Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

    Привет колеги!
    Намислил съм да се хвърля на един стар паркетник. Снимки и инфо за машината:

    Mercedes Ml 55 AMG
    Тип двигате Бензинов V8 AMG
    Мощност 347 к.с.
    Скоростна кутия Автоматична

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:142.2 КБ
ID:5935474 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:104.5 КБ
ID:5935472 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:99.6 КБ
ID:5935473 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:98.3 КБ
ID:5935470Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:89.7 КБ
ID:5935475 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:97.7 КБ
ID:5935471 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5935476

    Днес ходих да го гледам. На пръв поглед е чудесен. Не присецва от това че му е "бил мит двигателя" , пали веднага, след старт не светят ламбди сонди, еърбеци и прочие. Единственото, което ме притесни е, първите 5 секунди от работата на колата светеше на таблото един гаечен ключ и след него пишеше 2600. Предполагам това е че не му е сменено маслото още??? Или?
    Ще бъда благодарен на всеки, който може да ми даде информация за този вид машина или за конкретната, от обявата. За какво да следя, какво да гледам. Ако реша да купувам джипката е ясно че ще мине щателен преглед и в Балканстар, но все пак искам да знам ако тръгнат да ме "мятат по върбите" нещо...
    Предварително благодаря на взелите участие по темата!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-07-11, 13:26. Причина: линк към mobile.bg
    Jeep Cherokee XJ `91
    "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
    След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

  • #2
    От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

    След 2600 километра иска да я водиш на сервиз,това се задава на компа и може да се настрои на всякакви стойности,занулява се лесно и не е гаранция,че е била в сервиза.

    Нека ти закачат диагностика и там всичко ще си излезе,но я покарайте пьрво.Обьрни внимание на скоростите -имат си % стойности на износване ако мога така да кажа.Може перфектно да включва,но да са последни издихания.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

      Благодаря колега за отговора! А дали има начин да се определи, до колко е износена скоростната кутия? Или това може да стане само с отваряне и мерене с микрометъра?... или знам ли и аз как...
      Jeep Cherokee XJ `91
      "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
      След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

      Коментар


      • #4
        От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

        И от мен едно за задължителна проверка на кутията в оторизиран сервиз. Те знаят какво да гледат. Знам за няколко такива мъртъвци и всичките са заради кутии.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

          ...До колкото разбирам, за модела май това ще да е слабото място... а той си е на години... Все повече почвам да заглеждам модела ба ML 3,2I. При него дали ще има същата аналогична, "евентуална" повреда, по скоростите или там не е толкова голям въртящия момент, че да я товари? Гледам има и ръчни скорости за този двигател...
          Jeep Cherokee XJ `91
          "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
          След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

          Коментар


          • #6
            От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            И от мен едно за задължителна проверка на кутията в оторизиран сервиз. Те знаят какво да гледат. .
            Сакън!!!

            Не в оторизиран сервиз!!!

            Иди при човек, дето знае и може - в оторизирания сервиз нещата често са обратно, дори много често.

            Далече си, в Пловдив имаме експерт, от форума е, дето не е оторизиран сервиз, ама е един от хората с име, дето знаят и могат, и доста хора тук могат да го потвърдят това.

            Инак МЛ-а е един автомобил с доста противоречия - собствениците си го хвалят, в сервизите - също - защо ли?

            Аз лично съм с някои предубеждения..

            PS на една от снимките се вижда одометъра и педала на спирачката - износването му никак, ама никак не се връзва с това, дето пише на одометъра...
            Предубежденията ми се задълбочават.

            Търси проверка в два, дори три, независими сервиза, преди покупката!

            Коментар


            • #7
              От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение

              Инак МЛ-а е един автомобил с доста противоречия - собствениците си го хвалят, в сервизите - също - защо ли?

              Аз лично съм с някои предубеждения..

              PS на една от снимките се вижда одометъра и педала на спирачката - износването му никак, ама никак не се връзва с това, дето пише на одометъра...
              Предубежденията ми се задълбочават.

              Търси проверка в два, дори три, независими сервиза, преди покупката!
              Вслушай се в думите написани по горе!!!

