Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V II generacia

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CR-V II generacia

    Здравейте,
    Радвах се 4 години на CR-V 2000 г 147 коня. Продадох я и естествено търся да си купя отново Хонда. Харесах си 2006, 2.2 Дизел. 140 коня. Всички ексти. Въпросът ми е имали неща за които да гледам при оглед - слаби места ?
    Като двигател четох че е много добър. Харчи малко и е с верига. Радиатори, течове, заден диф, и.н.
    Ще съм благодарен да споделите ваши впечатления и мнения.
    Благодаря Ви
    Идеята ражда мисъл, мисълта ражда мечта, а мечтата създава характер !

  • #2
    От: Honda CR-V II generacia

    Щом си имал 1-ва генерация, си наясно какво да гледаш в общи линии, като тропане пукане,карета, диф и така нататък.

    Двигателя 2.2i-ctdi , е приятен, тих, икономичен и си върви прилично за тези 140кс., но евентуален проблем, може да има във веригата.
    Ако е 2006г. значи е феиса и двигателя е - N22A2, при който е изчистен проблема с нея. Ако е до 2005г. може да е с двигател - N22A1 , където веригите се сменяват на около 180 х.км. ,за около 1000лв. оригинални с труда.
    Друг евентуален проблем, който може да се появи около 250х.км., е демпферната шайба на коляновия вал - та се ослушай за шум в тази област.
    Провери и съединителя и д.маховик, защото около 200х.км. си отива, като смяната му е от 1700 до 3000 лв. комплект с труда, според зависи от къде и какъв ще вземеш. Сменявал съм го и съм писал в една от темите.
    Предното окачване е различно от 1-ва ген. и е макферсън, но няма проблеми.
    Ако колата е внесена от вън, може да има ДПФ филтър който да дава проблем, но се премахва и няма ядове.
    Има гадни малки лампички по бутоните и горят често, но аз съм ги сменил с диоди които изкарват двойно.
    Абе в общи линии е доста здрава кола, но зависи на какъв екземпляр ще попаднеш и как е експлоатиран.

    За друго не се сещам, но ако имаш конкретни въпроси - питай.
    Последно редактирано от emicha1; 28-11-14, 14:35.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • #3
      От: Honda CR-V II generacia

      Благодаря много. Мисля че бе много изчерпателен. Колата е на 130 000, поне така показва. Аз не карам много. За 4 години на предната направих 17000 км. Ходя само за риба с нея извън града. Имам и друга кола. Както четох като цяло е надеждна във всяко отношение и има всички екстри. Харесва ми и е по евтина от останалите - Субаро, Нисан, Тоуота и т.н.
      Дано имам късмет. Какъв разход има градско и извън ? Капризна ли е относно нафтата и има ли проблеми с дюзите. При огледа да ги гледам ли специално.
      Идеята ражда мисъл, мисълта ражда мечта, а мечтата създава характер !

      Коментар


      • #4
        От: Honda CR-V II generacia

        Всъщност Дизелова или бензинова II генерация. Аз гледах няколко дизелови. Четох че бензиновите имат проблем с клапаните на газ. Малко по евтини са.
        Идеята ражда мисъл, мисълта ражда мечта, а мечтата създава характер !

        Коментар


        • #5
          От: Honda CR-V II generacia

          Днес карах въпросната Honda 2.2 дизел 2006 г. Съединителя буксува страшно много. На трета скорост с 40 км при подаване на газ влиза в червения сектор без да променя скороста. Някои сменял ли е съединител и колко струва.
          Идеята ражда мисъл, мисълта ражда мечта, а мечтата създава характер !

          Коментар


          • #6
            От: Honda CR-V II generacia

            Еми значи е за смяна целия комплект съединител,плюс демпферния маховик ако е разбит.Ако е на истински 130х. /което ме съмнява/,може да минеш и само с лагер,феродов и притискателен диск - но това може да се каже само като се разглоби.
            Аз съм сменявал тази година, целия комплект плюс маховика /на LUK/ като за частите и труда, дадох хиляда и осемстотин лева.За същото,но от Хонда ми искаха три хиляди лв. , а в опаковка на Хонда три хиляди и шестотин лв.
            Проблем с дюзите ,за сега не съм чул някой да има и да се оплаква, а относно нафтата няма проблем, стига да се сипва от нормални бензиностанции.Аз зареждам само от Лукойл и съм доволен.
            Относно разхода, доста е добър - в градско, ужасно натоварено, задръстване, киша, сняг или на климатик лятото, много рядко съм стигал 9/100, като обикновено е около 8,2/8,5 л. Извън града от 6 до 7 на 100 и то със скорост около 150/160, натоварена и на климатик.Шестата скорост спомага за този разход, но ако използвам круиз-контрола, разхода ми се вдига с около 1,5л. на 100 км. Цифрите са абсолютно точни и засичани в продължение на три години, не по показания на компа /където показва по-малко с около 0,5л./, а пълен-пълен/до капачка/ и на една и съща бензиностанция и колонка.Е може и компа да е верен и тази разлика да идва от това ,че ни лъжат на бензиностанциите но.....
            Иначе, всеки има предпочитания дали да е бензин или дизел, за това аз не мога да кажа, но не съжалявам, че си взех дизелова и ако дилемата пак стоеше на дневен ред, пак щях да си взема такава.
            Но пак щях да избирам и гледам да е добър екземпляр и пак задължително да е купувана от тук, а не нов внос.Просто кола купувана нова тук, по-лесно може да и хванеш историята и километрите, защото докато е в гаранция и влиза в сервиз, там всичко си се отразява и пази.
            / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

            Коментар


            • #7
              От: Honda CR-V II generacia

              Отново ти благодаря. Остава да се оглеждам и да мисля, мисля ... :-)
              Идеята ражда мисъл, мисълта ражда мечта, а мечтата създава характер !

              Коментар


              • #8
                От: Honda CR-V II generacia

                Колега, при толкова малко каране, да те пита човек що си продаде първата генерация?! Какво очакваш да получиш повече от втора особено ако вземеш бензин. Дай едно линкче към тази с прецакания съединител, ако не те затруднява.
                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                Коментар


                • #9
                  От: Honda CR-V II generacia

                  http://www.cars.bg/c949696

                  заповядай. Колата е ок. Има всичко и работи. Само съединителя ме притеснява много. Километрите също.
                  Идеята ражда мисъл, мисълта ражда мечта, а мечтата създава характер !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda CR-V II generacia

                    По снимка е трудно да се прецени. Визуално е запазен екземпляр, но да е на 130х. въобще не може и да става дума. Ако са и върнали само 100х. добре, но имам съмнение , че са малко повече.
                    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X