Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Горкия той. Правиш нещо с мерак, а накрая те проваля някаква простотия.

    И аз вчера се поразхвърлях малко. Колкото да не може да се върви из гаража. Грешката на собственика (за сега няма да казвам кой е) беше , че ми разреши да правя едва ли не каквото искам. Пък само предполага колко съм луд. Пък аз си знам. Тия жълтите трябва да се наместят някъде около оригиналните. Бе въобще оня белия лист дето съм го сложил пред номера, трябва да се изпълнява.
    Прикачени файлове
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Аз пък почти напълно рециклирах задния мост. Отначало намерението беше само да сменя лагерите на пиньона и семеринга, че много играеше задния кардан. Обаче като източихме маслото, установихме, че е пълно с тиня. Беше станало жълто-кафяво на цвят. Заради скъсания семеринг беше влязла много кал. Като разглобихме дифа, видях, че и неговите лагери са започнали да се износват, освен това и на главините като ги завъртях, се чу шум и викам айде, сваляме целия мост, разглобяваме го, сменяваме всички лагери, остъргвам му ръждата, мажа го с ръждопреобразувател и после със силиконово боди. И ново масълце, та сега пее Ама айде дано да не се задържи много с оригиналната касета, че съм се наточил за ARB скоро. И на двата дифа, де.

      П.С. Да са живи и здрави от Уайлдровърс, че ми пратиха всички лагери още на другия ден Хубаво, че ги имаха в наличност.
      Land Rover Discovery 200TDI

      Коментар


      • #18
        До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        А колко струваха, ако не е тайна?
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #19
          До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          По памет ще ти кажа, приблизително цените, може и да бъркам някъде. Лагерите за пиньона - 28 и 47 лв, двата за диференциала по 29 лв, комплект лагери за главината (два лагера, гарнитура, пет болта, семеринг и грес) - 49 лв. Плюс доставката по Спийди - 7-8 лв. Струва ми се, че е напълно прилично като цени. Е, от падока са по-евтини, ама като сложиш доставка и чакането 10-ина дни... Лагерите за главините бяха на бритпарт, а останалите - тимкен. Едните френски, другите американски, поне така пише на черупките.
          Land Rover Discovery 200TDI

          Коментар


          • #20
            До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Благодаря.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #21
              До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Вчера леко напреднах. Лекичко.
              Прикачени файлове
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Днес сменям моторно масло и все филтри за втори път.
                Масло си купих от Метро 2х4 литра Мобил 2000 полусинтетично, горивния и масления са Клийн - италиански, въздушния Филтрон - полски. Всичко консумативи - 130 камъка.
                След смяната очаквам приглушено мъркане и неистова тяга
                Не бързай ако искаш да стигнеш
                __________________________________
                Discovery II TD5 10P

                Коментар


                • #23
                  До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Аз сменях всичко в предното колело. Комплект лагери, семеринги-всичко. Не е трудно, ама пипкаво. Утре другото.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Таргов, тези всички ремонти на твоите машини ли са, или обущаря е пак със скъсани обувки?
                    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                    No wahalla.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Кой ще ми пусне аванта да си правя моите джипки бре? Зает съм до края на юни. И 2 раздатки чакат междувременно. И още 3 главини. За сега.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        ... ами смених О-пръстените на охладителя на обратната нафта (под кората, от към щеката), че напоследък започна много да сълзи. Взех пръстени от Витон, размер BS225 или по нашенски 47.23mm(54.28mm)x3.53 (като гледам, може и с ма-а-алко по-големи).

                        Снимки няма - к'во да му снимам.... Развиват се 4 болта, 2-та отдолу-много неудобни за работа, особенно по-задния. На така освободения охладител, с раздвижените клещи, се махат скобите на маркучите на които виси - отпред е само един а отзад са два под прав ъгъл - не се разкачат горивопроводите - малко е тясно, пречеше ми казанчето, но то може да се мести насам/натам, пречеше и к'вото е там за управлението на EGR-то, ама то иначе няма да е интересно...

