Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

    Имах проблем с "храненето" на машинката. Проблема излезе от газовия компютър.
    Газаджията реши че имам проблем с едната бензинова дюза или ЕКУ-то.
    Намерих една друга дюза но бе свалена отдавна та реших че няма да е лошо да я "поизмия" малко. Накиснах я във ултразвукова вана /взета от приятел/ ама се наложи да я върна в много скоро време.
    Реших че трябва да търся друг начин.
    Сетих се че навремето правих на една от колите си оборотомер и за калибриране ползвах траф които "прави" точно 3000 об.
    Та взех един траф на 17.6 волта вързах му един диод да "направи" 1500 "оборота" вързах го към дюзата и тя започна да "кълве".
    Закупих 2м., 8мм. маркуч прозрачен и го на низах на дюзата. Напълних го със спирт за проба, на другия край пуснах малко въздух от компресора около 2 бара.
    Пуснах точеца и о чудо дюзата започна да църцори отначало бяха 2 дебелички струйки. Смених спирта със кореселин и после с газ за осветление. След газта от 2 струи станаха 4 тънички /гледах с лупа дюзата преди това и се виждат 4 миниатюрни отвора/.
    Амбицирах се и свалих всички дюзи и ги превъртях през тази система.
    Сега си мисля че и варианта с ултазвукова вана и пускането на тока ще е още по добре и накрая "продухване" с газ.
    Един съвет не дръжте дюзата включена повече от минутка без да преминава нещо през нея че се затопля.
    Ако нещо не съм го обяснил достатъчно ясно да пита ще помагам.
    Успех на всички.
    Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
    freelander 1,8 2001g.

  • #2
    От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на фрийлендър/

    Качил съм тема с цял генератор и управление на бензинови инжектори,работят ,цъкат във ваната,ако нацелиш кавитиращия им режим,почват да пръскат леко без да има налягане,с генератора освен импулси,задаваш и колко да са широки.

    П.п мисля че се чисти с ацетон и подобни,кореселин не бих сложил ако положението не е безнадежно
    Последно редактирано от Roninn; 19-07-15, 12:05.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на фрийлендър/

      Това имах под ръка това ползвах /спирт, кореселин и газ за осветление/ газта даде наи добър резолтат/.
      Повече от 2 седмици работят след процедурата без проблем.
      Това с генератора сигурно е доста по добре ама не всеки има такъв генератор под ръка, а трафчета 15-18 волта дал господ, диод под 20 ст. маркуч за хранителни цели 8мм. прозрачен 86 ст. метъра.
      Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
      freelander 1,8 2001g.

      Коментар


      • #4
        От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

        Схемата струва 5-10 лв.да си я направиш сам.Не съм мислил,но с траф ,караш инжектора да се държи несвойствено.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

          Що не свойствено, получава се еднополупериодно изправяне на напрежението и навсичкото отгоре е и пулсиращи каквото на нас ни трябва. Представиси синусоидата и изрежи, примерно полу периода под нулевата стоиност, какво остава на д чертата/нулата/?
          Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
          freelander 1,8 2001g.

          Коментар


          • #6
            От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

            Нещата не са толкова прости,това че трака,незначи че това е режима на работа на инжектора,ако просто искаш да отвори и да мине газта или кореселина е едно,да симулираш работа на инжектора във ултразвуковата вана за 12 часа е съвсем друго.Нито тока,нито честотата нито широчината на импулсите са така.Да не говорим че ако захраня моите инжектори ще пукнат веднага.

            п.п дипломиран инж съм ,автоматика информационни системи и управление,не е нужно да си представям.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

              Аз пък съм проЗт техник с едновремешно полу-више образование АСУ /автоматизирани системи за управление/. Извинявай че те карах да си представяш. Никого не карам да си "опуква" дюзите споделям аз как си реших проблема / не че го имах де, просто попаднах на майстор който го измисли/.
              В другата ми тема за виското пак се появи един да ми обяснява как не съм си свършил работата /възстановил виско муфата/.
              Още веднъж моля за извинение ако съм те притеснил с моята тема.
              Ако модераторите преценят че е притеснителна нека да я изтрият.
              Желая успех на всички.
              Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
              freelander 1,8 2001g.

              Коментар


              • #8
                От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

                Далеч съм от мисълта да те съветвам,просто това за което питаш ми е силна страна и споделям,самия аз съм прост като галош по много теми,на море съм със фамилията,като намеря темата ще ти пратя линк да видиш какво точно имам предвид
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

                  Аз въпрос несъм задал. Описах малко по подробно как съм се справил за менси. Ако някой има нужда от това с подръчни средства да си решо проблема а не да ходи по майстори дет ще му вземат една шапка пари със съмнителен резултат. А тук резултата е сигурен.
                  Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                  freelander 1,8 2001g.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

                    Коресилина трепе пластмасата необратимо.Скоро говорих с един който се занимава само и единствено с ремонт на дюзи и разпрасквачи основно на камиони.Сериозен човек,с техника за над 200 хиляди лева,стендове и т.н Имахме доста работа заедно,и между другото си говорихме и за тея работи.Според него в доста от случаите чистенето с ултразвук поврежда някакво тефлоново покритие в дюзите,и ако има резултат то той е временен.На моята кола още на 30 к от магазина чистих инжектори,сега е на 70 и нещо хиляди и бачкат с уговорки.При мен стават мързеливи заради газта (агу),вече не ги и чистя,оставям 30 км. на бензин,и става часовник за няколко седмици
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

                      Предишният ми автомобил бе Деу Ланос с обикновена газова уредба. Жената е болярка и един път в годината /обикновено лятото/ като си ходим в Търново зареждам 100 октана и газ към старата столица при нужда /по баир/ я докарвам до към 5500-6000 оборота и до там после цяла година почти без проблеми. Ама сега Газаджията ме подведе че имам проблем с бензинова дюза или ЕКУ.
                      В краина сметка се оказа че проблема е в газовия комп. закупих си кабел за програмиране и докарах пущиняка да работи на 1, 2 и 4 цилиндър на газ и 3 на бензин. Ходих до Доспат и околните забележителности 915 км. изминах с 84 литра газ и 19,5 литра бензин. на обща стойност от 124 лв. Както и да ги смятам разхода ми бе 11,5л./100км. приблизително. Сега си закупих нов комп и изпарител и трябва да си направя настройките на ново. Обмислям да си платя на майстор че времето е кът.
                      Не съм сигурен за кореселина че е чак такъв убиец на пластмаса ама може. За сега съм убеден че керосина или газ за осветление е много добър начин за почистване.
                      Успех.
                      Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                      freelander 1,8 2001g.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Почистване на бензинови дюзи / в случая на Фрийлендър/

                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=168510
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X