Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

    Здравейте колеги.От много търсене и лутане се спрях най-вече на Jeep Cherokee 2.8 . Ще се ползва като семеен автомобил и ще се кара най-вече градско. Зимата ще се ходи на ски до Бузлуджа и до селото ми(което се намира в балкана). Няма да се кара извън пътя или ако се кара ще е в редки случай.Харесва ми като дизайн и не е като повечето "паркетници". Но не мога да се ориентирам коя година да гледам и да позная дали е Full Time раздатъчна кутия 242.
    Гледам по обявите има 2.8crd 150коня автоматик от 2003година, има 2.8GRDI 163коня ръчка от 2006година. И не знам каква е разликата и кое е по добро.Моля за Вашата помощ.

  • #2
    От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

    Първоначално публикуван от vesselino Преглед на мнение
    ... дали е Full Time раздатъчна кутия 242.
    ...
    На 242 имаш следните положения за превключване:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26e5d0b2-e4f1-4c10-b104-963e4bf21e45.jpg
Прегледи:1
Размер:27.7 КБ
ID:5740401
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

      Първоначално публикуван от vesselino Преглед на мнение
      Но не мога да се ориентирам коя година да гледам и да позная дали е Full Time раздатъчна кутия 242.
      Гледам по обявите има 2.8crd 150коня автоматик от 2003година, има 2.8GRDI 163коня ръчка от 2006година. И не знам каква е разликата и кое е по добро.Моля за Вашата помощ.
      Здрасти , на първия въпрос Чавдар е отговорил , а за дилемата и двата двигателя имат добра динамика здрави са аз бих избрал по-старата заради автоматичната скоростна кутия . Но това е лично мнение , ако и двете са автоматик нямаше да се чудя ... 2,8 CRD 163 коня е с подобрена конструкция на мотора и е следваща генерация ......!
      Успех в избора !!!
      Еди Рангелов : 0885 088 444
      Няма незаменими има незабравими хора !!!

      Коментар


      • #4
        От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

        И аз мисля да се насоча към по-старият двигател. А принципно има ли вариант да няма постоянно(Full Time) 4x4? И може ли колата която има(Full Time) то да се кара постоянно зимата? Благодаря Ви.

        Коментар


        • #5
          От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

          На full time можеш и лятото да караш . На 2WD имаш малка икономия на гориво.

          Коментар


          • #6
            От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

            Благодаря. А тези останалите режими кога могат да се ползват?4part time , 4Lo и N. И моля ако може някой да ми обясни какво означават.

            Коментар


            • #7
              От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

              PartTime - до 50 km/h, работят четирите колела, блокирани. Снежен, черен път.

              4LO - много ниска предавка, работят четирите колела, блокирани. За излизане от някоя локва или пряспа.

              N - без скоростна кутия. Могат да те бутат, изтеглят.
              Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
              „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
              LZ1EMS

              Коментар


              • #8
                От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                PartTime - до 50 km/h, работят четирите колела, блокирани. Снежен, черен път.
                ОбъркАл си километрите с мили, ми се чини.
                До 50 МИЛИ / ч. (~80 км/ч.) можеш да включваш и изключваш парт-тайма в движение, пък с колко можеш да караш така - ограничението е в главата на шофьора . Щото има разни проблеми със завиването и т.н., както обичат да пишат разните авто-коментатори: "възможни са проблеми с курсовата устойчивост на автомобила".
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #9
                  От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                  А как мога да разбера даден екземпляр дали е с FullTime раздатъчна кутия? и имат ли така наречения
                  филтър за твърди частици?
                  Последно редактирано от vesselino; 19-01-17, 13:44.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                    Първоначално публикуван от vesselino Преглед на мнение
                    А как мога да разбера даден екземпляр дали е с FullTime раздатъчна кутия?
                    Ма ти май само си питаш, а не четеш какво ти се отговаря? По-нагоре:
                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    На 242 имаш следните положения за превключване:

                    [ATTACH=CONFIG]898432[/ATTACH]
                    Т.е. гледаш малкото лостче в салона да е с въпросните пет, а не само с 4 позиции.
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                      Първоначално публикуван от vesselino Преглед на мнение
                      А как мога да разбера даден екземпляр дали е с FullTime раздатъчна кутия? и имат ли така наречения
                      филтър за твърди частици?
                      DPF или филтър за тв. частици при KJ няма мисля че се появява доста по-късно след 2008 при KK JK MK
                      Еди Рангелов : 0885 088 444
                      Няма незаменими има незабравими хора !!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                        Благодаря Ви много. Ходих на оглед тези дни и ми хареса един Jeep Cherokee 3.7. Като здравина и поддръжка по-добър вариант ли е от 2.8? Пак е автомат и е с 5 позиции на малкото лостче. Няма монтирана газова уредба. Цената е пак около 6500, както и този който си харесах 2.8. Но не познавам спецификата на дизеловия и бензиновия агрегат и не знам към кой да се насоча. Мисля да не слагам газ а да си го карам на бензин(ако избера него).

                        Коментар


                        • #13
                          От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                          Като здравина и поддръжка е по-добър вариант от 2.8

                          Коментар


                          • #14
                            От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                            Първоначално публикуван от vesselino Преглед на мнение
                            Благодаря Ви много. Ходих на оглед тези дни и ми хареса един Jeep Cherokee 3.7. ...Мисля да не слагам газ а да си го карам на бензин(ако избера него).
                            Приготви се психически за разход от 20 литра на 100 км. в града.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Jeep Cherokee 2.8 CRD и 2.8 GRDI ?

                              Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                              Като здравина и поддръжка е по-добър вариант от 2.8
                              Какво му се „чупи" повече на „2.8"
                              Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                              „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                              LZ1EMS

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X