Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчни хъбове за Hyundai Galloper 2.5TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчни хъбове за Hyundai Galloper 2.5TDI

    Здравейте, от скоро съм собственик на въпросната джипка. След като се оказа, че 4х4 не работи (естествено го установих в един кален коловоз, пълен с вода) реших да разкарам автоматичните хъбове с ръчни. Причината - при включване от лоста на 4H/4L и изминаване на няколко метра въртят само задните гуми. Няма никакви странични шумове/хъркане/жулене или каквото и да е. Просто не зацепват според мен (надявам се да не е по-дълбок проблема).
    Та въпроса е има ли тънкости при смяната на хъбовете.
    И ако може да ми препоръчате нещо като марка.
    В колос има ръчни по 106 лева/брой. Стават ли?
    Гледах и AVM с два модела - усилени и обикновени. Но в олх има доста различни цени и ме е страх да не попадна на ментета.
    Моля за препоръка за марка/модел и откъде е най-сигурно, че са истински

    Благодаря предварително!

  • #2
    А разбра ли се, защо не работят автоматичните?

    И какви са - вакуумни или инерционни?
    Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
    Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

    Коментар


    • #3
      Успях да сваля само капачката на единия поради липсата на подходящ шестограм. Не видях нищо счупено, имаше си грес и всичко изглежда като ново.
      Мисля, че са инерционни.

      Коментар


      • #4
        Ако има грес е добре тя да е "тънка" и трудно замръзваща.
        Погледни изотзад дали отиват и други маркучи освен спирачните.
        Хуйдай обикновено използват вакуумни, особено при дизелите.
        Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
        Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          ...
          Хуйдай обикновено използват вакуумни, особено при дизелите.
          А пък някой хора обикновено дават акъли за коли, които не са пипали ...
          Няма никакви вакуумни хъбове на Галопер. А автоматичните имат навика да се чупят, ако много ги лашкаш напред - назад.

          Коментар


          • #6
            Явно следващата стъпка ще е да сваля целия хъб и да го поизмия от греста, за да пробвам дали ще сработи. Маркучи ми се струва, че няма, но и това ще проверя.

            А относно ръчните хъбове някакви съвети? Тънкости при монтаж?

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

              А пък някой хора обикновено дават акъли за коли, които не са пипали ...
              Няма никакви вакуумни хъбове на Галопер. А автоматичните имат навика да се чупят, ако много ги лашкаш напред - назад.
              Лашкане определено имаше като затънах, но в нито един момент не чух нещо да се случва отпред. Преди месец като го карах на първия сняг чух някакво хъркане отпред . След това като включих на задно само и покарах малко, при спиране на скорост и на спирачка се чу странен шум отпред. Реших че се е отцепил хъб. Може и тогава да е приключил.
              Какво става ако работи само единия хъб?

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от ka_l_ojan Преглед на мнение
                ...
                Какво става ако работи само единия хъб?
                Нямаш предно.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от ka_l_ojan Преглед на мнение
                  А относно ръчните хъбове някакви съвети? Тънкости при монтаж?
                  Сваляш старите хъбове , отдолу остава оста на карето .Има втулка с вътрешни и външни шлици , соято е законтрена със зегерка (трябват ти подходящи зегер клещи) - махаш я и вадиш въпросната втулка.

                  После нахлузваш ръчния хъб.... Аз си поръчвах от алиекспрес , ама вече не откривам въпросния модел , а и цените са други (на мен двата хъба ми излязоха малко над 100 лв.)....Последно в дълбокия сняг няколко дни видяха яка експлотация....засега са здрави.

                  виж последна стр. на темата *галопер - части и ремонти*

                  Simson S51b 1982 DDR
                  MZ EТZ 250 1983 DDR
                  Mercedes E320 CDI 2003
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • #10
                    Благодаря за насоките.
                    Ако някой колега има препоръка от къде да поръчам или поне марка/модел на хъбовете също ще съм благодарен.
                    И някоя снимка няма да е излишна.

                    Коментар


                    • #11
                      Докато се чудя ОЩЕ какви ръчни хъбове да поръчам, попаднах на тази тема за монтаж на ръчни хъбове AVM на Nissan:

                      http://www.nissan4x4ownersclub.com/d...kshop/wk15.pdf

                      Може да е полезна на някой. Има и картинки

                      Коментар


                      • #12
                        Хъбовете вече са на джипа.
                        Малко чудене относно шайбата, която седи на оста - да я има или да я няма (на снимката се вижда). Пробвах и с нея и без нея и всичко ми се струва ок, та си я оставих на мястото 🙄
                        Вие какво ще кажете по въпроса?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                        Зареждам...
                        X