Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скорости раздатки и диференциа на терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скорости раздатки и диференциа на терано

    Здравейте интересува ме има ли разлика в предавателните числа на различните модели?
    карах няколко терана напоследък и ми се струва, че моето е много по бавно, на първа вдига обороти но не върви, бавно е.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    До колкото знам има разлики, но мисля, че не са големи. Да не би да ти е заминал дебитомера ?
    На едното ми Терано беше сдал багажа и след замяната с нов, автомобила се отпуши доста, направо стана като друг.

    П. П. Симптомите са идентични.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      2.7TD и бензинки - 4.625, 2.7TDI - 4.375, 3.0DI - 3.9. Има и 2 скоростни кутии - пак 2.7TD и бензинки е едната, 2.7TDI и 3.0DI е другата, но там разликата е малка, поне на 5-та скорост.

      При автоматиците предавателното на 4-та (демек 5-та при ръчките) е по-малко, но хидротрансформатора компенсира, когато е нужно.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Моето е 2,7 ТД 101 коня, направо е като трактор, първа и втора са много бавни, на пета върви със 140 без проблем и набира бързо но вече е страшно с по висока скорост.
        Карах наскоро няколко тди и те са си като лека кола, затова пуснах темата.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • nissan_1978
          nissan_1978 коментира
          Редактиране на коментар
          Така е. И аз съм имал 2.7тд много ценех бавните първа и втора, на тройката не са така. Иначе с мойто то беше къса база 170 съм му правил на 5та със стоков размер АТ гуми на равен път.

      • #5
        Разликата от 2.7ТД до 2.7ТДИ наистина е потресаваща, първото съм го имал, второто съм го карал доста.Точно както го описваш е, все едно се качваш от джип в лека кола.Иначе скоростите им са супер и на двете, на мен първата ми идва малко бърза, но теренът е такъв, с малко помощ от спирачките се случват нещата.На бензиновото терано направо си идва бърза, но тук са голяма рядкост. 3.0 дизел не съм карал, имам голямо желание, но са доста редки.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Към 11-12 секунди е Гранда с 2,7. Толкова и ML, с почти същия мотор и скорости.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Сега погледнах - толкова е, поне за ML. Но е с 300 кила по-тежък от късо терано. Черокито със 150.

          Изпреварих го амнайсе пъти кротко карайки си в дясната лента и оня побесня до там че реши че ще ме дръпва от лентата за ляв завой на поредния светофар. Е, изобщо не му се получи. Макар че мразя такива неща, ама някой като изнаглее ставам абсолютно магаре.

        • nissan_1978
          nissan_1978 коментира
          Редактиране на коментар
          И аз съм правил смешно едно grand Cherokee 2.7 направо оня си намрази джипа 😁😁 и Тойота ЛК120 3.0 д4д 163 коня го оставих на ми чете задния номер, до 120 върви повече ама, ама със 160 го отвях и го забравих. И двете ги върнах с терано 3.0 154
          коня доста изстрадало.

      • #6
        Значи си имам трактор и да не се опитвам да го направя лека кола.

        Някой да има евтини тръби, от тия дебелите черните за бронята отпред за моя трактор?
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #7
          Със 101 коня - толкова. Ако му сложиш по-бързи дифове ще стане тромав. Виж може да му сложиш интеркулер и да врътнеш малко нафтата. Ще му докараш едни 30-ина кончета отгоре.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • nissan_1978
            nissan_1978 коментира
            Редактиране на коментар
            Един познат с такова освен, че му въртеше притока на нафта, бараше нещо и по турбото, и джипа до 3та буксуваше вървеше колкото моята терано тройка. Но не изкара много двигателя. Иначе това с нафтата го правих на бившето ми 2.7тд, има разлика малко ама пуши много и гори 😁😁

        • #8
          Значи е прекалил. Общо взето се докарва се до към 2.7TDI като мощност, без да пуши. Турбото се докарва до номинал (мисля 0.9 бара). Виждал съм 1-2 направени така през годините. В някои междинни режими вървят даже повече от 2.7TDI. Колко харчат обаче нямам информация, но при липса на пушене надали е нещо драстично.

          И все пак за да не пушат трябва да се карат с акъл. Всеки дизел без компир можеш да го накараш да пуши. Но след фаза "лек пушек" общо взето не вървят повече, а само харчат повече.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • nissan_1978
            nissan_1978 коментира
            Редактиране на коментар
            Ми разхода ми се качи с около 2 литра след като вдигнах притока на горивото. Споменал си по нагоре, че твоята тройка е чипирана, ще споделиш ли информация как, къде, колко струва, плюсове и тн. Ще съм ти много благодарен!

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Свалих си компира, махнах му чиповече, сложих му цокли, прочетох чиповече и пратих съдържанието на едни австралийци, дето често се разправят с тоя мотор, да ги пипнат и ми ги върнаха. Върза ми се малко над 200лв. После затапих и EGR-а физически (макар че от картите е на 90% затапен). Лампи не светят, не пренадува, харчи нормално. Ако се прочетат грешки натрупва само "повишен дебит входящ въздух", но това е нормално. Но лампа не свети и не влиза в сервизен режим от тая грешка.

            Като усещане какво се случва при натискане на педала разликата е огромна. Като вървеж също има, но е повече в по-ниските режими - при високи скорости го мъчи аеродинамиката и там трябва огромна разлика в мощността за да се усети драстична разлика. 15-ината кончета не са чак драстична разлика, а аз исках точно по-умерения тунинг за да не пуши. Случва се да пропушва в ниски и преходни режими, докато не му свикнеш. Под натоварване каквото и да правиш, не пуши.

        • #9
          TD-то си е трмаво, но реално на 4-та предавка можеш да изпревариш всичко. Карах много време. Сега имам ТДИ, което е с права генерация, леко по-широка, само с едно резонатроно гърненце накрая да заглушава малко шумът. Теорията е, че отпушва малко двигателя, турбото се задейства доста по-рано, температурата на изгорелите газове е по-ниска, тоест мотора загрява по-трудно. Върви доста, шумът е приемлив. Турбото определено задейства по-бързо, особенно сравнено със старото ТД. Не мога да направя сравнение с друго ТДИ, не съм карал. Същата генерация може да се направи на ТД, като ефект би трябвало да има.
          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
          X-trail 2.2 Di 2003
          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

          Коментар


          • #10
            Не мисля, че разликата ще идва само от дифа, между 4.375 и 4.625 няма чак толко голяма разлика или поне както ми се струва, че се описва. Разгледах скоростните кутии при терано 2 и там разликата е минимална между ръчните кутии.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

            Зареждам...
            X