Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При ускоряване до 2.500 оборота - прекъсва двигателя нещо като ( с с с или х х х)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Дядовото право е...
    Поискай да ти демонтират предния кардан, ако не можеш или се притесняваш да го направиш сам. Тези коли се движат предимно на задно предаване и прехвърлят на преден мост само при буксуване на задния, така, че нищо няма да му стане на джипа ако се покара така два-три дена.
    Ако изчезне звукът - заподозрени стават задното каре на предния кардан (за начало да се натъпче яко с грес, преди да се сменя, освен ако не е очевидно повредено или с разкъсан маншон), ако не е карето - предния диференциал (по-неприятно).
    Ако звукът продължава да се чува, пак е добре да се проверят първо елементарните и "евтините" неща - спирачни апарати (понякога издават странни и неразпознаваеми звуци, ако не са смазвани или сменяни водачите дълги години), гумите (да няма нещо фланци, "спейсъри" и др. шукаритети) да не опират, някой откачен пластмасов подкалник, който се прегъва само от време на време и дращи гумата - такива "битовизми".
    https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

    Коментар


    • #17
      Благодаря ще погледна кардана веднага в удобно време. Спирачните апарати и накладки няма да е в тях чисто нови са. Звука е поне 2 седмици, фланци нямам. Ето още един клип от подаване на газ на место. Това си е звук от двигателя.
      https://youtu.be/bxGrFtn66RA

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
        Ето още един клип от подаване на газ на место. Това си е звук от двигателя.
        https://youtu.be/bxGrFtn66RA
        Това никак не е добре . Не карай така. Звучи като биелен лагер.
        https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          Това никак не е добре . Не карай така. Звучи като биелен лагер.
          Ако още някой ми го потвърди още утре отивам на майстор и му казвам да го погледне този лагер и предния кардан. Благодаря за отзива.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
            Ако още някой ми го потвърди още утре отивам на майстор и му казвам да го погледне този лагер...
            "Този лагер" са пет броя и за да се види - трябва да се отваря двигателят...
            https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              "Този лагер" са пет броя и за да се види - трябва да се отваря двигателят...
              Ужас 😱

              Коментар


              • #22
                Хора бях цял ден по майстори. Май ще се окаже някоя дюза ми казват защото прихълцването е в ниските обороти а при високите се изчиства, а дюзата нали има ниски и високи. При колба не се хващал тоя проблем а ако било биелен лагер двигателя щял до ся да е за смяна. А това чукане отдолу май ще е киче на предния кардан. Вие как мислите?

                Коментар


                • jeko47
                  jeko47 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пета да ти е весело

              • #23
                Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
                ...а ако било биелен лагер двигателя щял до ся да е за смяна. А това чукане отдолу май ще е киче на предния кардан. Вие как мислите?
                Мисля, че е време да се запознаеш с:
                Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
                Свържете се с мен на edirangelov@abv.bg , във форума или на тел. 0885088444
                Добре, че не е биелен лагер.
                Какво е това "кИче на предния кардан"?
                https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

                Коментар


                • #24
                  Ако е от дюза би трябвало при диагностика да е видимо. Всяка дюза има различен дебит и компютъра корегира горивото през всяка от тях за да работи двигателя равномерно при ниски обороти. Тези корекции се виждат с диагностика.

                  Лошото е, че Jeep-а си иска неговата диагностика. Не са много сервизите които разполагат с правилната техника за това...

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                    Мисля, че е време да се запознаеш с:

                    Добре, че не е биелен лагер.
                    Какво е това "кИче на предния кардан"?
                    Пфф от бързане хаха исках да кажа каре

                    Коментар


                    • #26
                      Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                      Ако е от дюза би трябвало при диагностика да е видимо. Всяка дюза има различен дебит и компютъра корегира горивото през всяка от тях за да работи двигателя равномерно при ниски обороти. Тези корекции се виждат с диагностика.

                      Лошото е, че Jeep-а си иска неговата диагностика. Не са много сервизите които разполагат с правилната техника за това...
                      Проблема е при студения старт, от там почна всичко, пали и оборотите се клатят такива , чудят се 10 15 секунди и тогава се нормализира двигателя.

                      Коментар


                      • #27
                        Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение

                        Проблема е при студения старт, от там почна всичко, пали и оборотите се клатят такива , чудят се 10 15 секунди и тогава се нормализира двигателя.
                        Колега защо преди да правиш скъпи ремонти, не проверите свещите, но "механично", не с мултицети и диагностики-защото може и това да е. Проверете и за на херметичност горивопроводите.
                        ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                        Grand Cherokee 2.7
                        GSM 0888148630

                        Коментар


                        • #28
                          Първоначално публикуван от KOLEV G Преглед на мнение

                          Колега защо преди да правиш скъпи ремонти, не проверите свещите, но "механично", не с мултицети и диагностики-защото може и това да е. Проверете и за на херметичност горивопроводите.
                          Благодаря за съвета. Ще ги направя тези проверки и ще споделя.

                          Коментар


                          • #29
                            .......в крайна сметка защо не отидеш на сервиз?
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • jeko47
                              jeko47 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Одило е по майстори и кафенета и ся тука писмено

                          • #30
                            Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
                            Хора бях цял ден по майстори. Май ще се окаже някоя дюза ми казват защото прихълцването е в ниските обороти а при високите се изчиства, а дюзата нали има ниски и високи. При колба не се хващал тоя проблем а ако било биелен лагер двигателя щял до ся да е за смяна. А това чукане отдолу май ще е киче на предния кардан. Вие как мислите?
                            Не може и да питаш и да обяснаваш едновременно симпатяга
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар

                            Четат темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                            Зареждам...
                            X