Колеги,
Пак преживявания с Гранда. Ще започна малко по от рано, че нещата май ще излязат навързани ...
В края на миналата година, в движение АСК на Гранд 2,7 ЦРД в движение мина в авариен режим. При положение, че се намирам в страна, където официално са регистрирани само 5 Гранда и никой не е дизел, специалистите по сервизите както се сещате са много кът. В 1вия сервиз ми казаха скоростна кутия - взех една и се оказа, че не е от нея. Накрая се оказа платката. Заради тази платка взех цял Гранд за части, че ми обявиха някви луди цени. Взех каквото ми трябваше и го продадох - даже на далавера, както се казва ...
Още със слагането на "новата" АСК усетих проблемите. При превключването между 2ра и 3та оборотите рязко скачат сами между 2500 до около 3500 преди да се превключи. После между 3та и 4та времето и оборотите пък са по-големи, като разлики. Свикнах и с това ...
За един месец счупих обаче 3 предни карета на предния кардан. 1вото си беше оригиналното (ако се съди по маркировките де), останалите 2 чисто нови (цената е около 80 лв, забравих марката и фирмата)
Пътувам адски много - за година от както го имам Гранда, му направих около между 18 000 и 20 000, пет години чайах докато се сдобия с него ... и сега само наливам пари в него и почнах да се изнервям...
При поредното връщане в БГ веднага отидох в Дарс Ауто за диагностика. Според тях чупенето на каретата е в резултат на няколко неща.
1. Омекнали тампони на двигателя и АСК, което пък довежда до промяна на геометрията на цялата постановка ... ?
2. Износване на "пакетите" на АСК, което в комбинация със променената геометрия е било причината за чупенето на каретата ... ?
Въпроса ми е има ли нещо вярно в това? Ако трябва да купувам кутия - ще ми е 3тата ве4е, а гаранция ... (вот тебя междинний) както казват едни близки до назе хора
Или както ми препоръчаха от Дарс Ауто, да мина със сегашната АСК на рециклаж (препоръчаха Цанко във Варна). Някой може ли да ми даде отзиви за него?
Разликата между купуването на нова "употребявана" АСК и рециклажа на практика липсва. На целия фон ...
Другият ми въпрос е дали всички тези проблеми са свързани по някакъв начин по между си или са отделни сами по себе си явления?
Не искам да го махам, с такъв мерак го взех и го поддържах до сега, ама вече ... не се издържа ... Моля Ви най - смирено за акъл и съвет
Пак преживявания с Гранда. Ще започна малко по от рано, че нещата май ще излязат навързани ...
В края на миналата година, в движение АСК на Гранд 2,7 ЦРД в движение мина в авариен режим. При положение, че се намирам в страна, където официално са регистрирани само 5 Гранда и никой не е дизел, специалистите по сервизите както се сещате са много кът. В 1вия сервиз ми казаха скоростна кутия - взех една и се оказа, че не е от нея. Накрая се оказа платката. Заради тази платка взех цял Гранд за части, че ми обявиха някви луди цени. Взех каквото ми трябваше и го продадох - даже на далавера, както се казва ...
Още със слагането на "новата" АСК усетих проблемите. При превключването между 2ра и 3та оборотите рязко скачат сами между 2500 до около 3500 преди да се превключи. После между 3та и 4та времето и оборотите пък са по-големи, като разлики. Свикнах и с това ...
За един месец счупих обаче 3 предни карета на предния кардан. 1вото си беше оригиналното (ако се съди по маркировките де), останалите 2 чисто нови (цената е около 80 лв, забравих марката и фирмата)
Пътувам адски много - за година от както го имам Гранда, му направих около между 18 000 и 20 000, пет години чайах докато се сдобия с него ... и сега само наливам пари в него и почнах да се изнервям...
При поредното връщане в БГ веднага отидох в Дарс Ауто за диагностика. Според тях чупенето на каретата е в резултат на няколко неща.
1. Омекнали тампони на двигателя и АСК, което пък довежда до промяна на геометрията на цялата постановка ... ?
2. Износване на "пакетите" на АСК, което в комбинация със променената геометрия е било причината за чупенето на каретата ... ?
Въпроса ми е има ли нещо вярно в това? Ако трябва да купувам кутия - ще ми е 3тата ве4е, а гаранция ... (вот тебя междинний) както казват едни близки до назе хора

Или както ми препоръчаха от Дарс Ауто, да мина със сегашната АСК на рециклаж (препоръчаха Цанко във Варна). Някой може ли да ми даде отзиви за него?
Разликата между купуването на нова "употребявана" АСК и рециклажа на практика липсва. На целия фон ...
Другият ми въпрос е дали всички тези проблеми са свързани по някакъв начин по между си или са отделни сами по себе си явления?
Не искам да го махам, с такъв мерак го взех и го поддържах до сега, ама вече ... не се издържа ... Моля Ви най - смирено за акъл и съвет

Коментар