Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ - Grand Cherokee 2.7 P0620 - Generator Control Circuit Malfunction

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ - Grand Cherokee 2.7 P0620 - Generator Control Circuit Malfunction

    Тамън тръгнахме за риба и го гледам, че не зарежда - стрелката седи на 12V, през WJDiag виждам стойности 12.00-12.39(понякога отскача до 72V за секунда). Репортува, че темп на батерията е 33 градуса(незнам от къде го мери, като датчик на акумуалтора няма).

    Отделно, че акумулатора ми явно сдава багажа, а я карам и малко, защото понякога ако не съм я карал дълго пали в LIMP моде до втора с P2602 - solenoid voltage low. След триене всичко е ок със скоростите.

    Сега се сещам, че няколко пъти ми е изключвал темпомата с P0703 - break switch, та си мисля за някой кабел....маса....знам ли....

    На вилата съм и някакви идеи нещо до прегледам?
    WG 2.7 CRD

  • #2
    До тук леко хлабава маса. Не хлопа, но стягата успавах да я завъртя около оловната пъпка на акумулатора с не много усилие. Свалих, изшкурих, гресирах, сложих, стегнах доволно. Запали и всичко изглеждаше в норма. Потеглихме пак на риба и след 15 км пак същата драма(P0620), без чек енджгин, лимп моде, или промяна в работата, но акумулатора седи на 12.3 с изключени всякакви консумативи. Скобата е ок....

    Допълнитленият въпросът който изникна е дали така ще имам ток да се прибера от 100км до София по магистралата и изобщо за колко бих имал ток.....
    WG 2.7 CRD

    Коментар


    • #3
      Четки?

      На акумулатора температурата се мери от сензора под нея.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #4
        Ако се движиш без фарове и без вентилатор в купето, може и да изминеш 100км., всички ел. консуматори ги изключваш.
        На мен на дизел ми умря зареждането и акумулатора на 60км от дома ми. Прибрах се с тягов акумулатор от караваната (100ач, в не добро здраве) през нощта, на фарове и минимална вентилация (февруари месец). Постепенно ми изключваха една по една различни с-ми, но моторния компютър издържа. На края при натискане на спирачките, фаровете умираха.
        Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
        Око за око, паста за зъби!
        Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

        Коментар


        • #5
          Намери се един колега в района, който ще кара зад мен на прибиране, та ако се наложи ще въртиме акумулатори(даже май е и същият размер). Дано само не е в някой тунел
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #6
            Ако може направо "завъртете" акумулаторите преди да тръгнете.

            Коментар


            • #7
              Рапорт - Тръгнах на 12.7. Прибрахме се след 100км безаварийно на 11.8. С 4 пъти фарове в тунелите. Това с 5 годишен Ромбат 100Ач за 100лв. в не най-добрата си кондиция вече.
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • #8
                Сега остава да си обслужиш алтернатора - четки, лагери.
                Последно редактирано от murfito; 03-07-22, 18:53.
                Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                Око за око, паста за зъби!
                Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                Коментар


                • imarh
                  imarh коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това ясно. И дано да е просто той ;-)

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X