Нова година-нов късмет.
След 2 години чудене, основно заради не малката цена, в първите дни на 2015 се сдобих чисто случайно с Jeep Wrangler JK. И то точно модификацията която исках - къс Rubicon.
Първа регистрация септември 2013г. На достойните 366км. Вместо горите е обитавал топъл гараж.
Двигател 2,8 CRD, 200k.с. 460Н.м., автоматична кутия, парттайм, два блокажа. Дана 44 отпред и отзад. Електрически откачваща се предна стабилизираща щанга.



Казваха ми някои предубедени хора, че това е джипа, но аз не вярвах особенно.
Истината е , че колата е неочаквано много ми хареса. Колкото повече я карам още повече ми харесва!
Темата пускам не за да се хваля, а за да коментираме разумни начини за ъпдейт на джипа.
Моето мнение е , че е безсмислено да се купува Рубикон, ако няма да се кара офроуд. Така, че все нещо ще трябва да се направи.
Сега е с оригиналните си гуми АТ 31 инча мерени с рулетка.
Неизяснени за сега въпроси:
1. Размера на гумите. Аз лично се колебая между 33 и 35. Какъв цолаж, ширина и ЕТ/Bs джанти?
2. Каква предна броня. задължително е да носи лебедка и да пази колата от клони и дървета.
3. Каква задна броня.
4. Какъв шнорхел.
Да кажа , че винаги предпочитам да се придържам към заводските решения. В този смисъл ще прибягвам към лифт и други промени по конструкцията само в краен случай.
Колата няма да ходи на състезания.
Докато реша какво точно ще се прави ще се занимавам с дребни подобрения.
След 2 години чудене, основно заради не малката цена, в първите дни на 2015 се сдобих чисто случайно с Jeep Wrangler JK. И то точно модификацията която исках - къс Rubicon.
Първа регистрация септември 2013г. На достойните 366км. Вместо горите е обитавал топъл гараж.
Двигател 2,8 CRD, 200k.с. 460Н.м., автоматична кутия, парттайм, два блокажа. Дана 44 отпред и отзад. Електрически откачваща се предна стабилизираща щанга.
Казваха ми някои предубедени хора, че това е джипа, но аз не вярвах особенно.
Истината е , че колата е неочаквано много ми хареса. Колкото повече я карам още повече ми харесва!
Темата пускам не за да се хваля, а за да коментираме разумни начини за ъпдейт на джипа.
Моето мнение е , че е безсмислено да се купува Рубикон, ако няма да се кара офроуд. Така, че все нещо ще трябва да се направи.
Сега е с оригиналните си гуми АТ 31 инча мерени с рулетка.
Неизяснени за сега въпроси:
1. Размера на гумите. Аз лично се колебая между 33 и 35. Какъв цолаж, ширина и ЕТ/Bs джанти?
2. Каква предна броня. задължително е да носи лебедка и да пази колата от клони и дървета.
3. Каква задна броня.
4. Какъв шнорхел.
Да кажа , че винаги предпочитам да се придържам към заводските решения. В този смисъл ще прибягвам към лифт и други промени по конструкцията само в краен случай.
Колата няма да ходи на състезания.
Докато реша какво точно ще се прави ще се занимавам с дребни подобрения.
Коментар