              Мойто скромно мнение е следното:
              Щом имаш бюджет за такава машина, недей да се МОТАЕШ и ЗАГЛЕЖДАШ в каквито и да е Бг борсички.
              Не ми се убиждай, но като те гледам, ти нямаш въобще опит и познания за да избереш такава скъпа и деликатна машина.Това те прави лесна плячка за тарикатите.Те са психолози и щом надушат, че реално имаш възможност ще ти приберат паричките, но ти ще си туриш болест на сърцето!!
              Такава машина в проблемно състояние може да те разбалансира финансово, особено АМГ, особено в последващо посещение и абонамент в Балкан Стар!!Ти си знаеш, може пък да не е проблем финансирането на ремонтите...

              На кратко...Отивай директно в Германия!Подготви от тук няколко екземпляра, но само от ПРЕДСТАВИТЕЛСТВА на Мерцедес в което и да е градче там.
              ГЛЕДАЙ ДОКУМЕНТИТЕ!!!Търси сервизирана книжка ШекхефтГепфлект!!Спри са на екземпляр, който се предлага за продажба с лизингова схема за ГЕРМАНЦИТЕ!!!
              Такива коли са тествани и обслужени отвсякъде, защото може уважаван Немец да реши да си я купи!!
              Ако нямаш опит в процедурата по докарването и уреждане на перфектни документи и номера, ще дам консултация.

              Така ще си купиш ИСТИНСКА машина, каквато изключително рядко се среща в Бг, пък и не се продава..
              СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

              Коментар


              • #8
                От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                Направо ми бъркате в здравето с тия коментари.
                Защо ли. Говорите на изуст.
                Мл 55 Амг е доста екзотична за Бг.
                Скоростната кутия е неубиваема и с лека профилактика си кара към милион км. Стига да не се правят фул стартове(6700об/на спирачка и пълна газ).
                Колата е едно от най здравите неща които са ми попадали. Само добри думи мога да споделя за този перфектен автомобил. И в днешни времена няма какво по добро да си купиш.
                Моя го карам от 4 години и само бензин и течност за чистачките.
                Перфектна кола ако не търсиш много голяма проходимост.
                Има леки програмирани ремонти по електрониката на периферията.
                Да се обслужва само БС Варна или Пловдив.
                Окачването и мотора са също трудни за Прецакване.
                Питайте за текущи ремонти.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #9
                  От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                  Не споря и не карам такова,на теория обаче..........

                  Скоростите му дьржат 400 нм или колкото на едно дизелче,даже не са най-якия модел от серията.

                  http://www.autoshoppingcenter.com/tr...h/7226app.html

                  Ето кьде и какво влиза.

                  Кутията се закача на диагноза,не се сваля,не се отваря,диагностиката показва на колко нм включва между пакетите и колко цикьла са необходими най-грубо казано.На моята примерноса необходими 250 макс,след това почва да припльзва.Ако видя цифра 100 сьм кукла и карам смело с години,ако видя едно 245......се пазаря за цената,че това са и последните издихания.

