Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

    Здравейте колеги, днеска маверика ме изненада неприятно- спука се спирачна тръбичка и трябваше да намеря човек да ми я оправи. С насоките на Андро намерих човек и ми смени повредената от корозия тръбичка.(Другата се оказа сменена от предишния собственик ) . Проблема излезе при опита да се обезвъздуши системата, която без АБС и с кантар отзад. Хората пощуряха да помпат на спирачката и изкарва от всички пробки спирачната течност , но не могат да я обезвъздушат системата. Сега я набедена спирачната помпа и утре ще ходи при майстор да я види. Въпроса ми е някой имал ли е подобна перипетия със спирачките и как я оправил ? Другото което се сетих е че ми се наложи да карам почти без спирачна течност, защото не успях да я спра на пътя. Самия поплавък не искаше да се вдигне въпреки пълното казанче, което допълвах. Друго за което се сетих е канистера е със счупено пробка, маркучето го затапих временно с винт, но другия края е отворен. Размера на отвора на канистера е колкото върха на игла, но не вярвам да ми създава това в момента ядове със спирачките.

  • #2
    От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

    Пробвахте ли да направите налягане в самото казанче за да влезе в помпата под налягане спирачната течност.При повечето автомобили се получава.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

      Щом не са успели да обезвъдушат системата,има причина, омекнала възвратна пружина,раздути уплътнители (запушен компенсационен отвор) и недостатъчен опит със спирачните системи.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

        Най-вероятно и помпата е тръгнала и днес е сдала багажа. Намери от някоя морга, става и от джип с десен волан
        Nissan Terrano 2.7 TDi
        ----------------------------
        Нещо което работи - не се пипа!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

          Имах подобен случай с едно доста корозирало субару преди време, подменихме две очевидно корозирали тръбички, после нито спирачки като спирачки, нито обезвъздушаване както трябва.... Та на второ четене реших да подменим цялата система от тръби. След смяната им-спирачки да искаш. при проверката на свалените тръбички се оказа, че на места, където корозията е тръгнала има доста вътрешни стеснения от насложени частици ръжда, както и от прегъване на местата, които бяха корозирали външно, породено от изтъняване на стената. Най-гадното беше че преди смяната почти нямаше видимост към тези участъци, защото естествено бяха на най-сложните сгъвки, някои участъци пък се покриваха от резервоара и т.н. За да изключите този проблем препоръчвам да минете возилото отдолу с водоструйка и после на подемника-за оглед на цялата система. Между другото, поръчката на медни тръби и монтажът им отне около ден и не излезе кой знае колко скъпо.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

            Андро от толкова помпане и каране без спирачна течност може гумичката на буталото да се е скъсала или да се е обърнала.Свали помпата след като е разглобите ще се види проблема.Успех
            Pajero 2.8 tdi GLS къса база

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              Щом не са успели да обезвъдушат системата,има причина, омекнала възвратна пружина,раздути уплътнители (запушен компенсационен отвор) и недостатъчен опит със спирачните системи.
              Най-вероятно последното,защото ако бяха надули казанчето с спирачна течност щяха да елиминират първите две възможности които споменаваш.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

                Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                Най-вероятно последното,защото ако бяха надули казанчето с спирачна течност щяха да елиминират първите две възможности които споменаваш.
                Така е.
                -Има възможност да се приложи и "друга тактика",освен проверената, която описвате. Ако не се знае на коя секция е затворен компенсационния отвор (макар,че лесно се вижда) и не позволява самотека ,може със спринцовка да се създаде обратно налягане в двата кръга през щуцерите за обезвъздушаване.
                Налягането е достатъчно да върне буталата в изходно положение и да освободи отворите. Следва малко чакане и физиката на скачените съдове оправя проблемите.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

                  Здравейте колеги, днес си взех добичето от хората на които го натресох и педала захапва почти веднага. До сега не е било така, че се замислям дали въобще съм имал спирачки-спира от раз. Добре, че не стана спукването на тръбичката на Петрохан, че сега щях да съм във хрониките.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

                    Колега, споделиха ли къде е бил проблема ?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

                      Хи, помпата е правила проблеми,защото са я носили на 2 ма човека и след последната намеса нещата са се оправили. При мен едната спирачна тръбичка е сменявана от предишния собственик и сега направи проблем другата. Явно,че като помпата е останала на сухо и нещо е сдало багаж в нея.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с обезвъздушаването на спирачната помпа

                        Благодаря, хубаво е да се знае как се случват нещата. Все пак-огледай и другите тръбички, ако са от железните има вероятност и други да са тръгнали. Най-често корозират около съединенията и по кривите участъци.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X