Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    От заглавието се вижда какво ще правим по този американец .



    Работата по ламарините е вече свършена.



    Това са гумите които трябва да влязат в калниците.



    А това е пъзела който трябва да се монтира под рамата.


  • #2
    От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Ще следя с интерес реализацията на проекта.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

      Ще издеяни ли скоростната кутия и изобщо трансмисията ?
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

        Трансмисията е достатъчно здрава там.Явка,в кит-а не виждам кормилно управление,а щатното е колкото за Голф.Това е сериозно.Кормилната кутия е с къс пиньон,сравнително стандартно дълъг хебел и свърваща с паразитнен хебел щанга.Към въпросната щанга за захванати вътршни накрайници,подобни на тези на рейките,с диаметър 12,7мм,а външните накрайници са с конус около 17мм,колкото на Уаз-ка...сметай.Там,ако не го смениш с по-яко ,ще има да сплита копита...Усилвал съм такъв,не е лошо да ми дръннеш...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Ще издеяни ли скоростната кутия и изобщо трансмисията ?
          Там са корави железа, сериозно презапасени от към ресурс.

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Трансмисията е достатъчно здрава там.Явка,в кит-а не виждам кормилно управление,а щатното е колкото за Голф.Това е сериозно.Кормилната кутия е с къс пиньон,сравнително стандартно дълъг хебел и свърваща с паразитнен хебел щанга.Към въпросната щанга за захванати вътршни накрайници,подобни на тези на рейките,с диаметър 12,7мм,а външните накрайници са с конус около 17мм,колкото на Уаз-ка...сметай.Там,ако не го смениш с по-яко ,ще има да сплита копита...Усилвал съм такъв,не е лошо да ми дръннеш...
          Кормилната уредба наистина е малко хилава, но за сега остава така.

          Коментар


          • #6
            От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

            Абонат. С нетърпение очаквах развитието на предните проекти-Тойота 6х6 и Тойота супер селект. Ще е много-добре ако и те бъдат актуализирани. Поздрави.
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • #7
              От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
              Абонат. С нетърпение очаквах развитието на предните проекти-Тойота 6х6 и Тойота супер селект. Ще е много-добре ако и те бъдат актуализирани. Поздрави.
              6x6 от един месец се кара по горите без никакви ядове. А Тойота супер селект се прави между всичката друга работа и затова върви бавно прогреса по нея

              Коментар


              • #8
                От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                6x6 от един месец се кара по горите без никакви ядове.
                А къде може да се види крайният резултат, щото темата е замряла ?
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #9
                  От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  А къде може да се види крайният резултат, щото темата е замряла ?
                  Темата с скрита по моя молба.

                  Ето го крайния резултат.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1973314_10153036571460896_7453764584881837360_o.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5690988

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12010623_10153036571255896_6687637731305744924_o.jpg
Прегледи:1
Размер:149.8 КБ
ID:5690989

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11823027_10153036571810896_3493066427229039716_o.jpg
Прегледи:1
Размер:190.0 КБ
ID:5690990

                  Коментар


                  • #10
                    От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                    Ааа, т'ва е друго нещо.

                    Браво !
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #11
                      От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                      Страхотия. Какъв е крайния резултат: проходимост, динамика, разход, плюсове и минуси, практичност? И с риск да стана нахален, снимки от другия проект може ли? Поздрави.
                      MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                      Коментар


                      • #12
                        От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                        Няма да месим темите повече. Скоро ще пусна снимки в темата на Тойотата

                        Коментар


                        • #13
                          От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                          Започва да ми харесва този американски сандък:

















                          Днес бе взето решение колата да се боядиса черен мат, всичкия никел също.

                          Коментар


                          • #14
                            От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                            Тази кола с каква цел ще се използва след завършване на проекта?
                            YAMAHA WR450F

                            Коментар


                            • #15
                              От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

                              За пълноценно прекарване на свободното време (:

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X