                        За запушалки, на маркучите им сложих болтове с парцал. Общо около 0.2-0.3л е загубата на антифриз (к'вото успях, подхванах с една бутилка - т.е. около ~0.5л). Старите скоби се махат. Ползвах раздвижените клещи да поотворя с една идея корпуса на охладителя от към тапите на които са въпросните пръстени - но само леко, колкото да ги измъкна ...

                        После се събира по обратния път, както долните болтове са доста гадни за работа - поне 30мин загубих за последния.

                        Общо 3ч. по часовник, хубаво време, побъбрихме с комшиите ... междувременно, използвах, че съм свалил кората и си почистих и датчика дето е на инлет-а - толкоз гняс не бях виждал - сигурно вътре е направо мазало...

                        това е за днес
                        LR Disco II, Td5

                        Коментар


                        • #27
                          До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Да не мислиш че разбрах нещо?Въобще не знаех че има охладител за нафтата. Тва на кой мотор? И това не съм го чувал. (инлет-а ) Я пробвай на български. Мамка им матори. Нищо не разбирам.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Да не мислиш че разбрах нещо?Въобще не знаех че има охладител за нафтата. Тва на кой мотор? И това не съм го чувал. (инлет-а ) Я пробвай на български. Мамка им матори. Нищо не разбирам.
                            Двигателя е ТД5 - охладителя изглежда така (снимката е от http://www.discovery2.co.uk/)



                            и понеже уча "грижа за автомобила" с подръчни пособия и материяли на английски: "инлета-а" е Inlet manifold - а въпросния датчик MAP/IAT sensor ... специфичните нашенски термини не ги знам...
                            LR Disco II, Td5

                            Коментар


                            • #29
                              До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Ааааа. Е ся разбрах. Ама щото TD5 за мен е мръсна дума, и явно за това не съм чувал за тия екстри. Благодаря все пак.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Лек ремонт по ДИСКО ТД5
                                Имам лек теч на антифриз(губи се полвин литър на 2 месеца, карам го всеки ден) и сега като е топло времето се вижда точно откъде е, отпред по радиатора някъде но може и да е от някое съединение.По късно вечерта ще си допълня поста като проверя радиатора дали е спукан. Едното маркуче не беше захванато както трябва за радиатора, не беше натикан както трябва и самата скоба нещо не ми въдхва голямо доверие. Много кофти се свалят тези радиатори, аз се измъчих само с тях 2 часа.Измъкнах ги и 2та едновремено нагоре към капака. Играчката стана доста голяма. Разглабяне на радиаторите без радиатора на скоростна кутия.

                                Една тапа на двигателя беше с доста износен о-пръстен, за размера на пръстена не мога да се сетя, смених го рано сутринта.

                                Предната греда където капе антифриз раждясала шкурене и боядисване.

                                Радиатора на интерколера е доста замърсен, напълних го с нафта да изчисти мизерията.

                                Има един датчик на радатора на скоростната кутия където се е окислил и се е скъсал, но мисля, че и без него ще покарам.

                                Имам някакви букси отпред към бронята и не знам за какво са(мисля че преди е имал перка за интеркулера но само мога да гадая) ако някой се сеща какви са и за какво могат да са да сподели.
                                http://lh5.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160610.JPG
                                http://lh5.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160614.JPG
                                Сменения о-пръстен, забравих да снимам стария
                                http://lh4.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160613.JPG
                                Раждата от радиатора по гредата и скъсания датчик на малкия радиатор
                                http://lh6.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160617.JPG
                                http://lh6.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160615.JPG
                                http://lh5.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160618.JPG
                                И въпросните букси-какви са?
                                http://lh4.ggpht.com/_P6dj2k1MJmo/S8...2/P1160619.JPG

                                Не знам как да прикача снимките да се виждат както трябва и затова ги сложих така.


                                Прочети пак това
                                ...ЦЪК
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-04-10, 21:07. Причина: Снимки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                                Зареждам...
                                X