Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
    Колеги купих си теракан 2.9 обаче как да разбера с кой двигател е 150 или 163 коня ? Колата е с правоъгълните мъглявки в предната броня и по талон се води 2006та на блока пише J3 обаче турбото ми е с нормален уестгейт, а навсякъде пише че 163 коня били с геометрия на турбото.....С дианостика дали ще се разбере дали е 163-ка ?
    В талона позиция /Р2/ е мощността. Ако пише 120KW значи е 163 коня
    Моят е 150 коня, 2003г, и е с променлива геометрия на турбото.
    Болтовете за шайбата на коляновия вал са два модела, затова има различна информация за стягането. Когато се разглоби, ще се види от кой вид е. При мен /за 150 коня/ шестограма на болта е 38 мм и се стяга в диапазона 37-41 Nm. Преди да разглобите зъбните колела на разпределителните валове ги огледайте, че са с по два белега.
    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

    Коментар


    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Иво, не си с променлива геометрия на турбото. От всички J3 двигатели само предлаганият във фейслифта на киа карнивал със 185 кс е с променлива геометрия.
      Не ,че това има значение де.

    • Ивайло Александров
      Ивайло Александров коментира
      Редактиране на коментар
      То по-добре ако няма. Там не съм пипал още. Даже не съм гледал какво има под предпазителя. Обаче в ръководството пише че е, и досега си мислех, че е така. Ще огледам как е. Извинявам се на колегата ако съм го подвел!

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      В интерес на истината дори в сайта на БазисМ , когато избираш модификацията пише ,че 163 коня са с VGT. Факт е ,че като отворя капака и погледна турбото, актуатора на гейта стърчи като... и се вижда от далече. То няма лошо да е с променлива геометрия, но това изисква още кабели, соленоиди итн глупости ,които трябва да го управляват.

  • Колеги, преди имах Терчо, 2003г. / 150кс / ръчка. Тогава ми го продадоха с тръгнали дюзи и турбо и неприятно ме изненада с тяхна замяна, още на 5-я ден гръмна турбото, а след това откриха и проблема с дюзите. Та след като сборно за 5 дни дадох 10х.лв. след това добре си поживяхме 2 години само возене...
    Сега гледам пак да взема Теракан /гледам и Гранд Чероки (2.7диздела 4.7 бензин), но не попадам на добри екземпляри до 6-7х.лв./, но задължително автомат и след 2005, демек фейса 163кс.

    Попаднах на един екземпляр, който има за смяна парно /шуми много странно, момчето е ходило на мйастора, модулът за управление на парното бил за смяна?!/ и по-важното - собстевеникът не е обслужвал последните 60 000км. автомата.
    Както и други дребни проблеми, но да кажем, че това със скоростите ме притеснява най-вече.
    Ръчка фейс не щЪ - там вече за разлика от моята бивша си има скъп демферен маховик /имах Диско 2 ТД5 - сменях веднъж за около 2100лв., вече - мерси!/.

    Какви последствия може да има това за автоматичната скорсостна кутия? Как проверя / тествам нейната работа?

    Благодаря!

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

    Зареждам...
    X