Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с първоначално палене на студено при двигател 2.8 (4М40)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с първоначално палене на студено при двигател 2.8 (4М40)

    Здравейте и накратко.2.8 автоматик 98г.Пали с поглед и след това вариантите са 3. 1-ви-пали и няма никави проблеми върви си колко си иска.2-ри-пали,работи около 1 мн.нормално след това около 10 сек.работи на 2,3 цилиндра като тресе мотора,след това вдига оборотите до 1100 и се стабилизира и си върви колкото си иска без проблеми.3-ти-Пали с поглед работи 1мин.и гасне.Повторно въртене на стартера около 10 пъти виу,виу.......пали и пак няма никави проблеми с вървенето паленето цял ден.Проблема е при първото палене.Благодаря ви.

  • #2
    От: Проблем при палене

    Семеринг на помпата! Има мноооого дълги теми за него! Търси!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #3
      От: Проблем при палене

      Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
      Семеринг на помпата! Има мноооого дълги теми за него! Търси!
      Благодаря!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем при палене

        Първоначално публикуван от sasho5704 Преглед на мнение
        ......Проблема е при първото палене.Благодаря ви.
        Ето ти от мен: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=125615
        Ето ти от Вени: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=54949
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: Проблем при палене

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Е, колеги благодаря за вниманието и безаварийно на всички.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с първоначално палене при двигател 2.8 (4М40)

            Здравейте! От месец и нещо съм собственик на Паджеро 2.8 дълга база Супер-Селект 1995-та, имам подобен проблем с паленето, сутрин пали от раз, но след това започва да прекъсва, до момента,в който не го изфорсирам. Изфорсирам ли го, се оправя на секундата и после няма проблеми цял ден. Прочетох темите, но при мен не гасне като си махна крака от газта или като го изфорсирам, както е при колегите. Та въпросът ми е дали е от въпросният семеринг на помпата, или е някой разпръсквач на дюза, или пък просто взима въздух от някъде? Проблемът не е свързан със студ защото, когато беше студено, палеше по същият начин, както и сега когато е по-топло, т.е. И на обяд да я запаля когато е +15 същата работа, стои ли по-дълго, после прави номера.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с първоначално палене при двигател 2.8 (4М40)

              Искам да благодаря на всички писали и спомогнали за съществуването на тази тема!
              В момента, в който майсторите ми казаха : "Ами не знаем какво повече да направим" (редовното поставяне на клапани, за да не връща нафта), точно това ме спаси.
              Сега джипа пали, но сутринта при първото палене си има едно притрисане и при форсиране се поразклаща. Когато поработи 1минута на по-високи обороти си заработва нормално. Не знам как може да се изчисти и този проблем и ще се радвам на съвет, тъй като за жалост не съм технически грамотен, колкото бих искал...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

              Зареждам...
              X