чнг на всички ,много здраве и кьсмет.питането е следното.може ли някой, и дали е правено това.да се постави 1.9тди от голф на фероза.имам го този двигател и е вьв отлично сьстояние,има и чип.феро си вьрви няма проблем но ми е влезнал брьмбьр вьв мозька и все си мисля за 1.9тди.смятам че ще вьрви много повече и ще харчи помалко от оригиналния.чета форума,гледах тубата такова нещо не сьм срещал досега.та,ако някой знае нещо по вьпроса ще сьм благодарен да го сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
двигател от голф 1.9тди на фероза.
Свий
X
-
Най-вероятно никой не е слагал точно на фероза, но пък с какво да е по-различно от слагането на други джипове?
Трябва ти или преходен фланец за да се куплират кутията с двигателя, или да се отрежат двете камбани, и да се заварят една за друга. За мен това е по-добрия вариант. Става малко грозно, но под капака никой няма да го гледа.
После има веселба с местата на тампоните на двигателя, перките за охлаждането, инсталация, маркучи...
Абе филм си е, но не е кой знае какъв, с повечко мерак всичко може.
За мен най-тежката задача е куплирането на двете камбани. По-точно да се отрежат точно за да съвпада дължината на първичния вал на кутията спрямо лагера на маховика и размерите на съединителя.
Това ако се направи читаво-другото е лесно.Има ли желание-има и начин!
-
Товно тоя мотор е крайно неподходящ за фероза, зашото:
1. Двигателя на фероза е с въртящ момент 128Nm - ще потрошиш скоростната кутия, вероятно и дифовете.
2. Двигателя на фероза е бързооборотен, в следствие не което дифовете са 5.29:1. С дизел, дето нормално се кара с максимум 3000 оборота, ще имаш впечатляващата максимална скорост 70-80км/ч, а при 4000 оборота - около 100..Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Кутията не се смята по мотор, а и вероятно е същата като от Роки, където има и пикап и по-яки дизели.
Тоя мотор го има и надлъжен...
-
Кутията се смята по въртящ момент. Познай колко общо имат въртящите моменти на ферозовия мотор, за който 5000 оборота са нещо нормално, спрямо голфовия дизел, за който всичко над 2500 минава за много.
ПП: Въртящия момент е двоен. А тая кутия някак си не си я представям на нещо повече от фероза. Няма 50 кила барабар с раздатката, даже вероятно 40 няма.
-
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНай-вероятно никой не е слагал точно на фероза, но пък с какво да е по-различно от слагането на други джипове?
Трябва ти или преходен фланец за да се куплират кутията с двигателя, или да се отрежат двете камбани, и да се заварят една за друга. За мен това е по-добрия вариант. Става малко грозно, но под капака никой няма да го гледа.
После има веселба с местата на тампоните на двигателя, перките за охлаждането, инсталация, маркучи...
Абе филм си е, но не е кой знае какъв, с повечко мерак всичко може.
За мен най-тежката задача е куплирането на двете камбани. По-точно да се отрежат точно за да съвпада дължината на първичния вал на кутията спрямо лагера на маховика и размерите на съединителя.
Това ако се направи читаво-другото е лесно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
това сьс куплирането на скоростите горе долу ми е ясно.ако не от пьрвия от втория опит ще стане.по притеснителното е как ще вьрви.защото дифовете и скоростите са от бензинов а двигатела дизел.например;на бензинов камион урал,зил като му се постави дизелов мотор става бавен защото диференциялите са поголеми сьс 2 зьба от дизеловите.мисьлта ми е че няма да го карам вьв гората а по асвалта и трябва да вьрви прилично.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Коле, кви камбани? Голфът е с предно и напречен двигател.
Как се хваща скоростната кутия към двигателя?
Относно предавателните числа- не знам как са мостовете при ферозите, но ако има различни-трябва да сложиш най-бързия мост за бензинов двигател.
Или тези за дизелова фероза. Двигателите са долу-горе еднакви по развивани обороти, та няма да има проблем.
Абе аз си пиша наизуст, ама има ли дизелови ферози? Май не съм чувал...
Другия вариант е да сменяш мостове. Ама ферозата е с независимо отпред, та не може да вземеш готов мост. А диференциал от друга машина който да пасне на корпуса на ферозовия диференциал е мисия невъзможна.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Няма дизелови ферози и няма други предавателни числа. 5.29:1 и толкоз.
Колкото до "камбаните", ум не ми побира как ще наставяш камбани от това (за лагера в коляновия вал хич няма да отваряме приказка):
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
един вьпрос кьм спарки извьн темата./питах сьс вьпрос до модератор но нямам отговор/ следя доста теми вьв форума.имат по 100 и отгоре страници,предиреконструкцията имаше /последна страница/сега няма,и трябва да ги отварям последователно което е много неудобно.има ли вариянт да ги прескачам или не.
Коментар
-
Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнениеедин вьпрос кьм спарки извьн темата./питах сьс вьпрос до модератор но нямам отговор/ следя доста теми вьв форума.имат по 100 и отгоре страници,предиреконструкцията имаше /последна страница/сега няма,и трябва да ги отварям последователно което е много неудобно.има ли вариянт да ги прескачам или не.
Неудобно е , но чакаме да го коригират.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар