Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

    Заглеждам се по JL, но не мога да разбера специално RUBICON-а има ли междуосев диференциал, или си е като JK-то само с раздатка парт-тайм?
    Защото на снимките на лоста на раздатката като че ли има надписи: 4H Auto и 4Н Part Time!
    Също така ако някой знае нещо за новия(2,2л.=200к.с.) дизелов двигател който слагат, нека сподели - чия разработка е, досега слаган ли е на друго МПС, има ли отзиви...
    За скороостната кутия разбрах, че вече е ZF...

  • #2
    От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

    За съжаление Rubicon-а е part-time:

    The JL/JLU Rubicon features a heavy-duty Rock-Trac part-time 4x4 system with a 2-speed transfer case and 4:1 low-range gear ratio, while JL/JLU Sport and Sport S and JLU Sahara models feature a Command-Trac part-time 4x4 system with a 2-speed transfer case and 2.72:1 low-range gear ratio.
    Единствената версия, която се предлага с full-time e JLU Sahara (като опция при поръчка):

    The JLU Sahara model is available with a new Selec-Trac full-time 4x4 system with a 2-speed transfer case and 2.72:1 low-range gear ratio. In 4Auto the Sahara normally sends 100% of engine torque to the rear wheels, but the transfer case’s electronically controlled clutch pack can route up to 50% of the engine’s torque to the front wheels as needed.
    ИЗТОЧНИК.
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • #3
      От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
      За съжаление Rubicon-а е part-time:
      А надписите на този лост как да ги разбираме:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4H4.jpg
Прегледи:1
Размер:58.6 КБ
ID:5821868

      Коментар


      • #4
        От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

        Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
        А надписите на този лост как да ги разбираме...
        Най-вероятно е снимана версия Sahara, а не Rubicon.

        ...Selec-Trac two-speed transfer case with full-time all-wheel-drive capability will be available on the 2018 Wrangler JL. Offered only on Sahara models, it provides “set it and forget it” all-wheel-drive functionality for drivers more concerned with convenience than with jamming their own gears...
        ИЗТОЧНИК
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • #5
          От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

          Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
          Най-вероятно е снимана версия Sahara, а не Rubicon.
          Ако бяхте обърнали внимание на червеното панелче над въпросния лост, щяхте да забележите копчето за заключване на заден и преден диф, (както и копчето в дясно-за разкачване на предна ст.щанга) което е "присъщо" само за Rubicon!
          Така че снимката е от Rubicon.
          Явно цитирания "източник" е някой журналист, който има понятие само от снимки...

          Коментар


          • #6
            От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

            Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
            Ако бяхте обърнали...
            Чак такъв детектив не съм... И понеже ми стана интересно какво точно е това на снимките се зарових по-дълбоко из американските форуми и намерих ТАЗИ тема.

            ...its a rubicon with 4wd auto uk/middle east frankenstein transfer case...
            Същото се обсъжда и ТУК.

            Ето какво има в темата:
            Rubicons do not have full time 4wd. Period. Never have, never will. It's a traditional heavy duty transfer case.
            The NVG241OR Rock Trac transfer case has part time, 4wd high, and 4wd low settings. There is no full time 4wd setting on the Rock Trac.
            И отговора:
            Of course, you mean American Rubicons. Euro models do, indeed, have a Rock-Trac/Selec-Trac hybrid standard.
            Американците също се чудят за какво става въпрос, понеже там няма такава версия.
            Така че, явно става въпрос за някаква версия на Rubicon-а от моделна година 2020, предназначена за европейския пазар.
            Последно редактирано от Павлин Андреев; 04-10-19, 10:03.
            "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

            2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

            Коментар


            • #7
              От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

              Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
              Американците също се чудят за какво става въпрос, понеже там няма такава версия.
              Така че, явно става въпрос за някаква версия на Rubicon-а от моделна година 2020, предназначена за европейския пазар.
              Да, снимката която съм качил е от mobile.de - тоест, JL-а е за немския(EU) пазар.
              И да, най-вероятно за тази част на света RUBICON-а вече е и с междуосев диф...

              Коментар


              • #8
                От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

                Да, явно е така.
                Но не става ясно това Rock-trac с 4:1 и междуосев диференциал (т.е. разширяване на възможностите на машината) или просто в европейския Rubicon е шибнат Select-trac с 2.72:1 (което за един Rubicon си е скопяване)?
                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                Коментар


                • #9
                  От: Новия WRANGLER JL - има ли междуосев диф и прочие...

                  Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                  Да, явно е така.
                  Но не става ясно това Rock-trac с 4:1 и междуосев диференциал (т.е. разширяване на възможностите на машината) или просто в европейския Rubicon е шибнат Select-trac с 2.72:1 (което за един Rubicon си е скопяване)?
                  Баси... трябва да се питат немските дилъри, ако въобще знаят за какво става въпрос...

                  Коментар

                  Четат темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                  Зареждам...
                  X