Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за налягане на маслото в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик за налягане на маслото в двигателя

    Здравейте колеги, една молба за колега от Стара Загора с същата машина jeep grand cherokee 2.7 crd 2002, значи след смяна на гарнитура на главата, и загряване на машината на 90% уредът за налягане на маслото на двигателя почва да мърда от ниско налягане към средно (мърда непрекъснато). Тука сега идва проблема, че не е сигурно датчика ли е или има друг проблем, примерно в таблото. Майстора сложи манометър (не съм сигурен дали се казва така) и когато запали колата докато е студена е 4 атмосфери като загрее става 1.5 атмосфери на обороти е това. Преди да разглобят двигателя да сменят гарнитурата тоя дерт го нямаше. Ма те там не са и барали.
    Така де на въпроса и МОЛБАТА, ако има колега със същата машина в Стара Загора и е съгласен да свалим датчика да пробваме дали е от него.... ще съм много благодарен защото нов е 110 лв и трябва да чакам поне 5 дена да ми го доставят пък няма да мога да го върна после..

  • #2
    От: Помощ в Стара Загора : Датчик за налягане на маслото в двигателя

    Първоначално публикуван от webfusion Преглед на мнение
    ...докато е студена е 4 атмосфери като загрее става 1.5 атмосфери на обороти е това...
    Какво значи "на обороти"? Има си процедура с точни параметри - загрява се двигателя до 90*, увеличават се оборотите до 3000, налягането на маслото без забавяне трябва да се повиши не по малко от 3 бар-а.

    Коментар


    • #3
      От: Помощ в Стара Загора : Датчик за налягане на маслото в двигателя

      Ми той манометъра няма да се повлияе с 2,5 атм от такава температурна разлика , нали.
      Андро , той колегата се предполага , че знае да мери.Пък и неверен кантар дава винаги верна разлика в теглото.Инфото е непълно.
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #4
        От: Помощ в Стара Загора : Датчик за налягане на маслото в двигателя

        По-лесно и сигурно- повторно измерване с външен манометър, както първия път. Ако се повтори- тези, дето ти казваха до сега, ако не- кабели или пак те.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #5
          От: Помощ в Стара Загора : Датчик за налягане на маслото в двигателя

          Става и с друг автомобил и проверка на манометъра.Нали целта е да се намери дупката.Щото , ако верен манометър каже същото...?
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #6
            От: Помощ в Стара Загора : Датчик за налягане на маслото в двигателя

            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            Става и с друг автомобил и проверка на манометъра.Нали целта е да се намери дупката.Щото , ако верен манометър каже същото...?
            Манометъра е верен. Няма такъв луд да държи НЕ-верен матометър в гаража си, а още по малко да си играе да го монтира и да мери ...

            Коментар


            • #7
              От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

              Намерих колега от Стара Загора, даде си датчика сложихме пробвахме същата работа, колата не качва достатъчно масло. При студен старт претраква което говори че няма горе масло, тоест не задържа налягането. Днес ще гледат обтегач на веригата (понеже е след ремонт има логика бил маслен). Ще гледаме филтъра на маслото имал клапан до колкото разбрах. Ако не е от тези неща щели да гледат някаква маслена помпа като се молеше майстора да не трябва да се разглобява колата. Иначе на обороти е 1 бар и малко. Стигнахме до мнение че манометъра не мърда защото не е толкова прецизен както електронният датчик и не може да реагира толкова бързо. При 3000 оборота държи 2 бара.
              Има дерт по сериозен изглежда аз се си мисля че е от този обтегач понеже са сваляли веригата, а преди колата си беше наред тоест ще е той сигурно...

              Коментар


              • #8
                От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                Надали е от обтегача.Вярвам,че майсторите ти знаят как се прави , и са се сетили да му изпразнат маслото, преди да го запалите.
                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                Коментар


                • #9
                  От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                  Според мен проблема е в новата гарнитура.
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • #10
                    От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                    Лагери

                    Омеша ли антифриза с маслото и колко време е карана сьс скапана гарнитура?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                      Първоначално публикуван от webfusion Преглед на мнение
                      ...
                      Има дерт по сериозен изглежда аз се си мисля че е от този обтегач понеже са сваляли веригата, а преди колата си беше наред тоест ще е той сигурно...
                      Налягането на маслото бяга от някъде, от самия обтегач няма как да бяга. По скоро от уплътняващия елемент между капака на ГРМ и блока. Там има връзка за подаване на масло към обтегача и ако тази връзка изпуска, от там бяга налягането.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Лагери

                        Омеша ли антифриза с маслото и колко време е карана сьс скапана гарнитура?
                        Не са били смесени, имаше много ма много лек проблем в гарнитурата, антифриза и маслото си бяха чисти

