Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda HR-V гори масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Honda HR-V гори масло

    Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнение
    Ами на мен ми се струва, че разстоянието между минимум и максимум на щеката е по-малко от на други коли и затова се влияе много от това къде е спряна колата.
    Хм ... за много, верно не е много, ама е някъде 2 см, на Фюриното ни е сплескан един участък колкото обикновени клещи, т.е. види ми се по-малко. На алфата не помня как беше, че там предния капак мнооого рядко го вдигах, а маслото ми го показваше вътре преди палене .

    Както и да е, вчера пак ходих до Плевен и обратно, маслото го бях оставил на максимум, така си и беше след връщането.
    Последно редактирано от mohera; 08-03-13, 08:07.
    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

    Коментар


    • #17
      От: Honda HR-V гори масло

      Колега, виждам че имаш проблем, който имах и аз. На всеки 500-600км. доливах 1л. масло. Сменях няколко марки масла, като накрая си купувах 15В 40 от Кауфланд за 30лв./5л. (защото при такова горене не ми излизаха сметките...). Проблема се оправи като смених сегменти! От смяната, до сега съм изминал около 2000км. и не е пипнала и ГРАМ! Като цени, не помня точно, сегментите бяха от майстора, аз си купих: гарнитури + вложки на клапани + семеринги (200лв.); ангренажен ремък + обтяжна ролка + водна помпа (185лв.) - (тези цени споделям, понеже ги имам записани). Сегментите по спомен бяха към 100лв. Моя съвет е да ги смениш и ти тия сегменти, че иначе с това масло сметките не излизат. Успех колега!

      Коментар


      • #18
        От: Honda HR-V гори масло

        И аз скоро ще сменям сегменти ,но първо трябва да си подкарам сивика ,че чака за боя.Разхода на масло трудно се доказва,когато имаш катализатор.Син пушек не се вижда,компресията е по-добра от всякога.Разхода ми е около 500 мл. на 1000 км.Пробвано с Мотул,Тотал и Риванол.В момента съм с Приста Ойл 10/40 и май-се чувства падане на разхода,но това са си глупости.Сегменти и маслообирачи и пак си в играта.....Свикнал съм "внос от Италия" да си върви с ремонт на мотора Препоръчвам след ремонт да се кара с 5В30 или подобно пълна синтетика.
        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
        Disco 1 бекъп
        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

        Коментар


        • #19
          От: Honda HR-V гори масло

          С моето хрв проблем нямам,не харчи нито грам масло. Но на црв-то с 5 л.едвам изкарвам 8-9х.км,колата не пуши,върви добре,разхода е добре ама пусто горене ме дразни. Сменил съм различни масла и все тая,последно карах с 10в60 и пак същия разход.чуда се дали да я отварям или така да си карам и доливам .

          Коментар


          • #20
            От: Honda HR-V гори масло

            Да дам малко отчет, че колата си ядеше масло в крайна сметка.

            Частите с майсторлъка/работата тотал - 540лв
            Това включва:
            Сегменти, водачи клапани, гумички, шлайфане глава, пасване/реглаж клапани, масло 5л туба.

            За момента е с 10в40, като след известно време (майстора каза, че може да си го карам 4-5к км) ще го сменя, ама се чудя дали има смисъл от пълна синтетика .
            Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
            И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
            вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

            Коментар


            • #21
              От: Honda HR-V гори масло

              Аз съм с ЦРВ 98 г. 2.0 двигател.
              И моята хапва масло, но преди беше около 0,5 л на 10 000 км, сега е 1,5 л на същите километри.
              Слагам 5в 40 на кастрол, по-рано ползвах 10в 40 на кастрол.
              При смяна на сегменти трябва ли да се шлайфа главата и ако да, защо?

              Коментар


              • #22
                От: Honda HR-V гори масло

                Първоначално публикуван от Quest Преглед на мнение
                Аз съм с ЦРВ 98 г. 2.0 двигател.
                И моята хапва масло, но преди беше около 0,5 л на 10 000 км, сега е 1,5 л на същите километри.
                Слагам 5в 40 на кастрол, по-рано ползвах 10в 40 на кастрол.
                При смяна на сегменти трябва ли да се шлайфа главата и ако да, защо?
                Харвито гореше приблизително 1л/1000км, ти за 10 000/ 1.5л ...
                Може да пробваш с гумички, че по-лесно ставало, май само главата се маха.

                Аз 'ич не ги разбирам, ама при смяна на сегменти е престъпно небрежно, при положение че двигателя е отворен, да не се ревизират разните му детайли и каквото е нужно да се смени. До колкото разбрах шлафа при мен е бил съвсем минимален, ама си е редно да се мине.

                А и нещо дали не е в маслото , защо от по-дебело си минал на по тънко ?!?! Много вероятно е да идва от там този 1л масло разлика с преди, което пък (0.5л за 10 000) ми се струва нормално.

                Може и да не съм прав, ама аз бих пробвал да сменя маслото с 10в40 и да видя как е.
                За реглажа на клапаните предполагам знаеш интервалите .
                Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                Коментар


                • #23
                  От: Honda HR-V гори масло

                  Не е от маслото, в смисъл нито заради качество/оригиналност, нито заради типа и смяната му.
                  На 10в40 разхода беше станал приблизително същия.
                  Явно горе съм се изразил и описал нещата непълно.
                  А иначе тъй като мисля скоро да слагам ГИ искам преди това да сменя консумативите (комплект ремъци) и да се ревизира и огледа колата тогава.
                  И ми стана интересно защо се налага шлайф на главата, технологично кое го налага?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Honda HR-V гори масло

                    Гледам никой не отговаря на въпроса .
                    Както споменах, не разбирам . Но до колкото разбирам в случаите със смяна на сегменти, обикновено е имало някакво прегряване на двигателя, което със сигурност е довело до разни кривини по глава и т.н.
                    При хондите, до колкото разбирам от четене тук там, спичането на сегменти им е слабо място, което няма нищо задължително с прегряване на двигателя, но пък знаеш ли , та превантивно минава на стъргалото.

                    Вероятно може и без това да се мине, ама пак е добре да се почисти и да се прегледа.
                    Нали .... това моята 1 стотинка .
                    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Honda HR-V гори масло

                      Първоначално публикуван от Quest Преглед на мнение
                      И ми стана интересно защо се налага шлайф на главата, технологично кое го налага?
                      Презумцията е, че при дългата експлоатация и голямото топлинно натоварване /топло-студено/,или евентуално ако някой болт е леко отпуснал, има вероятност главата леко да се е деформирала /изметнала/ и след монтажа на новата гарнитура, главата да не я притиска равномерно навсякъде и гарнитурата да не уплътнява добре.
                      Това пък, ще доведе до евентуални течове на масло или антифриз и като цяло, да издуха новата гарнитура.
                      За да не се получава двойна работа, когато се сваля главата е хубаво винаги да се проверява и ако се налага и се тегли един шлайф.
                      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                      Коментар


                      • #26
                        От: Honda HR-V гори масло

                        При смяна на гумички на клапани на Хондата не се налага сваляне на главата,но от смяната им файда няма.При сваляне на главата шлайфа е задължителен за перфектно зачистване на лицето и от евентуални кривини и остатъци от старата гарнитура.При смяна на сигменти иска замерване за елипси на цилиндрите щото после резултата ще е същия.На моя Сивик му смених сигменти преди 90к и винаги си нагаря масло, зависи в какви обороти я карам.Като откъм масло наи добре се чувства с 10W60.
                        XR600R-96

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X