Здравейта знам че някъде имаше инфо и ако админите решат да го преместят там.
Това са начина на диагностика и кодовете, кое какво означава като цифри.
На повечето Црв та е под жабката конектора е в син цвят изваждате слагате едно кабелче да направи бай пас на буксата, която изваждате не на тази която е фиксирана към колата дано ме разбирате но ше кача и снимка.
След тва гледате чека тоест тва кадет прилича на помпа или двиг. на таблото, на мен на нищо не ми прилича но се тая.
Броенето става по следният начин : бавото мигане е първата цифра –8- бързото е втората цифра -1- тоест така се получава грешка 81.
Всичко това се прави като първо се вади буксата слага се бай пас на нея давате контакт и броите мигването на чека .
Ето едно видео нее за црв но пак същият принцип е
И ето кодовете :

Ако нещо съм пропуснал моля споделете !!!
Това са начина на диагностика и кодовете, кое какво означава като цифри.
На повечето Црв та е под жабката конектора е в син цвят изваждате слагате едно кабелче да направи бай пас на буксата, която изваждате не на тази която е фиксирана към колата дано ме разбирате но ше кача и снимка.
След тва гледате чека тоест тва кадет прилича на помпа или двиг. на таблото, на мен на нищо не ми прилича но се тая.
Броенето става по следният начин : бавото мигане е първата цифра –8- бързото е втората цифра -1- тоест така се получава грешка 81.
Всичко това се прави като първо се вади буксата слага се бай пас на нея давате контакт и броите мигването на чека .
Ето едно видео нее за црв но пак същият принцип е
И ето кодовете :
Ако нещо съм пропуснал моля споделете !!!