Обява

Свий
Няма добавени обяви.

H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

    Здравейте Уважаеми Дами и Господа,

    Решил съм да се обзаведа със един старичък Н3 2008 година, 3700сс. Нямам никаква идея що за кола-джип е всъщност освен, че съм ги виждал само като минават покрай мен. Имате ли някаква идея/мнение по-конкретно как са с окачването, и дали мога да газифицирам такъв двигател и ако мога с каква АГУ да бъде за да нямам проблеми. Само съм чувал, че е 5 цилиндров. Не е голям двигател, предполагам ще е куц кон, но със него на състезания, няма да ходя. Разчитам на Вашите компетентни мнения. Благодаря Ви авансово.






















    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

    [emoji106]...Тишина. Явно нокой няма опит тук с такива возила. Това е втора марка за която поставям запитване и е тихо като в среднощна пустиня... [emoji108]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Коментар


    • #3
      От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

      Здравей, второ мнение за джип за пред кафето, за това от истинските офроудъри никой няма да ти даде отговор. После ем искаш Н3,ем на газ,ем италианско,ем тук не са на почит.Причини - скъпа и безмислена поддръжка,голям отвън и тесен отвътре.Спорна проходимост - за БГ и гори и калища го няма.Покарах такова,впечатляват се всички освен шофьора - не добра видимост и зор при паркирането.Опит реално нямам,ако не се брои 15на километра във Франция.Провери при joro_cska, какви са цените на частите в РокАуто и дали има смисъл да се набутваш с такова.По темата,по спомени някаква газова за Н3 е около 3500лв...
      Т.е. - какво точно искаш освен скъпо и луксозно,трябва ли да е сув или и кола би ти вършила работа.
      Тук основно колегите,като набиват маса пари в 4х4,предпочитат да е истинско и функционално.
      Пътят е целта.

      Коментар


      • #4
        От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

        Благодаря! И това е отговор все пак. Ясно разбрах колко е една АГУ приблизително и предполагам може да е ефективна. Ами такива ми изпадат на сносни цени затова за такива модели питам. Ако се продава нещо по-добро и за него мога да попитам. За H3 за обзора и аз имах такива съмнения като му гледах амбразурите на снимките. Какво имате предвид италиянско не разбрах? H3 на принципа на Haldex ли е? Не е ли 4х4?... Странен сандък наистина...


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Коментар


        • #5
          От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

          Я кажи защо искаш да се сдобиеш с такава кола.

          Ама честно.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

            Такова веднъж видях (не знам H колко беше) като се опитваше да паркира назад. Двама слязоха да насочват шофьора, така че ако ще го караш в голям град, си предвиди и насочвачи

            Първоначално публикуван от VIKING_WARRIOR Преглед на мнение
            Ами такива ми изпадат на сносни цени затова за такива модели питам.
            Я кажи какво е "сносна цена", че ако тръгнеш от цената и ако кажеш за какво ще го ползваш, може да се окаже доста по-сносно да си вземеш нещо по-евтино и по-добро.
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #7
              H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Я кажи защо искаш да се сдобиеш с такава кола.

              Ама честно.
              Имам бюджет за такава или подобна кола от 45000$. Тази и Лендровър са в този диапазон. Допускам, че е здрав. Не ми трябва за офроуд, освен някой пикник из планината без нещо сериозно като катерене по морени или газене в блата....
              Конкретно този H3 ще ми излезе 35058$ с доставката на 90000км + 1(една) година гаранция. Затова съм се насочил към него.

              Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
              Такова веднъж видях (не знам H колко беше) като се опитваше да паркира назад. Двама слязоха да насочват шофьора, така че ако ще го караш в голям град, си предвиди и насочвачи

              Я кажи какво е "сносна цена", че ако тръгнеш от цената и ако кажеш за какво ще го ползваш, може да се окаже доста по-сносно да си вземеш нещо по-евтино и по-добро.
              Има парктроници със камери за целта, чак пък насочвачи за това чудо не мился, че са необходими. [emoji23]
              Конкретно този H3 ще ми излезе 35058$ с доставката на 90000км + 1(една) година гаранция. Затова съм се насочил към него.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Коментар


              • #8
                От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                Потърсих го тоя Гъливер и ми излиза новозеланския им сайт, но общо взето се намират Land Cruiser, 2007 с 1 година гаранция за под 35 000$. Тъкмо гледам една Prado на 32 000км за 33 000$.
                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                Коментар


                • #9
                  От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                  Не не, остави бюджета.
                  За тези пари може да си вземеш някое ауди, или пасат, и още десетки други модели и марки.
                  Защо точно тази кола, щом няма да се използва по предназначение?
                  Една лека кола за тези пари ще е в пъти по-смислена инвестиция-ще гори малко, ще вози добре, ще е икономична, ще има почти всичките екстри, няма да имаш голям разход за гориво на километър, па може и данъка да е от малкия...
                  Що ти трябва това щайгоподобно изчадие...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                    Всъщност защо не оставите човека да си избира кола? Иска H3, плаща и получава H3. Предназначението на H3 е да се возиш на H3 и от време на време брутално да превземеш 10см дълбока кална локва.

                    Газификацията на 5 цилиндров двигател с електронен дросел звучи по-скоро като самоцелно занимание за елитаристи, но не е невъзможно. Със сигурност обаче няма да е гладък процес и не е зле да се предвиди път за отстъпление.
                    Геополитически прозрения на Кольо: Всички [управници] са маскари, все от класа. Ама нашия понеже не е от класа - ...

                    Коментар


                    • #11
                      H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                      Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                      Потърсих го тоя Гъливер и ми излиза новозеланския им сайт, но общо взето се намират Land Cruiser, 2007 с 1 година гаранция за под 35 000$. Тъкмо гледам една Prado на 32 000км за 33 000$.
                      Този е сайта, да. Аз също гледах Prado. Не ми харесват тези модели, освен имат едно издание 60th Anniversary, което е по-луксозно и комфортно. Новото Prado е много по-добро и издържано откъм комфорт и екстри, обаче е неимоверно скъпо.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Не не, остави бюджета.
                      За тези пари може да си вземеш някое ауди, или пасат, и още десетки други модели и марки.
                      Защо точно тази кола, щом няма да се използва по предназначение?
                      Една лека кола за тези пари ще е в пъти по-смислена инвестиция-ще гори малко, ще вози добре, ще е икономична, ще има почти всичките екстри, няма да имаш голям разход за гориво на километър, па може и данъка да е от малкия...
                      Що ти трябва това щайгоподобно изчадие...
                      Наистина като дизайн е малко странен. Никаква аеродинамика, мисля че би трябвало да е здрав. За данъците и подръжката може би сте прав. От кон на магаре не слизам. Лека кола не предпочитам. Последните няколко години карам само SUV макар и "Паркетници" са последен модел със много добри показатели като fuel efficiency и достатъчна проходимост във зимни условия по "нормалната" за България инфраструктура. Предпочитам вече само високата позиция на водача,не ми се свива във седан или комби или хечбек. Затова гледам нещо голямо. То няма и много избор общо взето- Wrangler Rubicon, Mitsubishi Pajero, Toyota LandCruiser, Cherokee, Grand Cherokee, ML.
                      Замислям се за Рубикон. На същата цена е. 35000$. Вътре са ми много "дървени" някак. Интериора дизайнерски е много спартански.










                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Последно редактирано от VIKING_WARRIOR; 10-04-16, 00:56.

                      Коментар


                      • #12
                        H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Всъщност защо не оставите човека да си избира кола? Иска H3, плаща и получава H3. Предназначението на H3 е да се возиш на H3 и от време на време брутално да превземеш 10см дълбока кална локва.