                        Коментар


                        • #13
                          От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                          Колеги малко се забавих с отговорите ма много неща станах, аман направо. (набързо и с друг датчик същото от работещ джип същият)
                          Сега понеже не се разбра 10 дена какво става точно... и какъв е точно проблема които обяснявам максимално точно. Когато се запали джипката студена стрелката на уреда за налягането до 7-8 секунди се вдига до средата и си седи така. След загряване около 70-80 градуса започваше да пада към минимума но не седи само близко до "L" а мърда нагоре надолу нагоре надолу като се качваше до максимум втората дебела чертичка след "L". С манометъра показва 1,2-1,5 в тази ситуация. ВСИЧКО ОПИСАНО Е КОГАТО КОЛАТА Е НА ОБОРОТИ 800, НЕ КОГАТО е в движение.
                          Собственика на сервиза ми е познат и заедно решихме, че е от смяната на гарнитурата има нещо объркано. Свалиха наново там каквото бяха правили и какво да видим, двете момченца дето работят в сервиза направили малка грешка, ма малка. Има един отвор до вала в които има ухо за завиване на болт които влиза в едното зъбно колело на вала, предполагам когато се зацепва се слага да не мърда, е така де момчетата сложили болта затворили капака на валовете и запалили мотора и ... болта крив на осем ухото скъсано и така. Прегледаха го заравниха петата беше леко крива, намериха и в някаква в дупка боклуче. Затвориха го, палим звучи много по добре двигателя (преди това беше много шумен), караме из града загрява до към 80-85 градуса като спрем на обороти 800 стрелката за налягането пада.. пада до второто дебело деление от ляво на дясно, викаме си приемливо е се пак на 800 оборота .... макар преди да не съм забелязал и това ма викма нормално ще да е.
                          Понеже исках да видя като загрее зверски как ще е я вкарах в гората по един як байр 1-2 километра карам на първа, загря си до 90-95 градуса и спирам и същата работа, уредът за налягането започва да играе към "L" като стига до първото малко деление над "L" и играе нагоре до първото дебело и малко на горе и пак надолу.....

                          Сега и въпроса, колеги вие забелязали ли сте когато колата е заграля повечко 90-95 дали и при вас не е така да пада. Сетихме се нещо с майстора, при тази температура се включва перката и до колкото разбрах е електрическа но и маслото имало общо, което значи че дърпа от налягането предполагам, ма чак да е кажи речи до долната граница и да играе нагоре надолу...
                          При вас когато карате и да кажем сте на 80-85 градуса и спрете на светофар пада ли до първото дебело деление от "L" нагоре ?

                          Аман направо да не би да е при всички така, то няма направо няма обяснение, кажете ако е и при вас така ... значи си е така. Поне когато са ви загряли машините до нормална работна температура и ги оставите на обороти кажете стрелката къде ви се намира.

                          А иначе когато е в движение дори и при 1500-2000 оборота стрелката си се качва в средата. Когато е на място на 3000 оборота както сте споменали също е в средата. Притеснява ме защото ако прави така и карам из града може по всяко време когато не подавам гас да не качва масло... и да се прецака мотора.

                          Дано съм обяснил добре, дано при вас да е така при загряла кола, ма каква е логиката то маслото става по рядко би трябвало да се качва по лесно, освен ако някъде като загрее метала да се отваря дупка... ма дупката ако е някъде долу ще тече масло де да знам МА АМАН НАПРАВО месещ и половина стана вече проблема не се решава, пък и то дали има проблем изобщо

                          Коментар


                          • #14
                            От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                            Моят Гранд вече 40 хил км се държи по описания начин и няма никакви признаци за счупване на двигателя. "Клатенето" на стрелката за маслото е описанo в много пъти по разни форуми и общото заключение е че е 'нормално' и няма нищо страшно. Налягане на масло не съм мерил.

                            Аз сменявах термостат с 'оригинален' от БалканСтар и на новия пишеше 92 градуса. Т.е. според мен 95 е съвсем нормална работа температура, обсъждано е във форума.

                            При мен:
                            с масло 10W40 - студен двигател качва стрелката веднага до 3/4. Като загрее до последната тънка черта преди 100 на място стрелката се клати между 1/4 и 1/2 на всеки 2-3 секунди.
                            с масло 5W30 - студен двигател качва стрелката веднага до 5/8 ( първата тънка черта след половината ). Като загрее, на място се клати от малко под 1/4 до малко преди 1/2.

                            При загрял двигател ( 95 градуса ) при повишаване на оборотите около и над 1100-1200:
                            с масло 10W40 - стрелката отива малко над средата и седи стабилно там.
                            с масло 5W30 - стрелката отива милиметър преди средата и пак седи стабилно там.

                            Моят Гранд е с хидравличен вентилатор, върти се от налягането на хидравликата за волана и няма никакво отношение към маслото на двигателя и не натоварва електрическата система. Повечето 2.7 CRD би трябвало да са с такъв вентилатор.

                            Според мен щом налягането на маслото е достатъчно за хидравличните повдигачи на клапаните значи всичко е наред.
                            Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                            Suzuki Grand Vitara 1.6
                            LZ1ZPM

                            Коментар


                            • #15
                              От: Датчик за налягане на маслото в двигателя

                              Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
                              М
                              При мен:
                              с масло 10W40 - студен двигател качва стрелката веднага до 3/4. Като загрее до последната тънка черта преди 100 на място стрелката се клати между 1/4 и 1/2 на всеки 2-3 секунди.
                              Колега мерси за успокоението, само не мога да разтълкувам цитираното изречение. Какво имаш в предвид (клати между 1/4 и 1/2) това кои деления са точно. Ако вземем:
                              "L" за 0 (нулево деление);
                              първата тънка след "L" за 1;
                              първата дебела след "L" за 2;
                              следващата тънка за 3;
                              и така нататъка до "H" което ако броим от 0 = "L" e 8-мо деление. Не деля чертичките на тънки и дебели смисъл просто ги броя като L приемам за 0.
                              Може ли с тези означения да ми го кажеш. Да кажем при загрял да ми кажеш клати се между 1 и 3.

                              п.п 5/8 го разбирам и това е първата тънка след средата, ако приемем че са 8, но 1/4 (една четвърт при 8 и една втора не мога)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X