Здравейте колеги събота си купих Исузу троопер 1990г. от варна , и тръгнах към русе . Всичко беше добре докато не загря двигателя малко над средата и почна да смучи въздух от някакъв клапан които е над термостата и джипа почна да прекъсва както си го карах със 120 130 почна да намалява скоростта защото нямаше мощност като прекъсваше. Огледахме тоя клапан и го запушихме и двигателят се беше пооправил малко но пак прекъсваше и беше почнало да загрява отиваше все към червената граница ,тръгнахме пак и след около 20 км намерихме бензиностанция и купих изолирбанд и го запушихме по добре и беше спряло прекъсването . След 2 то дълго изкачване на един баир колата влезе в червената граница и почна да губи мощност и да прекъсва въпреки че не поемаше от никъде въздух , спряхме огледахме всичко изчакахме да се нормализира температурата и пак тръгнахме но големите баири едва на 3 ги качвах със 70 80 и най-накрая хвърли водата както се беше нормализирало ,после изчакахме около 20 мин доляхме му вода и тръгнахме бяхме на 70 км от русе и се надявах поне да се прибера пък после ще му мислим . Като приближихме русе джипа загря и стрелката за водата застана точно на 1 мм от червената граница , и си казах така ще е поне да се прибера до село което е на 25 км от русе. Търсихме такъв клапан но не можаме да намерим защото беше събота и исузу сервиза не работеше пък на другите места изобщо го нямаха ,минахме покрай един майстор които ни каза че можело и без него . Като се прибирах към село температурата на водата беше се нормализирала и до село стрелката не мръдна от средата и прекъсването беше малко намляло , на следващия ден ,днес на студен двигател прекъсваше пак и нямаше мощност ,после като загря имаше мощност даже го вкарах в една кал и доста добре се справи и не мина средната граница , после след 2 3 часа като го запалих беше студен двигателя но този път беше добре и на студен двигател но след като загря загуби мощност и почна да прекъсва , и беше загряло пак този път на 3 мм от червената граница ! Прибрахме се и не знаем какво да правиме ! Моля ако знаете какво може да е кажете , проверих свещите при запален двигател на загрял двигател когато прекъсваше на 1 и 3 ти цилиндър много малко си менеше звука , не съм ги сменял защото нямам такива свещи но дали е от тях , ако кажете от какво е и се оправи ще има
от мене !

Коментар