                        Газификацията на 5 цилиндров двигател с електронен дросел звучи по-скоро като самоцелно занимание за елитаристи, но не е невъзможно. Със сигурност обаче няма да е гладък процес и не е зле да се предвиди път за отстъпление.
                        Затова искам да разбера има ли смисъл да се занимавам с глупости или да взема нещо по-адекватно и лесно за поддръжка и експлоатация. Като няма проходимост не си заслужава парите. Странно защо тогава са направили такова чудовище със добри ъгли на атака, и със съмнителна проходимост.... Няма логика. Колкото до газификацията аз не съм фен изобщо на АГУ, обаче съм решил всяка кола над 3,000сс да я газифицирам ако я притежавам, като искам да и сложа възможно най-скъпото и ефективно АГУ с директен газов инжекцион,защото смятам,че ще бъде най-доброто за голям двигател, макар да си призная съм "бос" във тази тема. Единственото което си спомням от едно време е "Lovato" & "Landi Renzo"...


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Последно редактирано от VIKING_WARRIOR; 10-04-16, 01:05.

                        Коментар


                        • #13
                          От: H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                          Проходимостта не е съмнителна. В достатъчно прежалено състояние и със смислени гуми вероятно ще е равностойно на останалите тежки 4х4 наоколо. "Смислените" гуми за офроуд обаче са крайно безсмислени на магистрала (до степен да са опасни над 90км/ч). След нормална "софт" разходка като тукашните няма да става за пред кафенето, което обезсмисля изобщо ходенето в гората с такова. Е, ако можеш да си позволиш 2000-5000 лева козметични ремонти след разходката или да го караш одран и очукан, работата става друга.

                          Ъглите на атака и пътния просвет са унаследени от военния оригинал и придават голяма част от характерния му вид. Не би се продавал без тях.
                          Геополитически прозрения на Кольо: Всички [управници] са маскари, все от класа. Ама нашия понеже не е от класа - ...

                          Коментар


                          • #14
                            H3 и газова уредба-мнения за и против и каква да бъде уредбата ако е за?...

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Проходимостта не е съмнителна. В достатъчно прежалено състояние и със смислени гуми вероятно ще е равностойно на останалите тежки 4х4 наоколо. "Смислените" гуми за офроуд обаче са крайно безсмислени на магистрала (до степен да са опасни над 90км/ч). След нормална "софт" разходка като тукашните няма да става за пред кафенето, което обезсмисля изобщо ходенето в гората с такова. Е, ако можеш да си позволиш 2000-5000 лева козметични ремонти след разходката или да го караш одран и очукан, работата става друга.

                            Ъглите на атака и пътния просвет са унаследени от военния оригинал и придават голяма част от характерния му вид. Не би се продавал без тях.
                            Да разбирам,че този "джип" няма никаква ефективна и практическа стойност. Само "гъзария", аз не търся "wow" ефект. Това означава, че такава покупка се обезмисля. Благодаря. Темата може да се заключи. Нямам нужда повече от мнения. Ще се търси друго подходящо возило.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Последно редактирано от VIKING_WARRIOR; 10-04-16, 02:03.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              ... Ъглите на атака и пътния просвет са унаследени от военния оригинал ...
                              Това чудо няма нищо общо с "военния оригинал" освен името. Базирано е на платформа за компактен пикап.

                              Първоначално публикуван от VIKING_WARRIOR Преглед на мнение
                              ...Тишина. Явно нокой няма опит тук с такива возила. Това е втора марка за която поставям запитване и е тихо като в среднощна пустиня...
                              Първоначално публикуван от VIKING_WARRIOR Преглед на мнение
                              Да разбирам,че този "джип" няма никаква ефективна и практическа стойност. Само "гъзария", аз не търся "wow" ефект. Това означава, че такава покупка се обезмисля. ...
                              В същност, ти наясно ли си какво точно търсиш? И двете ти питания са за коли, които са по-скоро "за пред кафето", "за гъзария" и нямат особена (да не кажа никаква) практическа стойност като возило за извън пътя.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                              Зареждам...
                              X