Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

    Здравейте, нов съм във форума (със джипките пък съвсем) и поради невъзможността да прегледам систематизираните информации, ще трябва да си задам въпросите тук.
    ...
    Гледам едно Чероки 2,8 CRD ноември 2003 година и много ми харесва като автомобил, но немога да намеря никакви отзиви по въпроса за здравина и стойност на поддръжка на окачване, двигател, скорости, диференциали и т.н.
    Джипката е автомат (май че няма от тоя модел с ръчка) а 2-рия лост е със следните позиции 2WD, 4WD full time, 4WD part time, N и 4WD Lo. (пиша го така защото нямам идея как може да се види модела на кутията)

    Възможно ли е някой да ми даде малко информация за автомобила, заслужава ли си, издържлив ли е, скъпа ли е подръжката, вярно ли е, че тоя мотор и скорости са същите като на ML280. Евентуално какво да се гледа при покупката и също така кой може да го огледа. По принцип мисля да го вземам за градско, вилно (черен път) и на дали ще го ползвам за "дълбока оран"

    Предваритено благодаря на отзовалите се !!

  • #2
    До: Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

    Първоначално публикуван от JoRJoo Преглед на мнение
    вярно ли е, че тоя мотор и скорости са същите като на ML280.

    Не, не е вярно.
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #3
      До: Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

      Първоначално публикуван от JoRJoo Преглед на мнение
      Здравейте, нов съм във форума (със джипките пък съвсем) и поради невъзможността да прегледам систематизираните информации, ще трябва да си задам въпросите тук.
      ...
      Гледам едно Чероки 2,8 CRD ноември 2003 година и много ми харесва като автомобил, но немога да намеря никакви отзиви по въпроса за здравина и стойност на поддръжка на окачване, двигател, скорости, диференциали и т.н.
      Джипката е автомат (май че няма от тоя модел с ръчка) а 2-рия лост е със следните позиции 2WD, 4WD full time, 4WD part time, N и 4WD Lo. (пиша го така защото нямам идея как може да се види модела на кутията)

      Възможно ли е някой да ми даде малко информация за автомобила, заслужава ли си, издържлив ли е, скъпа ли е подръжката, вярно ли е, че тоя мотор и скорости са същите като на ML280. Евентуално какво да се гледа при покупката и също така кой може да го огледа. По принцип мисля да го вземам за градско, вилно (черен път) и на дали ще го ползвам за "дълбока оран"

      Предваритено благодаря на отзовалите се !!
      Двигателя е италиански VM motori, скоростната кутия е Крайслер 42RLE, раздатката при автоматиците е Selec-Trac NP 242 (фултайм), а при механичните трансмисии е Command-Trac NV231 или NP231


      За разходите - нямам представа какви са при този модел, но според мен не са високи - съдя по моя Grand Cherokee.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #4
        До: Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

        ... а като препоръка кое е по-читаво Cherokee 2,8 CRD 2003г. или малко по стар Grand 2,7 CRD ?

