Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охлаждане!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Охлаждане!

    Имам впредвит балатум пред радиатора за да загрявя по бързо.

    Коментар


    • #17
      От: Охлаждане!

      Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
      Имам впредвит балатум пред радиатора за да загрявя по бързо.
      Ми, то термостата е точно за тази работа.

      Коментар


      • #18
        От: Охлаждане!

        Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
        Кесов,честно казано звука от двигателя ме кефи,понеже одеве зацепиха перката директно и сега като дам газ се чува много сулиден звук .
        Покарах го 15 км. и честно казано вдигна температурата както преди зацепването а също така не забелязвам спад в мощността.
        Е разхода ще го осетя но се надявам да не скочи много,а зимата ще слагам отвътре балатум.
        С постоянно зацепена перка си 5/7 коня по-малко в обора, разходът ако ти хареса 10% горница ще е добре, а балатум се слагаше/че и сега/ на руските таралясници, понеже не разчитат на термостат или ги карат с вода - тогава термостата е враг, понеже докато отвори, радиатора в читава зима се е нацепил, както наливаш водата сутрин.
        Виждал съм какво хвърчи от гърловината на ГАЗ-53 с вода зимата/меланш някакъв, с преобладаващ лед/, след като отвори термостата, после се маха термостата и се сменя радиатора.

        п.п.постоянно зацепена перка е временно решение, естествено ти както решиш.

        Коментар


        • #19
          От: Охлаждане!

          Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
          Имам впредвит балатум пред радиатора за да загрявя по бързо.
          А спойлер и летни джанти имаш ли? Тури му и крило тип пейка, че с тоя звук дето вади сега със зацепената муфа да не литнеш някъде.
          Колега тия изпълнения ги правят бакшишите щото 13 лв. за термостат им се вижда много. Ако изобщо мислиш да я караш тая фронтера а не да я караш на доизживяване си оправи виското промии си водната система евентуално си смени и водната помпа сложи си нов термостат и антифриз и забрави за охлаждането поне за 3-4 години. Ако ти се вижда много 250 лв за тая процедура направо си махни виското и си карай ефекта ще е същия. Па зимата направо полиуретан между ламелите и ще си като чайник.
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            От: Охлаждане!

            Fanatyc,значи от това което ти написа да разбирам ли че със зацепена муфа скапвам двигателя?Аз така или иначе ще търся муфа ама ще видя къде,щото в Пазарджик не мога да намеря почти нищо за Фронти!

            Коментар


            • #21
              От: Охлаждане!

              Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
              Fanatyc,значи от това което ти написа да разбирам ли че със зацепена муфа скапвам двигателя?
              Ако караш кротко нищо няма да стане. Но съм виждал строшен щифт на виското и то беше излетяло и беше скъсало трабата на турбото радиатор и всичките маркучи. Ремонта излиза повече от цената на самото виско. А и разхода е поне 1 литър на 100 отгоре. Все едно караш с включен климатик.
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                От: Охлаждане!

                Колега защо направо не си сложиш ел. вентилатор и да си решиш проблемите с загряването.Аз съм със същия мотор и вече повече от година съм с вентилатор.

                Коментар


                • #23
                  От: Охлаждане!

                  Още днес ще разпитам по сервизите в Пазарджик,къде могат да ми монтират ел. перка и срещу какви пари. Направо ме е яд че съм толкова далече от Лозан,при нас са се едни самозвани майстори...!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Охлаждане!

                    Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
                    Още днес ще разпитам по сервизите в Пазарджик,къде могат да ми монтират ел. перка и срещу какви пари. Направо ме е яд че съм толкова далече от Лозан,при нас са се едни самозвани майстори...!
                    Трябва ти подходящ вентилатор от някоя морга, избери този с най-голям електромотор и по възможност с дифузьор. Купи си датчик за температура ( нов с температура на включване 1-2 градуса над темп. на която отваря термостата ) и тройник за датчик от форд ескорт и едно 40 ампера реле и тогава търси сервиз. В противен случай има опасност да ти вземат доста пари....
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      От: Охлаждане!

