Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метанов Инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Метанов Инжекцион

    Здравейте колеги ,аз съм нов в този форум и имам въпрос отностно метанов инжекцион .... Колко струва,какъв трябва да е от къде мога да го намеря по "тънкажно",може ли да е втора употреба.Има ли голяма икономия,Някъде във Варна да препоръчате сервиз.... Понеже баща ми има две бутилки за метан и изпарител и другите части,но от обикновена метанова уредба свалена от преди 2 години от Москвич... Та дали могат да се ползват другите части за инжекциона (понеже знам че е много по добре с инжекцион) и какво още ще ми трябва за монтажа и евентуално на каква стойност ще излезе всичко... Колата на която искам да слагам метановата уредва е Опел Фронтера 1999г 2,2 Екотек.Моля по запознатите с метанови уредби да изкажат мнение за моя казуз... ии евентуално колко ще ми гори метан и за колко левчета ще изминавам 100 км средно....И големи ли ще са последиците като загуба на мощност ,по бързо износване на части ,смяна на консумативи ,поддръжка ии т.н.т ... Поздрави

  • #2
    От: Метанов Инжекцион

    От тия части ще можеш да ползваш само бутилките, което хич не е малко. Но може би ще се наложи да добавиш още някоя, понеже разходът на Фронтерата едва ли ще е като на Москвича. На метан карат Румен - sineto и Николай - TurboD така, че нека те да кажат подробности.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: Метанов Инжекцион

      Много ще се радвам ако някой с опит с тези "джаджи" сподели и вкара малко светлина в тъмнината която ми е в момента(за метановите инжекциони) !

      Коментар


      • #4
        От: Метанов Инжекцион

        Има много писано за - и + относно метана.Ако фруктиерата е к.б , оставаш без багажник.Мога да ти споделя за разход на автомобил-1.8 моно, градско 10лв , извън-6 лева.На бензин градско - на къси разстояния 12л.Така написано има смисъл, но- не върви.Забравяш всякакво удоволствие от шофирането.Аз лично след една случка преди години, всички изпреварвания си ги правя на бензин.Аз зареждам на метанстанцията на метро-само там не я ароматизират газта , защото инсталацията е стара и не го позволява.С газ от другите станции, върви още по- зле и минавам с 20 км по - малко с една бутилка.Като цяло, ако ще я караш много градско-става на метан.Аз счупих задни пружини и смених ароматизатори от зад , заради тежестта на бутилката.Задницата ти винаги се държи неприятно, заради големият товар зад задния мост-все едно имаш махало.Ако ще караш около 10 хил. к.м. годишно, според мен не си струва инвестицията.Аз бих сложил LPG-ще си върви както и на бензин, няма да си носиш над 100кг в багажника.Освен това ще имаш много по- бърза възвращаемост на вложените пари.

        Коментар


        • #5
          От: Метанов Инжекцион

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Има много писано за - и + относно метана.Ако фруктиерата е к.б , оставаш без багажник.Мога да ти споделя за разход на автомобил-1.8 моно, градско 10лв , извън-6 лева.На бензин градско - на къси разстояния 12л.Така написано има смисъл, но- не върви.Забравяш всякакво удоволствие от шофирането.Аз лично след една случка преди години, всички изпреварвания си ги правя на бензин.Аз зареждам на метанстанцията на метро-само там не я ароматизират газта , защото инсталацията е стара и не го позволява.С газ от другите станции, върви още по- зле и минавам с 20 км по - малко с една бутилка.Като цяло, ако ще я караш много градско-става на метан.Аз счупих задни пружини и смених ароматизатори от зад , заради тежестта на бутилката.Задницата ти винаги се държи неприятно, заради големият товар зад задния мост-все едно имаш махало.Ако ще караш около 10 хил. к.м. годишно, според мен не си струва инвестицията.Аз бих сложил LPG-ще си върви както и на бензин, няма да си носиш над 100кг в багажника.Освен това ще имаш много по- бърза възвращаемост на вложените пари.
          Добре съгласен съм с теб,но на 100кг за Фронтерата (дълга база е) едвали е такъв проблем все пак джип е и да предимно карам в града,но и извън града се налага честичко на по 70-80км от Варна (имам в предвит от метанстанцията аз съм на 3км от нея и не ми е проблем,а с тия бутулки преди години баща ми ги пълнеше и минаваше около 180-200км с обикновенна метанова на на Москвич.. така че ще ми стига) а малко повече инфо отностно какво ми трябва освен бутилките(който имам) и инжекциона (който е мн скъп.. дали става втора ръка???) и другите части колко ще ми излезе общо ???

