Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Териос - газово?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Териос - газово?

    Здравейте, смятам да купувам Териос, с мотор на Тойота, въпроса ми е издържа ли мотора на газ, има ли проблеми с вкопаване на клапаните, има ли нужда от омаслител, този омаслител върши ли изобщо работа, как се регулират клапаните, по принцип здрав ли е мотора?


  • #2
    Няма ли кой да помогне с малко инфо?

    Коментар


    • #3
      За омаслителя мога да кажа, че това е средство за вадене на пари от джоба на купувача. Жив ташак, който се върже-честито.

      Нямам впечатления от териосите, но имам познат който имаше такова, и набързо се отърва от него. Не върви и гори.
      Иначе откъм здравина-тойота, не може да е зле.

      Намери Иван Жоров тук, той имаше такова-питай го, може да ти даде информация от първа ръка.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        Благодаря!

        Коментар


        • #5
          Този с Тойота трябва да е новия с 1,5, той доколкото знам става за каране. За стария 1,3 - моя го купих с обикновена газова и веднага му сложих инжекцион, че беше супер зле газовата, а инжекциона го имах. Стария 1,3 няма никакви грижи на газ.
          С 1,5 също не би трябвало да имаш проблеми поне първите 40-50 000км.. Изобщо за вкопаване на клапаните при въпросните Тойотови го брой, че скъсява на половина - на бензин за 400-500 000, на газ като си я купил на 300 000 след 50 000 може и да вкопае. Омасляването не върши никаква работа. ГИ за да нямаш проблеми трябва да е добре настроен, едни хубави дюзи улесняват много нещата по настройки. Също и правилни свещи, че иначе после следват бобини.
          Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
          Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #6
            Благодаря! Доколкото виждам до 2002 г. мотора е 1,3 на Дайхатсу, с ремък и е проблемен. След 2002г. е Тойота пак 1,3 с верига и е доста безпроблемен. 1,5 е след 2005г. с новото купе.

            Коментар


            • #7
              Аз карам териос най стария - 83 коня с ремък. Имам обикновенна газова, с нея го купих. Няма голяма разлика между въренето на газ и на бензин, на газ ми гори 8 - 12 литра на 100 зависи от карането.
              Бутилката я монтирах под купето защото иначе изяждаще цялото място в багажника.
              Джипа е много удобен за градско защото е малък и пъргав но на дълго си е куц кон. Няма мощност, скорост над 120 трудно вдига. Имат проблем с горене на масло - на моя правих ремонт по този повод, след смяна на сигленти нещата се оправиха. Друг недостатък е че ръждясват, но моя е на 20 години, то няма кола на тая възраст дето да не я е лаяла ръждата.

              Коментар


              • #8
                А за леки разходки извън пътя как се представя?
                Ясно е, че няма бавни, затова ми е питанката.
                Ако го озоря на някое баирче, предполагам ще се скапе съединителя?

                Коментар


                • #9
                  За леки разходки става. Има доста добър просвет, няма бавни но първа и втора са доста къси, то май всички са доста къси, за това е бавен по магистралата.
                  До сега не съм имал големи проблеми, но и не съм се завирал там дето да не мога да мина. Последно помня че останах по корем върху една преспа, ама малко ринене с лопатата помогна.

                  Коментар


                  • #10
                    Явно става дума за стария Териос 1,3. Аз карам само коли на газ и изобщо ама изобщо не искам да чуя за пълен инжекцион с обикновена газова. Този 1,3 с най-простия ГИ ще е песен. Моя гореше 8 извънградско и 8-9 градско. За градско става, най-маневрената кола която съм имал, но хич не му се върви и е тесен на широчина. Извън града е голяма мъка, Самурая върви много повече и е много по-стабилен. Като проходимост с тази супер къса първа не е за подценяване, но си е паркетник. Не знам с каква идея мислиш да го взимаш, но една Рав 4 от първите е много по-стойностен автомобил, макар двуврата ,по-неудобна отзад и малко по-лакома. Самурая също отстъпва само по маневреност и място в купето, гори по-малко и върви повече, на широчина е по-добре. Сподели за какво мислиш да го използваш, ако рядко ще използваш задната седалка и можеш да прежалиш малко повече разходи една къса Рав 4 от старите ще я обичаш много повече от Териоса.
                    Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
                    Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • #11
                      Пали и карай-ОК си е мотора.Слагай газ и се не бой.Що се отнася до омаслителя-поставих такъв на Аутлендъра-минал съм 30-40000 .Нямам проблем,но и не знам дали има значение.Факт е ,че даваш едни 120-150 лв. и не знаеш защо.Освен това иска от време на време да се регулира капката-играчка,но нали трябва с нещо да си играем!
                      VENI-VIDI-VICI!

                      Коментар


                      • #12
                        Ами те повечето от италия си идват със газови инжекциони без омаслител.

                        Коментар


                        • #13
                          Иван Жоров - ще го ползвам за градска кола, като втора, (имам голямо комби), за село, на теглича да вържа ремъркето, да изхвърля боклуците от двора, разходки по гората, пикници такива работи.

                          Не знам - Рав4 с тази вискомуфа ми се струва кашкавалена. Териос поне си има раздатка, кардани, ала-бала, по сериозно ми изглежда. Липсата на много място не ми е проблем, извън града си ходя с комбито.

                          Териос има ли ESP или само ABS? 2005-2006г.
                          ESP ако има, не натиска ли спирачката на буксуващото колело? Да помага да излезеш от локвата?

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
                            Иван Жоров - ще го ползвам за градска кола, като втора, (имам голямо комби), за село, на теглича да вържа ремъркето, да изхвърля боклуците от двора, разходки по гората, пикници такива работи.

                            Не знам - Рав4 с тази вискомуфа ми се струва кашкавалена. Териос поне си има раздатка, кардани, ала-бала, по сериозно ми изглежда. Липсата на много място не ми е проблем, извън града си ходя с комбито.

                            Териос има ли ESP или само ABS? 2005-2006г.
                            ESP ако има, не натиска ли спирачката на буксуващото колело? Да помага да излезеш от локвата?
                            Рав 4 от първите е с абсолютно същата 4х4 система като Териос. С муфа са само автоматиците. Разликата е, че Териоса е с цял мост отзад, а равката с независимо. Равката носи на много по-големи гуми и не отстъпва по проходимост на Териоса, малко по-тежка е, малко повече гори, върви много много повече. Териоса я бие единствено по маневреност, но той е толкова тесен, че бие всичко по-този показател и това му е единствено предимство. За ЕSP - едва ли ще има.
                            Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
                            Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • #15
                              Ще ги разгледам, благодаря!
                              Как е същото - на RAV4 мотора е напречен, на Териоса е надлъжен. Няма как да е същото. Ако може да разясниш, че ми стана интересно.
                              Последно редактирано от vitar; 29-11-19, 23:48.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X