Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

    Здравейте,

    Ще си монтирам на автомобила (Nissan X-trail 2.2 DDTi 114HP 05/2003 Sport) аларма имаща следните опции:

    Универсална автоаларма с 2 бр дистанционни

    Избор на различни сигнали.
    Избор на сигнали за включване и изкючване.
    Дистанционно 2 броя.
    Реле за централно заключване (0.7/3.5 секунди).
    Два режима на охрана.
    Заключване при пасивно активиране.
    Вход бутони с отрицателно задействие.
    Вход бутони с положително задействие.
    Електронен ударен (шок) датчик с два режима на действие.
    Предупреждение за отворена врата - при включване на алармата.
    Интелигентен токов датчик.
    Прекъсване на запалването - опция.
    Светодиод с памет.
    Светлинна индикация с мигачите.
    Бутон паника.



    Някой може ли да каже къде и какви кабели да търся(цвят, букса),как точно се връзва централното, може ли да си направя да се вдигат стъклата автоматично..
    С две думи ако някой се е сблъсквал и иска да помогне ще съм му благодарен!
    Последно редактирано от CarTest™; 15-05-14, 21:20. Причина: Линк и дублиране

  • #2
    От: Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

    Не търси кабели,търси сервиз и хора които знаят какво правят!!!

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

      Първоначално публикуван от mdn Преглед на мнение
      Не търси кабели,търси сервиз и хора които знаят какво правят!!!
      Колега това може да го каже всеки, ако не можеш да помогнеш не се прави на Българин!
      От такива сервизи, дори от големи сервизи на BMW си патя - едно оправят изпочупят куп други неща (Питай патило, не старило!)

      Колкото до монтажа ако някой може да каже нещо по следното (ако ли не ще ги пробвам и ще се види)
      Мисля си къде да подавам сигнала за управление на централното през алармата, като да си остане работеща и централното заключване през ключа:


      Чудя се дали ще стане ако подам на вход 3 и 6 или да пробвам с 32 и 33 - някой правил ли го е?

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

        24 и 26 към маса от релето на алармата.
        Дублираш бутона.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
          24 и 26 към маса от релето на алармата.
          Дублираш бутона.
          И аз това видях днес, че с тях ще стане, мерси , но за да не объркаме някой колега това е 24 и 25, просто на снимката не се чете добре "25".

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж /свързване на аларма - DIY Nissan X-trail

            Вчера след като започнах с ммонтажа в 10,30 и свърших в 16,00ч вече съм с монтирана аларма.
            Самата аларма струваше 45лв (+безпл. доставка) иначе има супер яки опции като аларма - като цяло съм много доволен!

            Сега ще опиша какво и къде съм свързал, а после ще кача и две схеми...
            От букса М30 на Time control unit (под жабката пред шофьора):
            - Пин 17 съм взел ACC (+12 при вкарване на ключ) - служи да не се позволи включване на алармата при подаване на контакт или позволява на финкция "известяване за отвличане" (странна функция);
            - Пин 24 съм свързал релеен изход, който взема сигнал (-) от купето - служи да заключи колата(колата се отключва при подаване на маса);
            - Пин 25 съм свързал релеен изход, който взема сигнал (-) от купето - служи да отключи колата (колата се заключва при подаване на маса);
            - Пин 31 - взема сигнал (-) при отваряне на врата;

            От букса М33 на Remote control unit (под жабката пред шофьора):
            - Пин 3 - срязвам кабела към буксата и слагам диод, който пропуска тока в посока към мигачите (при натискане на оригиналния ключ сигнализира визуално с десните мигачи). След диода в посока мигачите слагам още един диод,
            който подава светлинна индикация от алармата към мигачите. Идеята на диодите е да паза алармата и ремоте контрола на колата (фабричния);
            - Пин 8 - същото като на пин 3, но това са за левите мигачи.
            - +12В - под волана има табло с предпазители, като се свали зад него има един голям червен и бял кабел в букса - червения е +12В и от там взех захранване.
            - масата е от купето - тайм контрол модула се захваща с шпилка 6мм +гайка към купето - там чрез кабелна обувка се хванах за маса.
            - Сирената - зад това табло има един голям сноп кабели и един малък черен кабел - малкия черен кабел преминава през купето към двигателния отсек през гумено уплътнение. Точно през него
            промуших кабела за сирената (ще ви трябва твърд кабел за прокарването). Като прокарате кабела той попада не точно при двигателя, а пространство между калника и двигатела така покрай чистачките пуснах кабела.
            Самата сирена захванах към една затвена гайка в самите ламарини 6мм, а от нея хващам и маса.

            Операцията е много лесна, но пипкава (ако искате да е добре) - пъвро се свалят сребристите ленти после капака на лявата тонколона, после корубата на километража и накрая самата жабка.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X