          Коментар


          • #6
            От: Метанов Инжекцион

            Това че заема място е недостатък , на фронтерата 100 кг отгоре не са проблем и няма да пострада окачването аз постоянно имам едни 250 кг и не и е тежко , за вървенето щом си решил да е инжекцион ще имаш добра динамика зада е отличен резултата трябва да монтираш и аванс коректор като пари ще кажа при мен как е ОФА ДБ 2.4 с обикновенна уредба съм за 100 км градско 15-18 лв. извън градско 10 лв. при теб се очакват по добри резултати цената на уредбата щом имаш бутилки предната част мисля че за около 600-700 лв ще се намери . Успех!
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #7
              От: Метанов Инжекцион

              Само че, няма да минаваш 180-200км , а около 100-150км-оптимистично.Ако искаш още-ще трябват още бутилки... ,т.е. още пари, още килограми.Вярно е , че вече има метанстанции, но с такъв пробег е малко куцо-ще зареждаш във всеки град по пътя.
              Много зависи и самото изпълнение при монтажа на уредбата.Аванс процесора е задължителен при теб.Останалото- много лесно- отиваш и питаш газаджиите.

              Коментар


              • #8
                От: Метанов Инжекцион

                Чувал съм, че както при газовия така и при метановия инжекцион разликата в динамиката на автомобила е минимална! Моята ОФАКБ я купих с обикновена метанова уредба при която тръбичката от изпарителя е забита направо в тръбата между дебитомера и дроселовата клапа. Разликата между шофиране на метан и бензин е осезаема! При по-сериозни баири за да не се влача, като сопол превключвам на газ. На моменти при офроуд също. Бутилката ми събира 14-15кг метан и с тях изминавам 150-165км. градско и 180-220км. извънградско. Пружините са ми някакви шантави модифицирани още в Италия. Лозан беше споменал, че и амортисьорите са различни. В резултат на това задницата изглежда леко вирната спрямо предницата, която леко повдигнах с натягане на торсионите... Що се отнася до износването... при всички случаи ще си на далавера от цялата операция ако ще нов мотор да вземеш!
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #9
                  От: Метанов Инжекцион

                  Твоя 2.2 си върви прекрасно и с обикновенна уредба , моите бутилки са 12-13кг и минавам 130-140км. в момента градско, аванс процесора е задължителен 150лв.
                  Николай Георгиев 0+
                  тел.0887357722

                  Коментар


                  • #10
                    От: Метанов Инжекцион

                    Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
                    Твоя 2.2 си върви прекрасно и с обикновенна уредба , моите бутилки са 12-13кг и минавам 130-140км. в момента градско, аванс процесора е задължителен 150лв.
                    Ако няма голяма разлика в вървенето съм склонен да не давам 1000лв за инжекцион почти навятъра (и без това ги нямам,затова и горе писах дали нестава 2-ра употреба) ,но по големия проблем ще ми е ,ако при обикновенната се появяват проблеми с двигателя ,които ще ми костват много......Благодаря на всички за информацията!Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: Метанов Инжекцион

                      Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                      Това че заема място е недостатък , на фронтерата 100 кг отгоре не са проблем и няма да пострада окачването аз постоянно имам едни 250 кг и не и е тежко , за вървенето щом си решил да е инжекцион ще имаш добра динамика зада е отличен резултата трябва да монтираш и аванс коректор като пари ще кажа при мен как е ОФА ДБ 2.4 с обикновенна уредба съм за 100 км градско 15-18 лв. извън градско 10 лв. при теб се очакват по добри резултати цената на уредбата щом имаш бутилки предната част мисля че за около 600-700 лв ще се намери . Успех!
                      Добре ,но защо почти двойна разлика в града и извън града .... и какво имаш в предвид под предната част ? мога ли да намеря инжекцион 2-ра ръка по евтино ?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Метанов Инжекцион

                        Фабрично произведените автомобили на метан са с титаниеви глави на двигателите за да не горят въпросните заедно с клапаните. Така, че при обикновен двигател метановата уредба винаги крие опастност от изгаряне на клапаните и даже буталата, от работата на метан. Особено при бедна смес. Така че пълно щастие няма.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Метанов Инжекцион

                          Първоначално публикуван от Fronteraa Преглед на мнение
                          Добре ,но защо почти двойна разлика в града и извън града .... и какво имаш в предвид под предната част ? мога ли да намеря инжекцион 2-ра ръка по евтино ?
                          На извън градско пада много разхода нормално е тежък автомобил в града ускорение спиране какво да се очаква , предна част имам предвид компютър редуктор инжектори инсталация пълначка аз не бих рискувал да взема инжекцион втора употреба може много ядове да имаш с такъв
                          ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                          Коментар


                          • #14
                            От: Метанов Инжекцион

                            При мен разликата не е толкова голяма градско 130-140км. извън 180-190км. Под предна част колегата има в предвид часта на уредбата която ти е под капака. Колко литра са ти бутилките от мохера? Въпроса с метановия инжекцион втора употреба е кой да ти го монтира и кой да го настрои трябва софтуер и тн. Като имаш бутилките нов е към 1000лв. информация от нета + аванс процесор+ узаконяване са старите ти бутилки .
                            Последно редактирано от Nikolai Georgiev (turbo d); 02-12-11, 23:15.
                            Николай Георгиев 0+
                            тел.0887357722

                            Коментар


                            • #15
                              От: Метанов Инжекцион

                              Вече се замислям за обикновенна уредба понеже няма мангизи (за инжекцион) ....А и не се знае колко по евтина ще ми е еобикновенната.....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X