Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краят на една и началото на друга история .......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Краят на една и началото на друга история .......

    След малко повече от 8 години и след около 120 000 км дойде време окончателно да се разделя с дълго мечтания автомобил . Исках пикап , купих си и го ползвах достатъчно дълго за да се убедя че всяко 2 , 3 или повече в едно не е баш това от което човек има нужда . Исках да го ползвам за работа , почивка и да возя семейството . Обаче не става .............. Днес беше последният ми ден с него .......... Запознахме се когато беше годиначе и на около 17 000 км . За периода в който се познавахме полагах всички необходими грижи . Смяна на масла , накладки , гуми и нищо повече . Изключение прави едно последното каре преди задният мост . Имаше малък инцидент с акумулатора , но се оказа слаба грижа . След малко повече от 9 години продължи да служи до последната минута в моите ръце .
    Това е първата му снимка .

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00889.jpg
Прегледи:4
Размер:132.4 КБ
ID:6120533

    Някъде по средата

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1100.jpg
Прегледи:2
Размер:130.4 КБ
ID:6120534

    И когато реших че няма нужда повече да се мъчим взаимно

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01707 (640x480).jpg
Прегледи:2
Размер:222.0 КБ
ID:6120535

    И последната му снимка от днес

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01964123.jpg
Прегледи:1
Размер:187.7 КБ
ID:6120536

    Така завършва старата и с този край започва новата история . След близо две годишно умуване как и с какво да заменим пикапа че и агнето да бъде цяло и семейството сито , решихме да продаваме пикапа и да вземем две коли . Проблем се оказа да решим каква и колко стара . Умувахме и решихме възможно най-млади и на малко км . Гледахме ама или скъпо и на много км или еФтино и много амортизирано . Спонтанно решихме нова работна и нова семейна кола . Избрахме модели и започнахме проучване . За работна избрах Transit Custom и семейна Focus комби . След близо 6 месечно чакане днес замених стария работен кон с новият ФОРД . Семейната дойде по- рано защото намерихме на 6 месеца и на малко км . С нея успяхме дори да се приберем за лятото и да направим една почивка на Тасос . Това e първата снимка на новият ми работен Форд

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01966321.jpg
Прегледи:1
Размер:182.4 КБ
ID:6120537

    Надявам се че той ще се представи подобаващо и няма да развали добрите ми впечатления от всички други Фордове които съм имал . Двигателят е 2000 см2, 130 к.с и Евро 6 . Лошата новина е заради газовете се зарежда и с АдБлу . Любопитно ми е какъв е разхода на тази течност ,защото това е първата поръчана и доставена кола с този мотор в представителството . Вече се разбрахме че няма да чакаме две години и 60 000 км за първа смяна на маслото а ще я направя малко преди да направи година , независимо от км . И историята ще продължава ........................
    Последно редактирано от alexalex69; 06-09-16, 23:01.
    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

  • #2
    От: Краят на една и началото на друга история .......

    Интересна история.
    А защо само форд?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      От: Краят на една и началото на друга история .......

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
      Интересна история.
      А защо само форд?
      От 1999 г само Фордове карам ..................... Харесват ми или може би съм свикнал вече и не ми се налага да свиквам с нещо ново и различно . Три различни модела Ескорт , едно Мондео , Рейнджъра и сега още два . Първите четири бяха бензин , на газ и на незнайно колко км . След глезотията да карам почти нов Рейнджър сега реших да продължа да се глезя че дори и с два . Ако някой е обърнал внимание пиша карам и че нито дума не казвам за ремонти . Може би това ми е късмет че не ми се е налагало сложни и трудни ремонти . За нормалните неща като масла , ремъци , водни помпи и лагери на главините не отварям и дума .
      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

      Коментар


      • #4
        От: Краят на една и началото на друга история .......

        Вече на почти три седмици и на около 800 км само добри впечатления . Началото беше малко сковано ама след първите 300 км започна малко по-леко да се движи . Маслото все още е светло и няма наченки на чернилки . Все още съм на първият резервоар и не мога да споделя дали има разлики между компютърният и реалният разход . Ако трябва да правя сравнения между Рейнджъра и Транзита за моите нужди и за моята работа , смело мога да кажа че доста съм се мъчил и доста търпелив съм бил . Отлично се справя и с тегленето на ремаркето.
        Вече се обзаведох с нови зимни гуми , употребявани джанти , дървена настилка на пода в багажното и се надявам утре ако не ми мине котка път и да сглобя регали за инструмента .
        Интересувам се дали някой може да сподели впечатления от експлоатация на лек или лекотоварен автомобил с АдБлу (въобще не става въпрос за товарни ) .
        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

        Коментар


        • #5
          От: Краят на една и началото на друга история .......