                      Здравейте колеги , и аз имам подобен проблем с моята фронтера 2.5тдс. Миналата седмица докато работеше на място изхвръкна цялата ос на виското и перката и се заби в радиатора в резултат се спука радиатора и се счупи пласмасовата перка . Отдърпах я при местен майстор и той ми каза , че ще я направи да нямам грижи , намери радиатор втора употреба за 110лв и цялата планка , на която са захванати оста с перката но без виското (нямало смисъл да го взима , че моето било здраво ) за 80лв . Монтира всичко напълнихме с вода и го остави да работи за да се обезвъздуши след 20 мин. работа вдигна температура по-висока от обикновенната от преди повредата , но каза" спокойно не се е обезвъздушил хубаво " ,да покарам малко и да сменя водата с антифриз . Карам го от няколко дни и все загрява до предпоследната черта преди червеното и това не е нормално , проверих бушоните отпред при двигателя и бяха изгорели два 25 А бушона за перките на климатика смених ги и перките на климатика заработиха но пак вдига такава температура . Четох в темите , че ако не работи виското перката може да се спре и пробвах да задържа перката с отверка , като завъртях леко на стартер , но перката тръгва и не може да се задържи , а преди аварията бръмчеше като вертолет и много рядко температурата стигаше малко над половината (това означава ли ,че е работила ). Преди да сложа радиатора мих питата от вън и го промивах от вътре но само с маркуч с вода , направи ми впечатление ,че като сложех моркуча на входа на радиатора като се напълни на изхода и на пробката изтича бавно (дали не е запушен ) Ако някой може да даде някой съвет за решение на проблема да пише , че прегрея ли го този двигател ще стане още по - сложно

                      Коментар


                      • #26
                        От: Охлаждане!

                        Така както си описал проблема, преди аварията си бил със зацепена постоянно виско-муфа заради това и ти се е откъснало виското. След "ремонта" предполагам че радиатора не е от същата кола или вече някоя от 5-те глави е глътнала вода...
                        Нормално е при промиването водата да не тече еднакво бързо все пак обикаля целия радиатор, но все пак не трябва едвам да тече. При добре загряла кола пипни с ръка радиатора навсякъде и пиши къде как е загрял, че тия радиатори имат навика да загряват само половината ако им е изгнила преградата отвътре.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          От: Охлаждане!

                          Радиатора си е от 2.5 тдс и като го пипна е навсякаде топъл . Ако е спукана някоя глава няма ли да губи течността ? Тя стрелката не е стигала до червения сектор , а до стрелката под нея , възможно ли е да е прегрял ? При работещо виско като е загрял мотора и се изгаси мотора може ли да се завърти перката на ръка или се затяга ? Като изгася двигателя при загрят мотор си въртя перката на ръка свободно и само леко задържа . Нормално ли е това ?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Охлаждане!

                            Първоначално публикуван от stoinef Преглед на мнение
                            Ако е спукана някоя глава няма ли да губи течността ?
                            Аз издухах гарнитура на безнинова фронтера, не губеше течност но въпреки това правеше въздушни тапи и температурата си правеше каквото си иска.

                            Първоначално публикуван от stoinef

                            Тя стрелката не е стигала до червения сектор , а до стрелката под нея , възможно ли е да е прегрял ?
                            не знам как е конкретно при 2.5 но нормалната позиция на двигателите е около 90 градуса или в средата на скалата. Ако преди ти е стояла стрелката в средата а сега почти в червеното значи не е наред.

                            Първоначално публикуван от stoinef

                            При работещо виско като е загрял мотора и се изгаси мотора може ли да се завърти перката на ръка или се затяга ? Като изгася двигателя при загрят мотор си въртя перката на ръка свободно и само леко задържа . Нормално ли е това ?
                            Мери се така:
                            На студен изгасен мотор ( трябва да се движи свободно ).
                            И на топъл току що загасен мотор ( трябва да има сериозно съпротивление ).
                            Запален загрят мотор ( не трябва са може да се спре с навит вестник ).
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              От: Охлаждане!

                              Пробвах с вестника и на студен двигател като пъхнах вестника перката не спря , изчаках около 2 мин ипак пробвах - перката спря , изчаках да загрее до средното деление на таблото и пак спрях перката , изчаках да мине с още едно деление нагоре и пак спрях перката . Това трябва да означава , е вискосъединителя не работи нали ? От каде мога да си взема нов ? Или ако има някакво друго решение . Четох ,че слагали ел. перки , дали е удачен вариант ?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Охлаждане!

                                Първоначално публикуван от stoinef Преглед на мнение
                                Пробвах с вестника и на студен двигател като пъхнах вестника перката не спря , изчаках около 2 мин ипак пробвах - перката спря , изчаках да загрее до средното деление на таблото и пак спрях перката , изчаках да мине с още едно деление нагоре и пак спрях перката . Това трябва да означава , е вискосъединителя не работи нали ? От каде мога да си взема нов ? Или ако има някакво друго решение . Четох ,че слагали ел. перки , дали е удачен вариант ?
                                От магазина. Около 500 лв. За мен по-удачен е варианта с ел. перка и датчик. Аз съм така 4-та година и темп. не е мръднала и милиметър от там където искам.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X