Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TERRANO-2 за OFFROAD ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TERRANO-2 за OFFROAD ?

    STAVA LI ZA OFFROAD; NISSAN TERRANO 2, 2.4i,116hp,sled 1998g.,benzin, \sled tuning estestveno\

  • #2
    Ако се разчетеш във форума ще разбереш,че с достатъчно пари и трабанта става за състезание.
    По принцип Тераното едва ли е най-подходящия за тази цел.

    Коментар


    • #3
      За големи безобразия не става(( Отдолу има цяла гора разни лостове насам-натам, постоянно ще ги чупиш в дънерите и камъните. Търси нещо с цели мостове.
      Ама я остави тая маймуница, нали кирилицата вече е измислена

      Коментар


      • #4
        тераното става за офроуд, ако си направиш кола за офроуд и отгоре и насадиш къщичката от нисана

        само че пак ще е грозно
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Гледам Енергото ги купуват вече по много, за градските аварии. А за лошите места си държат УАЗовете и им добавят Тойоти. Сигурно Вушев е забъркан в тая работа))

          Коментар


          • #6
            ами той нали обича тази марка
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Вушев е извратен, той обича всичко което има колела. И ако не беше дивак и можеше да прави шпакли, сигурно отдавна щеше да има барем триста колела. Ама тогава пък нямаше да може да ги кара, така че такъв е по-добре. Трай си да не ме чуе че е по-тежък и в събота току виж ми счупил врата))

              Коментар


              • #8
                зависи какво разбираш под off road. ако ще ходиш по състезания , както казва Стефан , търси нещо с цели мостове(може и УАЗ )Ако имаш желание да се кефиш из горите ,деретата,калтаи пр. изборът не е лош . аз самия имам такова ПС и му се кефя страшно . почти всеки ден съм извън пътя.справя се перфектно.за любителски нужди чак пък УАЗ? на тази възраст на такава цена не се сещам друго.проъивно на очакванията . поддръжката не е толкова скъпа(е не е като на Нива или УАЗ).тунинговането е малко по-трудно- няма голям избор.а освен това мога да тръгна с него от Варна за Банско на ски.
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #9
                  Дайте да обсъдим нещо.
                  Като гледам "джипките" на Париж-Дакар не ми се виждат да са отпред с мостове?А там ако не е тежко....!

                  Коментар


                  • #10
                    Онова е рали, нищо общо. Натоварването е екстремално, обаче по скоростта. Не се ровят в калта и не се блъскат в камъните. В крайна сметка карат все едно по селски път. Тогава окачването трябва да е с огромни ходове за да не се обърнат. Та и отзад няма цял мост. Дали такова чудо може да се движи цял ден из София да кажем изобщо не съм сигурен) И точно не може да врътне кръгче по Витоша (не по Витошка бе, чети!) по-бързо от кой да е УАЗ. Като ги гледам, тия окачвания са смятани от 100 км/ч нагоре, по серпентините сигурно ще се пребият.
                    А такова чудо да няма мост, почти няма. Самолетите нямат, въртолетите, сещам се за едни военни катери, които си имат сгъваеми колесници като самолетните. А че моста е лостов - друг въпрос. Всички съвременни леки коли са така. В ония - общо взето същото. Там конструктивните схеми са повече, ама пак няма кой-знае какъв избор.
                    Ама ти не бързай да умираш от завист. Те цял ден карат, а после цяла нощ механиците им сменят всичките чаркове. Има някъв къс списък на нещата които нямат право да сменят за цялото състезание. Така че тая схема си остава нискоресурсна за големите натоварвания.
                    Камионите са по-тежки, с много по-голям клиренс, и някак се оправят и с цели мостове. Виж тях не ги сменят. Камазовете почнаха да карат когато Татрите вече не бягаха. А те караха с ковани Преславски мостове с поразително сложна конструкция, ама пак не се чупеха.

                    Коментар


                    • #11
                      окачването на А рамена навлиза все повече, от много години насам дори фул сайз пикапите и автомобили в САЩ са с такова предно окачване. така вози по комфортно.

                      за здравината въпроса е спорен, в реалния живот не се чупи или поне не често, примерно шеви събърбан е с такова отпред и никой не се оплаква, че е слабо

                      за офроуд го ползват за бързите състезания, над 100км/ч. за кал и скали ползват цели мостове, но не е само заради здравината, скоростните състезания товарят много повече колата.

                      факт е че окачване на А рамена е много по скъпо от такова на цели мостове
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        доста трудно ще потрошишTERANO-то отдоло , защото цялата ,,гора от лостове'' е доста прибрана и защитена от рамата , но ако му разбираш можеш да строшиш всичко
                        можеш само да му поизрежеш предната бромня ! абе като влезеш в гората всичко излишно само ще падне или ще се маркира (изкриви) !в събота ходих на сериозно мероприятие и нямах някакви по- различни проблеми от TOYOTA L C с оптиен екипаж !
                        защо ли не си се представям в УАЗ-ка?
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #13
                          Нивата да не би да е с цял мост? пък доста се ползва за офроуд...
                          не съм чул, за нещо японско което да е по-слабо от руско със /почти/ същата конструкция

                          да не говорим, че 98г ще е доста запазен и надежден като цяло... една кола не е само мостове - доста неща има, които може да те оставят на пътя...
                          /например като ти откаже стартера в някое дере, питат ли те с какви мостове си? /
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Притеснява ме факта, че е по-висок/183см/ отколкото широк/178/ и то преди повдигането:купе+ 2см,гуми+3.5см. А за този модел не намерих информация относно критичния ъгъл при преодоляване на страничен наклон.Някой разполага ли с такава информация или поне насока за това къде да я потърся?
                            Предлагат ми някакви "фланци", по 3см. всеки,които да увеличат ширината на стъпката общо със 6см,знае ли някой доколко са издръжливи при по-тежки условия?

                            Коментар


                            • #15
                              пипнеш ли фланците ще трябва да хванеш и ъглошлайфа !
                              не знам колко е критичният страничен наклон , но досега не съм се обръщал ! има време все пак
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X