Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан терано 2.7 дизел не пали без газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан терано 2.7 дизел не пали без газ

    Здравейте колеги.Най накрая се сдобих с нисан терано 2001г. 2.7 тди 125к.с. автоматик ,но не иска да запали без натиснат педал на газта без значение дали е топъл или студен. Патрона на контактния ключ
    е пипан . Като го завъртя не се усеща да има някаква граница между положенията,просто се върти гладко.Стартера е изкаран отстрани с бутон.Ако завъртя ключа в крайно дясно положение радиото спира но има котакт и пали снатискане на газта разбира се.Може ли проблема да е от него.Дайте предположения.Благодаря предварително.

  • #2
    От: Нисан терано 2.7 дизел не пали без газ

    Когато аз си слагах старт бутон, се оказа че тераното има един кабел в повече, който ако не се свърже правилно към старт бутона (няма го на схемата на връзване на самия бутон) нисана не пали. Беше бензин обаче...

    ЕТо: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=193533
    Последно редактирано от vladdark; 22-02-18, 21:52.

    Коментар


    • #3
      От: Нисан терано 2.7 дизел не пали без газ

      При мен се беше скапал клемореда на контактния ключ.
      Завърташ до край - върти, пали. В момента в който отпуснеш контактния ключ - прекъсва за момент. Съответно мотора изгасваше.
      Ако при паленето го "засилиш" с малко газ, тогава му стигаше инерция да продължи да работи.
      Естествено, започна да прекъсва и по време на движение (на дупки). Пък като стана студено и моторът върти по-трудно, беше съвсем тегаво.
      Около 60 лв е оригиналния клеморед. Сменя се за под половин час, нищо че е на малко куцо място едно болтченценце.
      За да играеш на сигурно - погледни го с осцилоскоп или по-читав мултицет какво му се случва по захранванията.
      Последно редактирано от avalanche; 16-03-18, 22:03.

      Коментар


      • #4
        От скоро и при мен се получава така. Върти на стартер трудно и ако подам газ завърта уж по лесно и пали,без значение дали е студен или топъл. В началото помислих че е от акумулатора ,сложих нов. Без разлика. Сега незнам към кое да се насоча стартер или клеморед? Как по точно да се замери клемореда,ако го напръскам с контактен спрей дали ще е добра идея? Има ли вариант за проверка на стартера без да се сваля,защото май свалянето е тегаво,а то свали ли се можеби е добре да се профилактира. Светна ми и чека на таблото оказа се грешка p0105,дали има връзка с това че подавам газ при палене?

        Коментар


        • #5
          На теранотата клемореда(таралеж, контактен пакет, или както там) си им е проблемен възел. На моето и аз бях извадил бутон за палене.

          Относно паленето само с подадена газ-мисля,ч е това е нормално. Един стар монтьор ми беше дал съвет-"Научете се да палите с пълна газ". Това за дизелите, от старите. Доста по-стари от терановия двигател, но съществена разлика в принципа на палене няма.
          Ако е комън рейл-там компютъра си командва колко газ му трябва, но за обикновен дизел-само педала. Та с пълна газ е по-леко на двигателя да пали.
          Да де-палят и без газ, и това показва,ч е всичко им е наред. Щом твоя не иска да пали без газ-има нещо. Какво точно-може да са 1000 неща, с писане не става, трябва разглобяване, мерене, четене.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            Заради неизправен клеморед възможно ли е да върти по трудно стартера? До колкото знам от клемореда стига сигнал до бобината на стартера,която вече завърта стартера и изскача бендикса. Затова си мисля че клемореда или работи или не ,но затруднено въртене на стартера не би могъл да причини или греша?

            Коментар


            • #7
              Правилно мислиш.
              Трудното въртене идва най-вече от недостатъчно ток. А той може да е недостатъчен също от много неща, като най-верояртните виновници са скапан акумулатор и слаба маса.
              Шалтера общо взето щракне ли-пуска си достатъчно ток зза да върти добре стартера.

              Ааа, от износени втулки на стартера или свършили четки също може да върти слабо.
              Има си начини за проверка къде е дявола, но по-добре иди при някой автоеладжия.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                ...Един стар монтьор ми беше дал съвет-"Научете се да палите с пълна газ". Това за дизелите, от старите. Доста по-стари от терановия двигател, но съществена разлика в принципа на палене няма.
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Ако е комън рейл-там компютъра...
                И да не е комън рейл - пак така.
                Тия с компир (тераното включително, в TDI версията му) палят с определена от таблица в компира циклова порция за палене в зависимост от температурата, пък ти си натискай педала колкото щеш - то в режим на палене не го чете. Най-много да ти натрупа някоя грешка "неизправен педал на газта" или от сорта.

                Относно трудното въртене - при тия температури идва и от неправилно масло. С всичко над 10/40 при минусови температури върти осезаемо по-мудно, а с 20W50 точно все едно е свършил акумулатора. Но като е в ред пак си пали.

                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  Маслото е 10 w40,но и на загрят двигател( пробег 70км ) пак върти трудно. Затова си мисля едва ли е само маслото.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от kingss Преглед на мнение
                    Маслото е 10 w40,но и на загрят двигател( пробег 70км ) пак върти трудно. Затова си мисля едва ли е само маслото.
                    Еми значи останалите неща по веригата. Щом и на загрял двигател върти трудно или акумулатора е пълен мъртвец (с клетка на късо), или стартера е за правене. То няма какво друго.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                    Зареждам...
                    X