Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зацепване на Терано 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Зацепване на Терано 1

    Здравейте колеги,нов съм в групата и затова благодаря предварително.
    Имам проблем с Нисан Терано 1 2.4 103к.с
    смених веригата защото имах проблем с гарнитурата и видях ,че и веригата е за смяна
    слагам двигателя на белези ,но немога да зацепя делкото пали на два или три цилиндъра.
    Дали някой може да ми помогне с това благодаря .
    Зацеп е по тази схема ,но не вдявам как трябва да е делкото
    Прикачени файлове

  • #2
    Не познавам тоя мотор за да кажа подробности, но ето тук има сервизни ръководства на английски и руски:
    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...82%D0%B2%D0%B0

    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Най елементарния начин за зацепване на разпределителя е следния: Гледаш по разпределителния вал , кой цилиндър е на работа(клапаните са затворени ) и буталото е на ГМТ. В този момент палеца на разпределителя трябва да сочи към тези кабелите (нали за по два на цилиндър) които за на този цилиндър. После фината центровка се прави със стробоскоп.

      Коментар


      • Drago9405
        Drago9405 коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря колега сега пали, но неможе да се форсира и почти не държи обороти
        Дали има някакъв шанс белезите на веригата да не отговарят

    • #4
      Сега ще ти обясня как по "бабешки" да си провериш зацепването на веригата: Отвиваш свеща на първия цилиндър. с една медна тръбичка намираш къде е ГМТ. Отваряш капака на клапаните и гледаш. Когато буталото на 1 -вия цилиндър е на ГМТ при такт сгъстяване, гърбиците на разпределителния ва на 4 тия трябва да се колебаят( изпускателния трябва да затваря , а всмукателния да започва да отваря. Ако това е спазено зацепването ти е 6. По симтомите , които описваш колата има голямо закъснение, завърти тялото на разпределителя обратно на посоката на въртена. Ако няма възможност да го врътнеш прехвърли един зъб на разпределителя и готово. Фината центровка задължително на стробоскоп . Данните на колко оборота - какво предварение ги има в ауто дата. Ако не се справяш пиши номер на лични , ще ти звънна да ти обясня!

      Коментар


      • #5
        Тази схема я има и в аутодата, така се зацепва. Когато си монтирал новата верига първи цилиндър е бил в ГМТ нали така ? Ако всичко е направено както трябва остава варианта да е прескочила зъб, че гледам има хидравличен обтегач които работи под маслено налягане. Въртяхте ли на ръка с идеята да засмуче поне малко масло. Другият вариант е обтегача предварително да се подготвя в съд с масло като се стиска с ръка да поеме.

        Коментар


        • #6
          Нова верига не трябва да прескача даже и при абсолютно празен опбтегач.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • tabu_bg
            tabu_bg коментира
            Редактиране на коментар
            По принцип е така, не съм експерт, но спрямо случая просто споменавам. И на мен ми е странно как така колегата не може да го подкара това е прост мотор с прост ангренаж, не ауди 3.0 тди.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X