        Коментар


        • #5
          До: Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

          Здравейте! Вече от половин година карам такъв Jeep Cherokee 2.8CRD с автоматична скоростна кутия 42RLE и раздатка Selec-Trac NP 242 (фултайм), както е описал колегата Carburettor. Мога да дам мойте лични впечатления. Двигателят VM motori е двувалов, с по четири клапана на цилиндър и хидравлични тласкачи на клапаните, с мощност 150 к.с. при 3800 об/мин и въртящ момент от 360 Nm при 1800-2600 об/мин. дизел - Common Rail с директно впръскване и турбокомпресор, както и с междинен охладител. Въпреки наложилото се мнение относно по-старите поколения двигатели на VM motori, често имащи проблеми с прегряване и гарнитири на главите /при старите главите бяха отделни/, смятам този модел за сравнително сполучлив мотор, макар и все още да е малко разпространен, като двигател в България. Вече има екземпляри навъртели по 200000 км пробег, без някакви по-сериозни проблеми. Има достатъчно мощност и добра динамика при среден разход 11,5 - 12,5 л/100 км. в града и около 8.5 - 10.5 л/100 км. извън града /скорост 110 - 120 км/ч./ Няма проблеми с охлаждането или загряването. Ако слизаш от комфортна лека кола или миниван, както в случая аз, в началото ще ти се стори малко шумна колата, особено в градски условия при по-рязко потегляне за бързо ускряване, както и леко мудна с автоматичните скорости но все пак е 1600 - 1700 кг. На дълъг път, обаче е сравнително комфортен за Jeep, с възможност за поддържане на прилични скорости от 120 - 130 км/ч. и добро ускорение при изпреварване. Зимата, при сняг и поледица беше удоволствие да карам в режим 4WD full time. Сравнително пригоден е и за движение в offroad извън пътя и не е "паркетно" изпълнение, както доста от по-новите джипове. Но за по-сериозен offroad ще трябват лифт на окачването и съответните гуми.
          Според мен тази комбинация с тази раздатъчна кутия Selec-Trac NP 242 е по-добрата - дава възможност за движение в режим 4WD full time /с отворен междуосев диференциал/ т.е. през цялото време, както на хлъзгав терен, така и на сух асфалт. В режим 4WD part time междуосевия диференциал е заключен а в 4WD Lo е и с понижаваща предавка /бавни/. Досега за около 6000 км. съм сменил всички масла - в мотора 5W30 синтетика /препоръчително/, както във скоростната кутия ATF=4, раздатъчната кутия и диференциалите. В задния имам LSD диференциал и там маслото е 7SAE 75W 140 API GL-5 + 114 ml.(118 gr.;4.0 o.Z.)добавка/limited slip additive/ или друго но да отговаря на GL5-стандарт и с добавка в него. Тук цените са като за всяка по-нова кола с автоматични скорости. Освен консумативите смених и инерзионния съединител /ролката/ на ремъка задвижващ генератора, защото старата блокираше и издаваше някакъв тракащ звук. Ето тук можеш да прочетеш повече за модела, както и за всички други модели на Jeep.
          За сега толкова, че стана дълъг поста ми. Поздрави!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #6
            До: Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

            Алекс, мерси за изчерпателния отговор. Това отговори на повечето ми въпроси и след още някоя нощ преспиване с идеята има доста голяма вероятност да взема един от малкото които се продават от този модел.
            Явно не е особенно разпространен. А пък досегашните ми огледи и изискванията ми за години, цена, здравина и марки ме доведоха до Гранд 2,7, МЛ 2,7 или Чероки 2,8. Тук вече идва проблема, че от първите 2 избор и мнения прекалено много, докато за последния прекалено малко.
            Явно е, че поддръжката и разхода на джип от какъв да е ранг е по-висока от тази на лек автомобил. 3те модела към които съм се насочил явно също са близки като разходи и подръжка. Возията при всички случаи ще ми е доста твърда /последните 3 коли които съм карал са рена, като в момнета е сценик/. Остава да взема решението какво да е и да се хвърлям ... пък после времето ще покаже дали съм изял дървото
            Някой ако има инфо по въпроса за избора ми ще се радвам да го сподели, пък аз ще черпя като се видим

            Коментар


            • #7
              До: Jeep Cherokee 2,8 CRD limited 2003

              Много зависи от това, какво точно търсиш. Ако акцента ти е автомобил с възможност за движение в режим 4х4 съчетано с комфорт, удобство за по-дълги пътувания, обем на багажника, както и място за всички пътници, вероятно Гранд Черокито или МЛ ще са по добрия избор. Тук, обаче идва и по-големия разход на гориво, по-големи размери на купето и съответно по-трудно маневриране и паркиране в условията на натоварен градски трафик, както и трудности с намиране на подходящ по размери гараж. Това последното го изпитах лично - Джипа не влиза по никой начин там, където държах преди Scenic -а. За мен изборът на Черокито /Liberty/ е продиктуван от това, че той по размери се явява междинен м-ду Джип с размерите на Гранд и такъв от типа къса база. Съчетава прилично пространство на купето и багажника, доста добър комфорт за Джип при движение с високи скорости на дълъг път, както и добри възможности за избор на режими 4х4, както за асфалт, така и за извън пътя. Не на последно място - хареса ми и дизайна на купето. Но за това всеки си има собствен вкус и предпочитания. Поздрави!
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X