Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Кайен !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Купих си Кайен !

    След като през май отворих двигателя на Санта фе-то за втори път ( първия - превъртели лагери, втория - скъсан колянов вал ) се разтърсих за някакъв заместител. От трънка на трънка накрая свих избора до бензиново СФ, какъв да е Туарег или любимите ми Дискавърита.
    Така докато попаднах на едно мнение на Русев , че Кайена е по-добрия Туарег , и съвсем импулсивно преди две-три седмици си го купих от Италия по снимка.
    На живо го видях вчера и онзи ден по тъмно. Вече е с номера и , ВНИМАНИЕ - СПРЯН ВРЕМЕННО ОТ ДВИЖЕНИЕ ( или по-точно с ограничение ) защото италианските гуми освен е са летни , се оказаха и под 4 мм. Това само за инфо да го знаете - в КАТ мерят грайфера и ако е под 4мм дават временен талон. Както и да е , аз си взех вчера 17' джанти, във вторник трябва да дойдат и гумите и ще се ходи пак в КАТ за малкия талон.
    Колата е с 3,2 бензиновия мотор, има газ. Няколко тампона по носачите са за смяна, светят лампи за АБС и 4х4 . Май не включва коректно заключването на централния диф - на място, на P или N като цъкам превключвателя само веднъж или два пъти се включи ( и с лампичка и с изтракване откъм раздатката) , в повечето случаи не реагира. Възможно е да е клеясал актуатора или да е лош контакт . В понеделник влиза за обслужване и ще го видим.
    Това засега - днес ще си го прибера и ако имам още впечатления и въпроси ще пиша.
    Първо мисля да му подсигуря фаровете против кражба - освен да ги вържа с проволка отзад има ли друго решение ?
    Последно редактирано от ивайло; 14-12-19, 13:21.

  • #2
    Честито и много безаварийни километри!Евала за куража и на мен ми се ще, но ме е страх да не ме фалира.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Х3,Е83,3.0i.LPG

    Коментар


    • #3
      Аз разгледах каквито части се сетих преди да се реша и не видях нещо фрапиращо, и скочих в тигана.

      Коментар


      • #4
        Честито, хубава кола е, който търси кусури завижда. : )
        за фаровете продаваха едни решетки върху тях, грозно седи но инак ги изтръгват да си сушат дилърчетата тревицата...

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
          Аз разгледах каквито части се сетих преди да се реша и не видях нещо фрапиращо, и скочих в тигана.
          Честито и много безаварийни.
          На въздух ли е?
          ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
          ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
          current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

          Коментар


          • #6
            Честито и хиляди безаварийни!
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              На пружини е. Решетки няма да сложа, досега бях в гаража да си го оглеждам и най-вероятно е ги вържа с проволка отвътре - вече го измислих. Ще сложа по един обтегач да мога лесно да ги освобождавам като трябва да сменям крушки.
              Търся си патерица, че някой я е прибрал по трасето. 5х130, ц.о.71,6 мм.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                На пружини е. ...
                ... Търся си патерица, че някой я е прибрал по трасето. 5х130, ц.о.71,6 мм.
                Значи броя на частите с фрапиращи цени (ако има такива де - нямам идея не съм се интересувал) намаляват драстично. Само дано и амортисьорите са нормални, а не електромагнитни.
                Виж патерица от Q7 или Туарег - със същите параметри са.

                ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD
                ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
                current - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro

                Коментар


                • #9
                  Намерих патерица, смених някои неща по окачване, ремък, две ролки , корпуса на термостата течеше. Нови гуми, джанти на 17 ' , кормилен накрайник , следва реглаж.
                  В началото имаше едно здраво чукане отдолу , отдадох го на разбитите тампони на носачите. Днес обаче след смяната им пак се чува - при по-рязко потегляне , но НЕ и при рязко спиране. Пробвах още по-рязък старт - като за Порше - и тропането се промени - стана като от каре, многократно, САМО докато съм натиснал педала , отнема ли газта изчезва. Това при движение направо. Насочихме се към вътрешно каре - на прав път ли сме ?
                  Остана проблемът с раздатката - не включва бавните ( всъщност включва ги веднъж на 10-15 опита) . Според механика дава грешка за мотора ( актуатор ) на раздатката . Понеже не е евтин не ми се иска да сменям напразно, пък и ръчния режим на кутията също невинаги се включва , а двата лоста са наблизо , си мисля как да проверя идват ли нужните сигнсли на актуатора ? Там откачих куплунга, пръснах контактен спрей , макар че нямаше нагар и окоиси - резултзт няма. Някой знае ли какво трябва да идва на клемите му ( 4 на брой, две по-дебели, две по-тънки , може би втъщат някакъв сигнал за положение) и кога ? Искам ако мога да измеря какво става там долу докато цъкаме копчето .
                  И още нещо - ако все пак се окаже , че моторчето не работи коректно , мога ли да карам така - само няма да мога да включвам бавни/блокаж или този актуатор работи постоянно , променяйки разпределението на въртящ момент между двата моста ?

                  Коментар


                  • #10
                    Доколкото знам не работи постоянно, можеш да караш. Работи постоянно на Туарег, за да прави разпределението на момента 50:50, щото дифа е несиметричен май 40:60. При Кайен си го оставят без да го променят. Затова и при Туарег дава по-често проблеми.
                    Пак казвам, само съм го чел, колко е вярно нямам представа.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #11
                      Ако откача куплунга ?

                      Коментар


                      • #12
                        Най-вероятно ще светне грешка някъде, но пак ще си върви. На практика може да не бачка, само ако по някакъв начин застане между бързи и бавни, ако въобще има такава възможност.
                        Имах някъде инфо за тази раздатка, ама дали ще го намеря...
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                          Остана проблемът с раздатката - не включва бавните ( всъщност включва ги веднъж на 10-15 опита) . Според механика дава грешка за мотора ( актуатор ) на раздатката .
                          Дай точния номер на грешката

                          Коментар


                          • #14
                            Казаха ми 2409 .

                            Коментар


                            • #15
                              Току-що попаднах на това https://www.scribd.com/document/322560929/Transfer-Box
                              там показват, че и двата контролни модула - за раздатката и за типтроника , са разположени под дясната седалка, а там беше мокро - уж забравили отворен прозорец. Сякаш не миришеше на антифриз. Утре ще погледна и там.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X