Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Кайен !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение

    Според мен не е кой знае какъв мащаба : или е дебитомер, или вакуум, или и двете.
    Ми смени го тоя дебитомер, с нов. Така или иначе е добре да го направиш. Това го сменям най-много седмица след като си купя автомобил. На дебитомер на над 100000км (или неизвестен пробег) не може да се разчита. Само датчик не вярвам да е над 200лв. И забрави за всичко, дето не е Bosch или Pierburg.

    Дори да не светят лампи, обикновено показват по-малко, и колата върви по-малко или развърта по-бавно.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #77
      Аз до сега веднъж не съм видял да свети лампа заради дебитомер.При условие, че някой тунеК специалист не го е резнал или някой не е забравил да му закачи буксата, компютъра хич не мрънка, че показвал 2/3 по-малко въздух от преди, само собственика мрънка, че колата не въртяла гумите баш както преди.Винаги при проверката спазвам един прост принцип, първо нов качествен въздушен филтър, почистване на дебитомера, и после газ по пътя.Дебитомера трябва да даде g/s за малко повече от номиналната мощност на колата.Смята се лесно, данните на дебитомера в g/s / 0.8.Тоест при 100 коня двигател изправен дебитомер следва да направи пик между 80-90г/с.Не всички дебитомери са еднакви и няма смисъл, поради това че една част от тях са пословично калпави да се сменя всичко наред.

      Коментар


      • #78
        Точно въпросния е от "пословично калпавите" и изкарва между 80 и 150000км (в зависимост от мотор, картерна вентилация, турбо и т.н.)

        Лампа свети в 10% от случаите - или когато си подмине горната граница (тогава при някои мотори се случват едни "интересни" забивания на муцуна в "най-подходящия момент"), или когато съвсем се е чалнал и показва каквото си иска. Бил съм свидетел и на двете. Нормалния случай е тоя, дето си описал - да показва по-малко, да не свети лампа, и да върви по-малко.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #79
          По-скоро да вдигне грешка.Лампата чак за такива дребни проблеми не светва.Въпреки, че има някои коли, които тотално се скапват от липста на дебитомер(опел екотек).За да светне лампата конкретно заради дебитомер трябва 100 пъти преди това да е светвала за бедна смес, богата смес, тримове извън всякакви граници и т.н.Дебитомера може да навлече голям куп неприятности ако си правим оглушки и не го сменяме.

          Коментар


          • #80
            Така... вече с нов дебитомер , Бош - 220 лв. с отстъпка . Има промяна във вървенето , превключва скоростите по-плавно. Че старият е бил за смяна е извън съмнение. Освен това той беше ....2g2 047, a новият ( и според каталозите ) е ...076 .

            Обаче сутринта проблемът с нестабилната работа в първите секунди си стои. Купих си три метра различни маркучета и чакам уикенда да ми дойде кеф да ги ровя.
            Следя и показанията от елм-чето за вакуум, мени се vacuum/boost . Общо взето като натисна педала на газта отива на BOOST, при празен ход или съвсем малко газ е на VACUUM. Не знам какво/КЪДЕ мери и така ли трябва да е, и какви трябва да са стойностите.

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Boost при атмосферен мотор, доста интересно
              Ако имаш желание да следиш какво се случва в колектора купи си един прост стрелкови вакуумметър и 2 метра маркуч, ще ти излезе горе долу на същата цена като елм-а.

          • #81
            Виж дали прави мисфайери. Скоро точно с такъв но туарег имахме същия проблем. 6 бобини за 250лв и заспа.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #82
              Ако имаш предвид дали записва грешка- не, няма.

              Коментар


              • #83
                Провери мембраната на картерната вентилация,ако се окаже скъсана,след смяната и ,палиш и оставяш на място да загрее до работна температура ,за да си направи горивната карта.

                Коментар


                • #84
                  За да не отварям нова тема питам тук - има ли нещо по-специфично при регулиране на фаровете на тоя дръгел ? Намерих схема с означенията кое '' болтче '' в кое направление регулира, но като са монтирани фаровете лъчът не се мести от нито едно. Като ги сваля се вижда , че всичко се върти ( те са с едни сложни пластмасови карданчета ) и рефлекторите се местят. Отделно едната настройка на дългите е вътре във фара , под капачката ( първата снимка ) и системата ми от стоманени въжета против кражба на фаровете го прави невъзможно на място. В неделя ще пробвам пак без нея.
                  Фабричен ксенон на късите и системата за автоматично ниворегулиране ( работи си ) може ли да правят начина за регулиране по-различен ? По англоезичните форуми четох , че се нулират някакви настройки с фирмена диагностика, но сякаш се отнасяше точно за автоматичното ниворегулиране .
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #85
                    Без диагностика не може да промениш височината на светлинният сноп . Намери някой с PIWIS 2 и уред за регулиране на фаровете и си регулирай нивото .

                    Коментар


                    • ивайло
                      ивайло коментира
                      Редактиране на коментар
                      Защо ? Виж аз как разсъждавам - автоматичното ниворегулиране е това, което променя ВСИЧКИ светлини заедно, за да компенсита промени в натоварване, налягане в гуми, позиция на възд. окачване и т.н. То би трябвало да се прави с PIWIS. Пластмасовите врътки на снимките не са ли чисто механични, и с тях се регулира всяка крушка ПООТДЕЛНО .

                  • #86
                    С врътките регулираш крайните положения. При палене те се връткат и си ги търсят, но застават в положението, което компът им каже

                    Коментар


                    • #87
                      Разсъждавайки и въртейки врътките какво се промени ? Когато се влезе в диагностичен режим за регулиране височината на фаровете и пред тях стои стенд за реглаж , променените стойности могат да се запаметят и автоматичното регулиране ще следи новите параметри .

                      Коментар


                      • #88
                        Докато ги въртя при монтирани фарове - нищо. При свален фар се вижда как мърдат рефлекторите, а като го монтирах видях , че дългите са отишли на .... горе вляво. Свалях само единия фар.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                        Зареждам...
                        X