Обява

Свий
Няма добавени обяви.

w460 вода в купето, след всеки дъжд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    След дъжда оня ден имаше нова изненада, около 300 грама поне имаше вода в краката на пасажера и поне половин литър и повече в краката на шофьора. Последните дъждове, дето я валяха бяха по-слаби и по-кратки и нямаше грам вода вътре, бях решил, че проблема е решен. Сменено е предното стъкло, уплътнение на предното стъкло, уплътнение на предните две врати, както и дупката зад акумулатора за кабелите е излекувана, от там вода не влиза, оливал съм я многократно. При оливане сигурно 20 минути с маркуча на цялата предница изобщо не виждам вътре да влиза вода, единствено най-накрая някакви много ситни капчици се стекоха отпред в дясно под жабката, реално някъде под стойката на акумулатора се пада отново. От лявата страна от никъде не съм видял капка да влезе... направо нямам нерви вече, такова чудо не бях виждал. Някой да се сеща за друга, често срещана пролука, от където има вероятност да влиза водата, при това и от двете страни... айде да беше само от едната да се насочи човек, ама вече не знам какво да търся и къде да гледам. Сложих капачки на чистачките, стегнал съм всичко, умишлено го оливам сумати време и няма и няма...

    Коментар


    • #17
      Люк имаш ли?

      На тия им е проблем уплътнението на чистачките,леко почва да гние и е мъка,за смяната им май се сваляше таблото.

      Вода във вратите имаш ли?
      Последно редактирано от BENZBOSS; 09-11-19, 18:20.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S500 '99
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        Не, люк няма. Корите в момента са махнати, водата се стича във вратите, но си излиза през отворите за това, отделно ги няма и праговете и под тях има един улей точно до вратите, което ме навежда на мисълта, че ако влиза от вратите ще се стече в улея, а тя седи точно в краката, няма логика... Просто улея е на по-ниско място от където се събира...

        Коментар


        • #19
          Хвани чистачките и леко размърдай рамото им,виж дали шава около упльтненията им и ако да си поръчай упльтненията,не са много пари ма смяната малко тегава.
          Това ако не е изгнило там.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S500 '99
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            Не знам дали ще помогна в конкретния случай,защото само външно съм виждал г.
            Вода ми е влизало само веднъж и то от запушени отводнителни канали/ под предното стъкло. Пълни се всичко и влиза през въздуховода на парното.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Bigger Преглед на мнение
              Някой да се сеща за друга, често срещана пролука, от където има вероятност да влиза водата, при това и от двете страни... айде да беше само от едната да се насочи човек, ама вече не знам какво да търся и къде да гледам. .
              Колега вярно ,че при мен проблема беше при Пасат,но почти разглобих колата и изхвърлих предните седалки за да търся от къде влиза водата. Обилно поливане, а аз търкаляйки се оглеждах всички възможни места, докато ми се намокри г......за.... Оказа се ,че се стича по стъкла на вратите и подлизва по защитното фолио от вътрешната страна ,а през борда влиза в купето. Така че някой път, теча е от "странни"места.

              Коментар


              • #22
                Г-то няма общо в това отношение с другите коли.
                Проблемните места са няколко, трябва си мокрене и гледане.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  Не знам вече какво да кажа, според мен е нещо свързано със запушване на някой от каналите, защото колата беше цялата в листа, те сега нали капят с тонове... след като изчистих листата я оливахме с маркуч и вече не видях нищо. Поръчах днес да ми търсят уплътненията на чистачките, чакам да ми кажат колко струват и да ги взема и тях да сменя, преди да съм събрал салона, че вече е готов и всичко е чисто ново, направо не ми се мисли. Планувам да я оставя пак навън в следващите няколко дни пак ще вали да видя дали ще има отново вода вътре, на последните дъждове нямаше грам... не знам дали да не сложа някакво уплътнение, такова като на вратите подобно, което да отделя двигателния отсек и капака, в смисъл когато се затвори капака да прилепва в уплътнението и да не позволява на водата да се стича там около мотора, отстрани при акумулатора и от другата страна при сервото... просто не знам какво уплътнение да търся. Вече наистина не знам какво да си мисля...

                  Коментар


                  • #24
                    Що не я докараш накрая
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      Бате, колата е без салон, вътре няма ни седалка, нито кормило даже и седи така от година и половина. Довършил съм почти всичко и в момента ме е страх да я събера, взел съм нов мокет, колата има нови седалки, нов таван, нови кори, кормило, централна конзола, задна централна конзола и т.н. Просто е грехота да сложа всичко и да се напълни с вода още първата седмица, пък и идва зима, утре ще замръзне всичко вътре и трябва след зимата отново да свалям всичко. Просто не може да мръдне... Вчера си играх цял ден с чистачките, днес в дясната страна в краката е напълно сухо, в лявата има малка локвичка, горе долу 1/3 от последния път. Но пак има... няма как вече да е и от чистачките. Чакам едно уплътнение ще се опитам да изолирам там около акумулатора да не капе и там и ако пак продължи вече не знам какво да правя...

                      Коментар


                      • #26
                        Откри се причината, нещата са сериозни... даже се чудя как е влизало толкова малко Там където се стича под стойката на акумулатора, реално калника където е захванат за купето, пада се под акумулатора или над краката на пасажера, съответно и от другата страна е сериозно изгнило и всичко е задръстено с времето. Всичко което капе и се стича там си остава влажно постоянно и сериозно е изгнило, беше само нацепено ама аз му отворих доста голяма дупка вече. Ще се обработва и ще се кърпи, ясни са нещата. Голям зор видях докато разместя тази ламарина, която седи от вътрешната страна на калника, реално играе някаква преграда към мотора вече навътре, но успях да отворя мястото.. утре ще разглобяваме и от страната на шофьора, но и там е същото положението...

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Bigger Преглед на мнение
                          .... Там където се стича под стойката на акумулатора, реално калника където е захванат за купето, пада се под акумулатора или над краката на пасажера, съответно и от другата страна е сериозно изгнило . ...
                          Е тогава как да разбираме това :
                          Първоначално публикуван от Bigger Преглед на мнение
                          ..... Преди година колата е напълно изкърпена и боядисвана.....
                          .... и то още в първия ти пост ?!

                          ...та се стигна и до люкове чак ...
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #28
                            Ами точно както и аз го разбирам, че някой хора работят така. Не са сваляни калници, не е пипано нищо друго, имаше по вратите проблем, по праговете, отзад около вратата на багажника, около стоповете, там е правил какво е правил, другото се е направил, че не го е забелязал. Аз си платих като пич и всичко е точно...

                            Коментар


                            • #29
                              Съжалявам да го напиша, но не е добре да даваш на някой да ти се учи на колата. Сигурно са същите според които нямало белези на карданите и т.н.
                              Модела се произвежда от 1979 година с много малко промени до скоро. Проблемите са известни, топлата вода е открита.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                Разбира се, че не е, но тогава възможностите бяха малко ограничени от към свобода на придвижване и я прави човек, който що годе се справи. Единствено не са сваляни калниците и тези места не сме ги забелязали, а и нещата бяха малко в неправилна последователност, трябваше да се изкърпи и боядиса преди да се смени мотора, а не след това. То реално никой и не мислеше, че ще се боядисва и т.н., но както и да е, това е положението, оправихме ги мизериите, вече всичко е ок. В дясно е напълно сухо, в ляво е останало нещо друго, на последните дъждове имаше не повече от 20 грама, мисля, че открих проблема и съм го оправил, ама ще разберем като завали

                                Коментар

                                Четат темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X