Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

    Не е много джип, но мисля, че това е най-правилния раздел за тази тема:

    Мой приятел си купи Chrysler 300C 5.7L Hemi и има проблем с вискозитета на маслото грешка с код p0520 и p1521. На капачката за маслото е отбелязано 5W20, но такова даже в Балканстар казаха, че нямат. Заредено е със синтетика 5W30.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

    Проблема е в маслото. Звъни да ти разкажа една драма с един Ескалейд 6,2 дето го борих преди време.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

      Кажи и на мен,че ми е интересно какво толкова не му харесва на 5/30?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

        Аз също бих искал да знам.
        „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

        Коментар


        • #5
          От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

          Пишат, че трябва да се смени датчика за маслото - Sending Unit Oil Pressure. Преди е бил Part.№ #56044777AA, а сега го дават Part.№ #05149062AA is the NEW updated part, макар и да намерих обратното твърдение. Ето и още по темата със схеми на ел. връзки.



          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Oil Sending Unit 3Pin Connector.jpg
Прегледи:1
Размер:7.5 КБ
ID:5452011

          Looks like you need to replace the oil pressure sending unit. Mopar OE 5.7L oil pressure sending unit part number: 56044777AA. The pressure sensor has a 3 wire connector and sits on the front of the motor behind the alternator.
          Here's a write up on it. How to change the oil pressure sensor - LX Forums | Dodge Charger Challenger Magnum | SRT8 | Chrysler 300 Forum
          FYI- There is another sensor (oil temp sensor) close by that has a 2 wire connector.
          Here is the 6.4 block.....Sensors are same on the 5.7 & 6.1
          Below, #1 is the oil temp sensor (2 wire connector)
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6_4 HEMI Oil Press Sensor.jpg
Прегледи:1
Размер:98.3 КБ
ID:5452014
          Below, #2 is the oil pressure sensor (3 wire connector)
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Dodge_HEMI-5_7_V8_01.jpg
Прегледи:1
Размер:122.3 КБ
ID:5452015
          Ето и още за смяната му:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sending unit.jpg
Прегледи:1
Размер:141.1 КБ
ID:5452019
          Дано да ти е от полза!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #6
            От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

            Не само, че е 5W20, но и е доста специфично.
            Този мотор на Гранда е с изключване на цилиндри.
            На 300С има ли такава система?
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #7
              От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              и има проблем с вискозитета на маслото грешка с код p0520 и p1521.
              p0520 Possible causes- Low oil level or motor mechanical fault
              - Open or short oil level sensor circuit condition
              - Poor oil level sensor electrical connection
              - Faulty oil pressure sensor

              p1521I don't know where you got your code info., but my wk shop manual shows this for code P1521:

              "P1521–INCORRECT ENGINE OIL TYPE
              ² When Monitored:
              Engine Running.
              ² Set Condition:
              Using the oil pressure, oil temperature and other vital engine inputs the PCM can determine the engine oil
              viscosity. Incorrect viscosity will effect the operation of the MDS by delaying cylinder activation.
              Possible Causes
              INCORRECT ENGINE OIL TYPE
              ENGINE OIL CONTAMINATION
              ENGINE OIL
              Always perform the Pre-Diagnostic Troubleshooting procedure before proceeding. (Refer to 9 - ENGINE -
              DIAGNOSIS AND TESTING).
              Diagnostic Test
              1. ACTIVE DTC
              NOTE: Review the customers oil change history. Make sure the customers is using the correct engine oil
              viscosity. If the incorrect oil is being used, change the oil, using the correct engine oil viscosity.
              Ignition on, engine off.
              With the scan tool, read DTCs.
              Is the DTC active at this time?
              Yes >> Go to 2
              No >> Test Complete.
              2. ENGINE OIL
              NOTE: If any engine oil pressure or oil temperature DTCs set along with P1521, repair them before continuing
              with the P1521 diagnostics.
              The following conditions must be checked.
              ² OEM recommended oil viscosity is being used.
              ² Customer is following the oil change schedule.
              ² Check the engine oil for contamination. (i.e., fuel and/or engine coolant)
              ² Internal engine condition that may effect oil pressure.
              Were any of the above condition found?
              Yes >> Repair as necessary.
              Perform the POWERTRAIN VERIFICATION TEST. (Refer to 9 - ENGINE - STANDARD PROCEDURE)
              No >> Change the engine oil using the correct oil viscosity.
              Perform the POWERTRAIN VERIFICATION TEST. (Refer to 9 - ENGINE - STANDARD PROCEDURE"

              P0153-02 shows:

