Обява

Свий
Няма добавени обяви.

В кои модели е двигател 2,4/16/125к.с., код : 4G64S4M /SGC3606

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • В кои модели е двигател 2,4/16/125к.с., код : 4G64S4M /SGC3606


    Привет колеги, наскоро купих една джипка 2008г. с двигател на Mitsubishi 2,4/16/125к.с., код : 4G64S4M /SGC3606
    Интересувам се защото като тръгна да търся части и на другарите в магазините не им се работи....много държат да им кажа за каква кола ,и като чуят Shuanghuan S Ceo (а понеже я няма в нито един каталог или база-данни при тях) започват да охкат и направо ми обръщат гръб...
    Та питам в кои модели е точно този двг. с този код (ако изобщо се намира такъв де).
    Ще съм благодарен на всеки отзовал се с полезна информация!
    Някой ако ще реши да ме "нахрани",по добре да не разводнява темата.
    Kia Sportage 2.0/99/128Hp
    Краси
    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

  • #2
    Първо четеш за най-достъпно тук - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mits..._Sirius_engine

    После гледаш клипче:


    Мотора в клипа е от Санта Фе, но там се обясняват и разликите при надлъжните и напречните му варианти.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • lakatnika
      lakatnika коментира
      Редактиране на коментар
      По първото-там човек може да си чете до припадък,и пак е общо (пишат едно,правят друго)
      -по второто,не съм на Ти с руския,а и това не е моя двигател,с устройството и агрегатите съм му наясно.
      Все пак благодаря за отговора,но нямах това предвид.
      Питането ми е ако на някой му се пише,и има модел от марката с точно този двигател да каже...

  • #3
    Там където е многото за четене... Пише, че 16 клапановите са два вида, с един или с два разпределителни вала. Можеш да кажеш твоя какъв е.
    Отделно, от клипа знаем, а и е близко до акъла, че надлъжните мотори имат разлика от напречните. Твоят от кои е, предполагам надлъжен, но пак е добре да кажеш.
    Вече като се знаят тия неща, от всички изброени модели с тоя мотор в линка, махаме тия, които не са със същото разположение на мотора, а след това оставяме само тези, които не са екзотика на нашия пазар. Така ще останат два-три-четири модела. Те вече могат да се проучат по отделно, кой е с един вал, кой е със сходна мощност, че даже и конкретна техническа литература може да се намери. (https://www.google.com/url?sa=t&sour...=1594976205222)
    Това е пътят, иначе е хвърляне на боб, или ако имаш късмета някой да е проучил точно тоя въпрос и да ти даде готов отговор. Но колко хора въобще карат тоя модел, и колко от тях са проучвали нещата?!

    ПП: Аз лично предполагам, че твоят е най-близък до версията на Греат Уол, за които може би има части - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Great_Wall_Haval_H3

    ПП2: Ето ти и клип на такъв Хувър с такъв мотор, виж доколко прилича на твоя. Пак е на руски, но картинката е важна. Иначе човека сменява ангренажа.
    Последно редактирано от cecoa1; 17-07-20, 13:01.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #4
      И моят Gonow беше с 4G64, но ми стана невъзможно да се занимавам с ремонта му и го продадох както го взех - омачкан.
      Предният капак съм го отварял няколко пъти, та нямам спомени с колко вала беше, но предполагам, че на всичките китайци мèтат един и същ 4G63 и 4G64, според случая.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

      Зареждам...
      X