                  Не споря,може да е добра джипка макар,че за мен МЛ е странно нещо,ни рак ни риба.55 не се купува за да се кьтка лекичко и по логика кутията е пьрвото което кляка,мотора е чук.Аз поне там бих се загледал пьрво.Тук ремонта и излиза около 2700 кинта и кутията дьржи до 750 коня,може да си я тормозиш след ремонта дьлго време,за БГ не знам,но като цяло цената на джипката не налага много мислене,не е като кутията да е половината пари на джипа какьвто е моя случай примерно.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                    Много благодаря за информацията, която ми давате!
                    Така или иначе съм намислил да закарам джипката в два сервиза, първо БС-София и после в сервиз при едни познати, които имат необходимото оборудване за диагностика на този модел. Да имам две независими експертни мнения, които да сравня, а ако имам нужда от арбитър - и на трети сервиз ще ида
                    Проблемът с внос от Германия е, че за този модел, екземплярите, които са обявени за продажба са на цени доста над бюджета, който съм определил за покупката на колата. Тъй като съм заделил и една доста добра сума за задължителното сервизиране(гуми, масла, ролки, ремъци, филтри, застраховки) след като се сдобия, дай Боже, с хубав МЛ. Самият аз съм си внесъл и двете коли от Германия, имам и доста познати, които по настоящем се занимават с внос на коли от Германия. Там такъв МЛ, с интериор/екстериор доближаващ се до този, който искам да купя от Горубляне, струва малко над 11000 евро, естествено и с ГАРАНЦИЯ за безаварийно шофиране от страна на продавача - 10000 км. С всички такси и разходи по вноса ми стъпва точно колкото горепосочения, на снимките, екземпляр с нови гуми, застраховка, масла и т.н. Безспорно, вносът на такава машина от Германия е надеждна, но за съжаление - много скъпа инвестиция.
                    Днес ходих да гледам още един АМГ 55, произведен през същата година, но Февруари. Този от снимките е от Юли. Та днескашния имаше парктроник и двузонов климатроник, неща които уж по-новия му събрат няма. Копчетата за включване на климатика и вентилацията не бяха с "врътки" ами бяха бутони. Фаровете, вероятно бяха сменени, защото бяха с лещи, а не с призматични стъкла както на МЛ от снимките горе... А може и да не са били сменени... Някой знае ли от коя година почва фейслифта с лещите?
                    Довечера като се прибера в нас ще кача снимки. Това което ме изумява е, че винаги съм мислел, че АМГ 55 си излиза с еднакво оборудване. Днес се оказа, че греша.
                    Гледах и още един МЛ 320 И... Доста почвам да се чудя дали да не инвестирам парите си в нещо "по-земно" като 320-ката... Но ще видим...
                    Още веднъж много благодаря за съветите!
                    Продължавам с търсенето и ще ви държа в течение на "маркетинговото" си проучване
                    Jeep Cherokee XJ `91
                    "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
                    След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                      БС София не се слави като добьр сервиз,по-добре някой с диагностика и тива е,каквото покаже там това ще е и в Балкана
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                        Колега, такава кола бих купил само с много ясна история. Което от България, и особено Горубляне трудно ще стане.

                        Балкан Стар София може да го пропуснеш, освен ако нямаш много добър приятел там. На първо четене се сещам, че стандартният преглед за употребявани автомобили в повечето сервизи няма да хване проблеми със скоростната кутия, дифовете и раздатката.

                        Така че освен сервиза, трябва да направиш много дълъг тестдрайв, на който да усетиш всички евентуални вибрации, виения и т.н.

                        И друго нещо има - незнам доколко е удачно точно такъв МЛ, в смисъл че разходите и потенциалните ремонти са доста, а не е нещо изключително като динамика.