          Готино добиче. Успех и само приятни емоции.

          Миналата седмица бях по Дойчланд и един познат също кара такъв Форд, но мисля с друг двигател.
          Много е доволен, още повече от новият им оперативен лизинг. Спомена нещо за около 200 евра на месец със включено всичко(ремонти, обслужване и т.н.).

          Коментар


          • #6
            От: Краят на една и началото на друга история .......

            Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
            Готино добиче. Успех и само приятни емоции.

            Миналата седмица бях по Дойчланд и един познат също кара такъв Форд, но мисля с друг двигател.
            Много е доволен, още повече от новият им оперативен лизинг. Спомена нещо за около 200 евра на месец със включено всичко(ремонти, обслужване и т.н.).
            Благодаря за пожеланията . Аз съм на другият край и предпочетох да си го купя и да си го ползвам докато мога . Може би единственно сгреших че избрах четиригодишен лизинг а не седем . Вноските са ми малко по-високи ама сега имам възможност да го изплатя . Пък после ще видим . По принцип предпочитам примката на бесилото ( кредите да ми бъде малко по-хлабава ) . Ако имаш отново път и работа насам и ако си наблизко може да се запознаем .
            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • #7
              От: Краят на една и началото на друга история .......

              Имам ситроен ц4 кактус с ад блу и сипвам на смяна на масло около 25000 км, от 2000 км съм собственик и на ситроен джъмпер (Аз си пръднах на седалката и на двете пръв), на джъмпера с 3 л. Ad му дават 4000 км каране ще видим всичко зависи от нафтата


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              08854467O8
              LZ1YDA
              Hundai Terracan 2.9 CRDI
              Suzuki Samurai 1.1

              Коментар


              • #8
                От: Краят на една и началото на друга история .......

                В същия ред на мисли защо дори и форд в Германия и белите държави е железен и безпроблемен.

                Преди доста години в една фабрика произвеждах и сглобявах някои части за повечето модерни автомобили, помня добре как когато имахме партида за Германия и Англия форд, хонда и още някоя забравих коя точно марка, идваха поне половин дузина фирмени представители и осъществяваха качествен контрол в различните етапи на сглобка, в контейнерите слагаха само детайли с над 99,99% покриване на всички показатели, а те за един прост детайл като панта на врата са около 10-12, за да издадем примерно хиляда бройки трябваше да се произведат много хиляди, като многото хиляди оставаха брак.

                За Турция, образно казано от хиляда детайла произведени, пращахме 990, много от качествените контроли с прецизно измерване ние прескачахме с контрола на око ) демек ако не е много крив детайла отива в кюпа, сигурно в турция яко с чукове са донастройвали и донапасвали ))
                Бъдете живи и здрави

                Коментар


                • #9
                  От: Краят на една и началото на друга история .......

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  В същия ред на мисли защо дори и форд в Германия и белите държави е железен и безпроблемен.

                  Преди доста години в една фабрика произвеждах и сглобявах някои части за повечето модерни автомобили, помня добре как когато имахме партида за Германия и Англия форд, хонда и още някоя забравих коя точно марка, идваха поне половин дузина фирмени представители и осъществяваха качествен контрол в различните етапи на сглобка, в контейнерите слагаха само детайли с над 99,99% покриване на всички показатели, а те за един прост детайл като панта на врата са около 10-12, за да издадем примерно хиляда бройки трябваше да се произведат много хиляди, като многото хиляди оставаха брак.

                  За Турция, образно казано от хиляда детайла произведени, пращахме 990, много от качествените контроли с прецизно измерване ние прескачахме с контрола на око ) демек ако не е много крив детайла отива в кюпа, сигурно в турция яко с чукове са донастройвали и донапасвали ))

                  Не говори така че моят в тУркията е сделан . За успокоение знам че двг и скоростна кутия са правени в завод в Англия . Закъснението за доставката дойде от това че се е налагало първо в английският завод да има производство и после доставка до тУркия и после до дойч .
                  По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Краят на една и началото на друга история .......

                    Първоначално публикуван от Явор Аршинков Преглед на мнение
                    Имам ситроен ц4 кактус с ад блу и сипвам на смяна на масло около 25000 км, от 2000 км съм собственик и на ситроен джъмпер (Аз си пръднах на седалката и на двете пръв), на джъмпера с 3 л. Ad му дават 4000 км каране ще видим всичко зависи от нафтата


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Имаш ли някаква идея каква е ситуацията зимно време . Четох в брошурата че при -11 градуса замръзва и че има подгряване . Понеже не ми е много добър немския не разбрах дали загряването е постоянно или само в запалено състояние . Зимата пише да не се пълни до горе че ако замръзне пука резервоара . По принцип трябваше да бъде само с един акумулатор , пък се оказа с два . Не съм ги гледал все още какви са че са заврени под шофьорската седалка . В рекламната брошура пишеше че с два е със СТАРТ-СТОП системата ( моят е без ) и при допълнителна система за студен старт (също без нея го поръчах ) . Проблема е че това е първият поръчан и доставен с АдБЛУ в това представителство и го гледат като гОлем кАмик . Безумно ми се струва този голям резервоар за АдБлу то 21 литра и ако консумира около 900 гр за 1000 км . Аз лично си мисля че поне първата зима повече от 10 л няма да наливам .
                    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Краят на една и началото на друга история .......