              "Theory of Operation
              For an aged O2 sensor , the response rate to the air/fuel change is slower than when it was new. The O2sensor
              tends to move less with the same air/fuel changes in a given time frame. Therefore by observing the activity of
              voltage readings from the upstream O2 sensor, the quality of the O2 sensor can be detected.
              ² When Monitored:
              Vehicle is started and driven between 20 and 55 MPH with the Throttle open for a minimum of 120 seconds.
              Coolant greater than 70°C (158°F). Catalytic Converter Temp greater than 600°C, (1112°F) and EVAP Purge is
              active.
              ² Set Condition:
              O2 Sensor response is too slow for a calibrated amount of time. Two Trip Fault. Three good trips to turn off the
              MIL.
              Possible Causes
              EXHAUST LEAK
              (K43) O2 2/1 SIGNAL CIRCUIT
              (K902) O2 RETURN UPSTREAM CIRCUIT
              O2 SENSOR
              Always perform the Pre-Diagnostic Troubleshooting procedure before proceeding. (Refer to 9 - ENGINE -
              DIAGNOSIS AND TESTING).
              Diagnostic Test
              1. ACTIVE DTC
              NOTE: Check for contaminants that may have damaged the O2 Sensor: contaminated fuel, unapproved silicone,
              oil and coolant.
              Ignition on, engine not running.
              NOTE: After the repairs have been made, verify proper O2 Sensor operation. If all the O2 Sensorvoltage
              readings have not returned to normal, follow the diagnostic procedure for the remaining O2 Sensors.
              With a scan tool, read DTCs and record the related Freeze Frame data.
              Is the DTC active at this time?
              Yes >> Go To 2
              No >> Refer to the INTERMITTENT CONDITION Diagnostic Procedure.
              Perform the POWERTRAIN VERIFICATION TEST. (Refer to 9 - ENGINE - STANDARD PROCEDURE"..........т.е. първо виж оправи веригите на масления сензор и после другото...........
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                Много, много благодаря за подробните обяснения.
                Препоръчанато масло е с "долна" граница 5 и маслото с което е зареден също е 5, другата цифричка "горната" граница означава до каква най-висока темп. маслото запазва качествата си и тя не би трябвало да има значение в нашия случай, нали?
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #9
                  От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Много, много благодаря за подробните обяснения.
                  Препоръчанато масло е с "долна" граница 5 и маслото с което е зареден също е 5, другата цифричка "горната" граница означава до каква най-висока темп. маслото запазва качествата си и тя не би трябвало да има значение в нашия случай, нали?
                  ми не е точно така колега - второто число показва вискозитета при работна Т на двигателя.
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                    Маслото трябва да е точно това което производителя препоръчва това е специален двигател предвидено е да има грижа и са взети мерки с датчици и когато течливоста на маслото не отговоря се отчита като грешка в екю. Chevrolet Captiva има такъв датчик и съм виждал този проблем след смяна с правилното масло всичко се оправя. Това е най безболезния тест след смяна с правилното масло ако пак има проблем е въпрос на грешка в датчик може и температурен. Много хора пренебрегват маслото с удобни за тях теории но това все пак не е Жигули или Опел.
                    Последно редактирано от bonev_d; 08-02-13, 21:25.
                    ZJ`99 4.0 LAREDO 2''

                    Коментар


                    • #11
                      От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                      А стига бе! 5W20 е маслото на моята баба CIVIC която е на 12 години. Нито е ново, нито е някакво извънземно масло. Защо няма да го има в България? Аз, ако съм на вас, първо ще сменя колата /знам, това няма как да стане/, после ще сменя маслото с правилното и накрая ще сменя датчика. И да се похвалите какво е станало, че ми е интересно.

                      Чукнах го на Google- в няколко форума на Dodge пишат, че след сипване на 5W30 им дава този код. Търсете правилното масло...

                      ...The only one who can view that code are dealers with a Starscan tool. I myself have installed 5w-30 oil for better protection only because I have the mds disabled. The mechanic at the dealership pulled that code and and as I played dumb and asked him why that was, he said...nahh don't worry about it, it's a nothing code and you probably got some 5w-30 when you had your oil changed...happens all the time he said.
                      Well,, I change my own oil..haha and I even ran 5w-30 for roughly 1kmi before disabling mds and didn't have any trouble...
                      Последно редактирано от NIKSD; 09-02-13, 06:32.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #12
                        От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                        Чакаме си датчик. Като го сменим ще пиша.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                          Има си го маслото в България, просто като идеш в Балканстар всичко е възможно... и ако си под гаранция и нямаш избор... става много особено...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                            То това масло е заредено от БС Варна, сега автомобила е с нов собственик от Бургас.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                              На една от служебните ни 300С - 2.7 ,се запуши маслена магистрала,на дъното на картера имаше нещо подобно на грес но черно.
                              Наложи се основен ремонт!
                              Honda CRF 250 X
                              Touareg 3.0 TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X