двигател 2.0 125 к.с., че ми е фаворит?
                На 320 000 км е единият ми Форестер и не е пипан мотора, в това число и клапаните. Та ми е интересно защо при теб ще се налага всяка година? Е, вярно моя няма газ.....Ако ще минаваш по 100 000 на година, един реглаж ще правиш заедно със смяната на ремъка и ролките и едва ли ще е проблем да го направиш където и да е .....
                Не ме разбирай грешно, не се застъпвам за Фори. И без това станаха много . Аз съм си фен...... и уж знам защо .
                Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                Коментар


                • #23
                  От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                  Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                  На 320 000 км е единият ми Форестер и не е пипан мотора, в това число и клапаните. Та ми е интересно защо при теб ще се налага всяка година? Е, вярно моя няма газ.....Ако ще минаваш по 100 000 на година, един реглаж ще правиш заедно със смяната на ремъка и ролките и едва ли ще е проблем да го направиш където и да е .....
                  Не ме разбирай грешно, не се застъпвам за Фори. И без това станаха много . Аз съм си фен...... и уж знам защо .
                  Мислиш ли , че пропана скъсява живота на боксера......

                  Коментар


                  • #24
                    От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                    В Силистра познавам поне 3-4 човека със Субарута. Все ще те насочат към някой.
                    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                    08седем9010З60
                    MAKE RALLY NOT WAR
                    Confidence in Motion

                    Коментар


                    • #25
                      От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                      Мислиш ли , че пропана скъсява живота на боксера......
                      Не знам, вероятно да, но този мотор 2.0/125 коня има достатъчен ресурс и на газ. Доста е изписано по темата във форумите......
                      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Покупка на Субару Форестър 2.0 I ,125 к.с, 2002 г.

                        Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                        На 320 000 км е единият ми Форестер и не е пипан мотора, в това число и клапаните. Та ми е интересно защо при теб ще се налага всяка година? Е, вярно моя няма газ.....Ако ще минаваш по 100 000 на година, един реглаж ще правиш заедно със смяната на ремъка и ролките и едва ли ще е проблем да го направиш където и да е .....
                        Не ме разбирай грешно, не се застъпвам за Фори. И без това станаха много . Аз съм си фен...... и уж знам защо .

                        Така ме съветват знаещите, че трябвало да се регулират на 20 000 км ако съм на газ, а това при моето скромно каране е всяка година....


                        Първоначално публикуван от Preslav Peychev Преглед на мнение
                        В Силистра познавам поне 3-4 човека със Субарута. Все ще те насочат към някой.

                        И аз познавам, но двама ходят на сервиз в Субару София, единият наскоро платил 800 лв за клапаните на Outback именно там, e на Outback с DOHC мотор и система с shim over bucket, където се вади мотора и се махат валове и т.н., сигурно е нормално ама....


                        Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                        Не знам, вероятно да, но този мотор 2.0/125 коня има достатъчен ресурс и на газ. Доста е изписано по темата във форумите......

                        Много хора казват, че спънат тоя двигател, но аз не съм състезател и критерийте са ми други....то за някои и 170 коньовия е спънат.....
                        В интерес на истината ако не е постоянно 4х4 ми е ясно как ще върви, ама с 4х4 нямам опит.

                        Просто се опитвам да си изясня дали ми трябва постоянно 4х4 за предимно градско каране и по 150 м. прав и без коловози черен път до вилата, който без проблем го минавам и с рено Сценик, дори и в дъжда, но не и ако има сняг. Алтернативата ми е CR-V, че и "майсторите" и разбират и е по тънка откъм разходи и гориво май
                        Последно редактирано от nobreak; 05-10-18, 07:39.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                        Зареждам...
                        X