Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Втулки за алуминиеви джанти

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Втулки за алуминиеви джанти

    А и на Мицубишито му сложих железни джанти за зимата,та за тях ми е въпроса,не за алуминиевите.Гайките са пет.И мисля,че добре се центрира-поне не ми прави проблеми до около 120км/ч.Но има "празнина" между отвора и главината?
    VENI-VIDI-VICI!

    Коментар


    • #17
      От: Втулки за алуминиеви джанти

      Перфектно се центрира - до десета от мм... Помислете поне малко как работи тази втулка - тя не поема никакво усилие от тези 150Нм....
      Но позволява в момента на затягане на болтовете/гайките, джантата да е точно центрирана...
      Да не говорим какъв яд имах заради метални втулки, които бяха направени с малко по-голям допуск... Нови джанти, нови гуми, баланса - на нула... И страшни вибрации...
      Накрая смених втулките с пластмасови (и направени по правилата) и всичко заспа...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #18
        От: Втулки за алуминиеви джанти

        Клипчето на Нисан гледахте ли?
        Верно че са жълтури ама все пак
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Втулки за алуминиеви джанти

          Не виждам никакъв конфликт между клипчето и казаното дотук...
          Центрираш колелото, да легне добре на хъба, и затягаш гайките...
          От друга страна - диаметърът на центриращия ръб на хъба и на джантите се дава с точност десета.... Сигурно щото няма значение?
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #20
            От: Втулки за алуминиеви джанти

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Не виждам никакъв конфликт с казаното дотук...
            Центрираш колелото, да легне добре на хъба, и затягаш гайките...
            Т.е. тая пластмасова анджаклама е за удобство, а работата се върши от гайките?
            Ако това имаш предвид съм съгласен.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Втулки за алуминиеви джанти

              ... и още нещо.

              Порядъка 100-120Nm, който съм дал, е масов за 6-болтовите джанти със шпилки 12Х1.5, като за 12Х1.25, като при Нисан например, усилието би трябвало да е под 100Nm, но който го интересува да се порови.

              Какъв е размера и стъпката на Гей-болтовете ?
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #22
                От: Втулки за алуминиеви джанти

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Т.е. тая пластмасова анджаклама е за удобство, а работата се върши от гайките?
                Ако това имаш предвид съм съгласен.
                Имам предвид, че централния отвор (и пластмасовата анджаклама ако има такава) центрира джантата, а гайките/болтовете я фиксират в това положение...
                Оставиш ли центровката на гайките/болтовете, вероятността да не умериш 'центъра' и да имаш вибрации е много голяма...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Втулки за алуминиеви джанти

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  Имам предвид, че централния отвор (и пластмасовата анджаклама ако има такава) центрира джантата, а гайките/болтовете я фиксират в това положение...
                  Оставиш ли центровката на гайките/болтовете, вероятността да не умериш 'центъра' и да имаш вибрации е много голяма...
                  Центрира си се перфектно ако стягаш болтовете/гайките последователно и равномерно една срещу друга.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Втулки за алуминиеви джанти

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    вероятността да не умериш 'центъра' и да имаш вибрации е много голяма...
                    Е то затва има ред на стягане
                    Иначе ако е легнала на криво може да се стегне грешно - факт. Но пък ако е на криво пластмасовата втулка ще я подведе правилно на свети мукавей.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Втулки за алуминиеви джанти

                      Проблема е в гумаджиите на които им е по-лесно да ти избухат квото има за завиване от раз с гайковерта. Ама който е баровец и си мисли, че като си плаща друг ще му свърши работата е така.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #26
                        От: Втулки за алуминиеви джанти

                        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                        Центрира си се перфектно ако стягаш болтовете/гайките последователно и равномерно една срещу друга.
                        Ами то винаги така съм ги затягал (в повечето случаи не се получава затягане точно една срещу друга, щото съм бил с пет шпилки, ама все пак затягане 'на звезда' си е желязно правило )... Ама понякога не се получава същият ефект...
                        Специално за 'онези' биещи джанти що чудо видях докато разбера защо се получава този ефект - смяна на гумаджии за проверка на баланса, проверка на джанти и т.н...
                        Накрая реших да го правя съвсем по правилата - пластмасова втулка... И нещата заспаха... Пък вие си смятайте както си знаете...
                        Разбира се - това за алуминиева джанта... За стоманена просто бих търсил точния размер, а не бих разчитал на втулка - там мястото за лягане е неудобно...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Втулки за алуминиеви джанти

                          Ей-ей,стига де!Истината е,че всяко нещо има смисъл.Е,че много често си го правим "по нашенски" и става-също е вярно.Но е добре все пак, да се придържаме максимално/или може би,оптимално/към правилата
                          VENI-VIDI-VICI!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Втулки за алуминиеви джанти

                            Затова съм показал какво казват официално от Нисан за Патрул. Щото на това удо гумите тежат зловещо и не е лесно да се центрират.
                            И о чудо, няма Фтулки
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Втулки за алуминиеви джанти

                              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                              Тая гайка - по какво центирира?


                              Гайката е от Паджеро, де.

                              Всъшност, тая дискусия я водихме преди време, и аз не съм на твоето мнение, поне от това, което съм учил в техникума и института.
                              Вени, тая гайка центрира точно по начина, по-който обяснява slowtraveler, че става центрирането с втулките и централния отвор.
                              Просто не на всяка алуминиева джанта могат да се използват конусни гайки или болтове, затова има и такива гайки, които стягат по равнина, а не по конус.
                              На практика, обаче центрирането на джантата, отново става именно с тях, както и при конусните, а не се разчита на централния отвор.

                              П.П. С две думи - Търтея е прав

                              Коментар


                              • #30
                                От: Втулки за алуминиеви джанти

                                Всъщност, можем да направим елементарен експеримент.
                                Мери се централния отвор на джантата, мери се и това стърчащото на главината и се дават данните тук.
                                С шублер, не рулетка, нали



                                може даже да вържем някакъв бас
                                Последно редактирано от turtey; 24-10-17, 14:25.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X