                        ... и забравих да добавя, че тази кола си остава вечно твоя.
                        Последно редактирано от msi200; 11-07-11, 18:39.
                        "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                          6,5 oт 0-100км/ч е направо за "пренебегване". Дори не е нещо "изключително", в сравнение с какво например? Явно съм прав, че всеки си пише без да е наясно за какво става въпрос.
                          Не мога да се сетя за нещо произведено през 2001-ва и не е щатски масъл-кар, да му е по нрава и теглото(2300кг).
                          Не е голяма бегачка и по завоите не слуша особенно, но е велик и доста проходим автомобил за такъв без гуми за офроуд.
                          С едни бутони спираш тока на всичко и тогава си гази точно като парт тайм автомобил без блокажи.
                          Само че гума на 18“, и широка 285 не е залог за кален катерач.
                          Всякака кола с разход над 12-15/100 сега, в тези времена е екзотика и си е потенциално вечно твоя си.
                          Виж с един газов инжекцион нещата се променят драстично. В германските сайтове "зелените" МЛ-ли са с по високи цени.
                          Спбствениците на такива коли са според мен не стриит рейсъри, а улегнали хора със средства и опит, ценящи силата на осмака и утилитарната и ненатрапчива практичност на един оргомен "хечбек".
                          Вижте ги тези МЛ-ли, не приличат ли на едни гоолеееми голфове. А Х-5, Q-5 и всичките теракани, каптиви, антари, тутракани и т.н. Не е ли това все прицелване във все същата пазарна ниша.
                          Някой да даде алтернатива на МЛ.
                          И за 320-ката няма лошо какво да се каже. V-6, 211к.с., един доста динамичен мотор, с около с 2-сек. са и по-големи постиженията и вместо 240 ще вдига 200. не е зле.
                          Най-важно е нивото на обурудването, при 55-тката са само 2-3, при 3,2 може да се налети и на доста накичен вариант.
                          Проблеми правят заключващите механизми, централното с фабричната аларма, стъкловдигачите, и пепелника на пушачите се пълни.
                          През година-две е добре да се сменят гумените втулки на биалетки, щанги и щангички. Има ги доста, но със смачкани такива гумички колата люлеле повече.
                          Изпускателана система е от неръждавейка. Ако има счупен катализатор може да има странен звук.
                          Общо взето колата е непритенциозна, има ресурс и понася много. Проектирана е за здрава машина.
                          Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 11-07-11, 21:47.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #14
                            Re: От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            6,5 oт 0-100км/ч е направо за "пренебегване". Дори не е нещо "изключително", в сравнение с какво например? Явно съм прав, че всеки си пише без да е наясно за какво става въпрос.
                            Не мога да се сетя за нещо произведено през 2001-ва и не е щатски масъл-кар, да му е по нрава и теглото(2300кг).
                            Ми аз точно това имам предвид - динамиката е била добре за времето му. Сега има дизели, които вървят повече. Както и M156 При всички положения, такава кола не е разумна покупка. По-натам всеки сам си решава.
                            "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мнение за MERCEDES ML 55 AMG, 2001,

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              6,5 oт 0-100км/ч е направо за "пренебегване". Дори не е нещо "изключително", в сравнение с какво например? Явно съм прав, че всеки си пише без да е наясно за какво става въпрос.
                              Не мога да се сетя за нещо произведено през 2001-ва и не е щатски масъл-кар, да му е по нрава и теглото(2300кг).
                              Не е голяма бегачка и по завоите не слуша особенно, но е велик и доста проходим автомобил за такъв без гуми за офроуд.
                              С едни бутони спираш тока на всичко и тогава си гази точно като парт тайм автомобил без блокажи.
                              Само че гума на 18“, и широка 285 не е залог за кален катерач.
                              Всякака кола с разход над 12-15/100 сега, в тези времена е екзотика и си е потенциално вечно твоя си.
                              Виж с един газов инжекцион нещата се променят драстично. В германските сайтове "зелените" МЛ-ли са с по високи цени.
                              Спбствениците на такива коли са според мен не стриит рейсъри, а улегнали хора със средства и опит, ценящи силата на осмака и утилитарната и ненатрапчива практичност на един оргомен "хечбек".
                              Вижте ги тези МЛ-ли, не приличат ли на едни гоолеееми голфове. А Х-5, Q-5 и всичките теракани, каптиви, антари, тутракани и т.н. Не е ли това все прицелване във все същата пазарна ниша.
                              Някой да даде алтернатива на МЛ.
                              И за 320-ката няма лошо какво да се каже. V-6, 211к.с., един доста динамичен мотор, с около с 2-сек. са и по-големи постиженията и вместо 240 ще вдига 200. не е зле.
                              Най-важно е нивото на обурудването, при 55-тката са само 2-3, при 3,2 може да се налети и на доста накичен вариант.
                              Проблеми правят заключващите механизми, централното с фабричната аларма, стъкловдигачите, и пепелника на пушачите се пълни.
                              През година-две е добре да се сменят гумените втулки на биалетки, щанги и щангички. Има ги доста, но със смачкани такива гумички колата люлеле повече.
                              Изпускателана система е от неръждавейка. Ако има счупен катализатор може да има странен звук.
                              Общо взето колата е непритенциозна, има ресурс и понася много. Проектирана е за здрава машина.
                              +1
                              МЛ а си заслужава.
                              ПАВКО
                              0888802068

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X