Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero Sport 3.0 v6 тресе мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi Pajero Sport 3.0 v6 тресе мотора

    Здравейте! Собственик съм на следния модел в заглавието. Мицубишито е автоматик от няколко дни при потегляне без подаване на газ започва да се тресе целия мотор. Прегледахме свещите и 6-те броя бяха сменени с нови и проверени след близо 1000км като се видя че са работели добре. Някакви идеи какво да гледаме за този проблем. Благодаря прдварително.

  • #2
    Виждам че няма много активност по темата. Бих искъл да попитам каква е допустимата компресия на цилиндрите понеже проблема все още не е решен и мисля да проверя компресията в цилиндрите. Ако някой знае нека напише ще съм много благодарен.

    Коментар


    • #3
      Заминяваща си кутия ?

      Коментар


      • #4
        Целия проблем стана след подмяна на свещите и гарнитури на капаците на клапаните. Когато се събра и запали мотора започна да чука. Свалихме главата и се оказа, че на първи цилиндър е влязло нещо и беше доста начикан. Сложихме друга глава и от тогава се получи тресенето на мотора при потегляне без подаване на газ, което ме кара да мисля че може да е спукано буталото и затова ще меря компресията.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от dirrty Преглед на мнение
          Целия проблем стана след подмяна на свещите и гарнитури на капаците на клапаните. Когато се събра и запали мотора започна да чука. Свалихме главата и се оказа, че на първи цилиндър е влязло нещо и беше доста начикан. Сложихме друга глава и от тогава се получи тресенето на мотора при потегляне без подаване на газ, което ме кара да мисля че може да е спукано буталото и затова ще меря компресията.
          Това "нещо" дето е било в цилиндъра може да е създало последствието..... Когато се видят поражения по чело на бутало е "желателно" майсторите да огледат за причина и последствия.
          Отделно при поставяне тема с проблем е редно да се описват всички направени диагностики и интервенции. Във вашия случай "различията" между първия и този пост дават различна насока в търсенето на причината за проблема.
          И най добре е да намерите подходящите хора за диагностиката. Успех!
          Пс Ако има деформирана биела с меренето на компресията трудно ще Я хванете .

          Коментар


          • #6
            До тук от темата разбрах само едно.Не даваш цялата информация а чакаш подходящия за теб отговор.Дребни хитрини ,не помагат.
            Л.Р. Дискавари 1

            Коментар


            • #7
              Прависте, че не съм написъл правилно заглавието и описанието в темата понеже набързо нахвърлих нещата. За сега това са проблемите, които се виждат. Като премерим компресията и видим как се държат цилиндрите ще сваляме главата, а може и двете.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от dirrty Преглед на мнение
                . Като премерим компресията и видим как се държат цилиндрите ще сваляме главата, а може и двете.
                И ще е малко прибързано.
                Първо уточнете с прослушване в коя част е проблема-двигател,трансмисия....
                Ако е в двигателя - локализирате реда и цилиндъра, чак тогава може да се "сваля",защото нищо не е сигурно , а разглобяване за спорта си е "финансова чикия"

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                Зареждам...
                X