Обява

Свий
Няма добавени обяви.

двигател от голф 1.9тди на фероза.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • двигател от голф 1.9тди на фероза.

    чнг на всички ,много здраве и кьсмет.питането е следното.може ли някой, и дали е правено това.да се постави 1.9тди от голф на фероза.имам го този двигател и е вьв отлично сьстояние,има и чип.феро си вьрви няма проблем но ми е влезнал брьмбьр вьв мозька и все си мисля за 1.9тди.смятам че ще вьрви много повече и ще харчи помалко от оригиналния.чета форума,гледах тубата такова нещо не сьм срещал досега.та,ако някой знае нещо по вьпроса ще сьм благодарен да го сподели.

  • #2
    Най-вероятно никой не е слагал точно на фероза, но пък с какво да е по-различно от слагането на други джипове?
    Трябва ти или преходен фланец за да се куплират кутията с двигателя, или да се отрежат двете камбани, и да се заварят една за друга. За мен това е по-добрия вариант. Става малко грозно, но под капака никой няма да го гледа.
    После има веселба с местата на тампоните на двигателя, перките за охлаждането, инсталация, маркучи...
    Абе филм си е, но не е кой знае какъв, с повечко мерак всичко може.

    За мен най-тежката задача е куплирането на двете камбани. По-точно да се отрежат точно за да съвпада дължината на първичния вал на кутията спрямо лагера на маховика и размерите на съединителя.
    Това ако се направи читаво-другото е лесно.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      Товно тоя мотор е крайно неподходящ за фероза, зашото:
      1. Двигателя на фероза е с въртящ момент 128Nm - ще потрошиш скоростната кутия, вероятно и дифовете.
      2. Двигателя на фероза е бързооборотен, в следствие не което дифовете са 5.29:1. С дизел, дето нормално се кара с максимум 3000 оборота, ще имаш впечатляващата максимална скорост 70-80км/ч, а при 4000 оборота - около 100..
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Кутията не се смята по мотор, а и вероятно е същата като от Роки, където има и пикап и по-яки дизели.
        Тоя мотор го има и надлъжен...

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Кутията се смята по въртящ момент. Познай колко общо имат въртящите моменти на ферозовия мотор, за който 5000 оборота са нещо нормално, спрямо голфовия дизел, за който всичко над 2500 минава за много.

        ПП: Въртящия момент е двоен. А тая кутия някак си не си я представям на нещо повече от фероза. Няма 50 кила барабар с раздатката, даже вероятно 40 няма.

    • #4
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Най-вероятно никой не е слагал точно на фероза, но пък с какво да е по-различно от слагането на други джипове?
      Трябва ти или преходен фланец за да се куплират кутията с двигателя, или да се отрежат двете камбани, и да се заварят една за друга. За мен това е по-добрия вариант. Става малко грозно, но под капака никой няма да го гледа.
      После има веселба с местата на тампоните на двигателя, перките за охлаждането, инсталация, маркучи...
      Абе филм си е, но не е кой знае какъв, с повечко мерак всичко може.

      За мен най-тежката задача е куплирането на двете камбани. По-точно да се отрежат точно за да съвпада дължината на първичния вал на кутията спрямо лагера на маховика и размерите на съединителя.
      Това ако се направи читаво-другото е лесно.
      Коле, кви камбани? Голфът е с предно и напречен двигател.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        1.9тди вирее също в Пасат, А4, че даже и А6, все в надлъжно положение и все с лагерче в маховика.

    • #5
      това сьс куплирането на скоростите горе долу ми е ясно.ако не от пьрвия от втория опит ще стане.по притеснителното е как ще вьрви.защото дифовете и скоростите са от бензинов а двигатела дизел.например;на бензинов камион урал,зил като му се постави дизелов мотор става бавен защото диференциялите са поголеми сьс 2 зьба от дизеловите.мисьлта ми е че няма да го карам вьв гората а по асвалта и трябва да вьрви прилично.

      Коментар


      • #6
        сьс спарки сме писали едновременно.благодаря за верния отговор.това ме интересуваше.значи трябва да си избия брьмбьра от главата.двигателя остава вьв резерв за другия голф.

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          Коле, кви камбани? Голфът е с предно и напречен двигател.
          Е, като е с предно-няма камбана на съединителя ли?
          Как се хваща скоростната кутия към двигателя?


          Относно предавателните числа- не знам как са мостовете при ферозите, но ако има различни-трябва да сложиш най-бързия мост за бензинов двигател.
          Или тези за дизелова фероза. Двигателите са долу-горе еднакви по развивани обороти, та няма да има проблем.
          Абе аз си пиша наизуст, ама има ли дизелови ферози? Май не съм чувал...

          Другия вариант е да сменяш мостове. Ама ферозата е с независимо отпред, та не може да вземеш готов мост. А диференциал от друга машина който да пасне на корпуса на ферозовия диференциал е мисия невъзможна.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #8
            Няма дизелови ферози и няма други предавателни числа. 5.29:1 и толкоз.

            Колкото до "камбаните", ум не ми побира как ще наставяш камбани от това (за лагера в коляновия вал хич няма да отваряме приказка):
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Е какво и има на тази камбана?
              Излишното се орязва, и остава само камбаната В частта и където се хваща към двигателя, някакви 30-40 мм, или колкото там трябват. Назад следва частта от камбаната на ферозата.
              Разбира се-никой не е казал, че ще е лесно/
              Но няма смисъл от напъни, той ЗиЛ-а се отказа

          • #9
            значи решено е.ако оригиналния мотор умре,ще му тьрсиме бмв.вече се знае как е правено и няма да има проблем.

            Коментар


            • #10
              един вьпрос кьм спарки извьн темата./питах сьс вьпрос до модератор но нямам отговор/ следя доста теми вьв форума.имат по 100 и отгоре страници,предиреконструкцията имаше /последна страница/сега няма,и трябва да ги отварям последователно което е много неудобно.има ли вариянт да ги прескачам или не.

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
                един вьпрос кьм спарки извьн темата./питах сьс вьпрос до модератор но нямам отговор/ следя доста теми вьв форума.имат по 100 и отгоре страници,предиреконструкцията имаше /последна страница/сега няма,и трябва да ги отварям последователно което е много неудобно.има ли вариянт да ги прескачам или не.
                Скролваш на темата най-долу , там има номерата на страниците , последната страница и тя е там .
                Неудобно е , но чакаме да го коригират.
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • zil131
                  zil131 коментира
                  Редактиране на коментар
                  благодаря дано се оправя.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

              Зареждам...
              X