                      След година и един месец , след 15000 км и вече първа смяна на масло никакви проблеми . Разход от 7 до 10 л на 100 км . При 10 км градско и 60 км магистрално каране и каране на темпомат със скорост 120 км разход около 7 л . Колко на повече километри става все повече ми харесва като каране и като удобство за работа .
                      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Краят на една и началото на друга история .......

                        Моята композиция :

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160925_094845.jpg
Прегледи:1
Размер:137.9 КБ
ID:5771950
                        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Краят на една и началото на друга история .......

                          Днес сутринта , получих първият студен душ . Това е първата ми изненада от 1999 г , когато купих първият си Форд . Със старите (втора употреба или незнайно коя ) не ми се беше случвало да викам пътна помощ или да тръгна за някъде и да не мога да продължа . С болка в душата и болка в сърцето и джоба споделям че само на около 21000 км пробег вече бях качен и прибран в сервиз с пътна помощ . И малка част от предисторията .При пътуването си по магистралата към работа нямах проблеми и не разбрах за наличието на повредата . При изхода от магистрала разбрах че имам някакви признаци за спукана гума и понеже скоро беше спукана дясната си помислих че лепенката е изпуснала . При първото удобно място спрях да видя какво се е случило и евентуално да я сменя . С изненада разбрах че кучето не е заровено сред гумите и погледнах под капака . Първото което ми направи впечатление че казанчето за хидравлично масло за хидроусилвателя на волана е празно . След оглед под колата видях че капе масло . Понеже обекта ми е наблизо до изхода и реших да карам до него и там да търся съдействие от Форд . Шок и ужас , нищо че още няма две години , нищо че съм платил допълнителна гаранция , нямали практиката да изпращат пътна помощ. Всичко това в последствие се оказа невярно . Доверих се на жена ми да говори с представителството от където купих колата и разбира се или тя не е обяснила правилно или не са я разбрали . Добре че имам допълнителна застраховка към АДАК и след два часа чакане и 60 км ме доставиха в сервиза . В сервиза си почаках да обясня и да има свободен приемчик . И започна цирка . Обясних че без колата не мога работя и че трябва да прехвърля всичко в друга кола или за времето на ремонта да почивам . Почнаха да търсят вариянти и в крайна сметка решиха да наемат бус от специализирана фирма . Лошото е че ще мога да го ползвам от утре и днес целият ми ден беше погребан . Отделно че никой не се ангажира със срок за ремонт . Това вече не ме и интересува кой знае колко , щом ще си имам заместител . Споделям всичко подробно ,защото това ми е първи сблъсък в живота с нова , гаранционна и вече проблемна кола . Отделно и че се налага да разучавам в движение и какви са правилата и практите тук (ДЕ) . Вече не съм толкова уверен че след като имам нова и гаранционна кола пред мен е едно безоблачно настояще . Интересно ми е какво е реалната действително в БГ в подобна ситуация .
                          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Краят на една и началото на друга история .......

                            Трагедия, в Бг особено в Мото пФу нещата са трагично зле. Извикват те за планов гаранционен ремонт, който според тях трябва да продължи 2-3 часа, бързаш, преди 9 часа отиваш пред сервиза, чакаш, приемат те на обяд, отиваш да си получиш автомобила, но никой не ти дава информация дали и готов... Като става 17 часа и работниците си тръгват вдигаш скандал и се оказва, че "масторите" вече си били отишли и че най-рано утре ще получиш инфо за автомобила. След някоко дни караници по телефона най-накрая като си вземаш автомобила те накарват да подпишеш приемо-предавателен протокол се оказва че трябва да платиш и консумативи... И като спориш докато се реши спора отново си без кола и за втори път трябва да ползваш жокер такси за 130 км до къщи. Затова преглъщаш, събираш пари, плащаш и като потегляш виждаш, че лампата за резервата свети, нафтата бързо се изпарява. Добре, че резервата е голяма, а магистралата-къса...
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Краят на една и началото на друга история .......

                              Казваш да се въоръжа с дебели нерви и да се приготвя за нови грижи . Явно че си дал едни пари и че редовно всеки месец плащаш още не ти купува спокойствие и сигурност .
                              По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X