Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Freeclimber 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Freeclimber 2

    Здравейте, от скоро съм собственик на freeclimber 2, 1,6 двигател на бмв.
    Имам следния проблем -
    Незнайно защо джипа няма бавни или нещо е правено от предишните собственици.
    На самата раздатка е сложен болт като ограничител който не позволява на лоста да превключва на бавни, след изваждането на болта лоста отива напред и индикацията на таблото показва че има бавни , но остава само на заден мост. Задавал съм хиляди въпроси на кого ли не как би могъл да се реши проблема и какво по точно трябва да се смени и всеки е на различно мнение

  • #2
    От: Freeclimber 2

    Последно, бавни ли търсиш или предно?
    hiatus!

    Коментар


    • #3
      От: Freeclimber 2

      Паметта ми изневерява, но някъде май коментирахме, че Ферозата има и някаква фултайм раздатка с диференциал, но без бавни. Много рядко срещано. Търпя поправки, че ми е много смътен спомена.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: Freeclimber 2

        Има такава Фероза и даже има тук обширни разкази как се сменя РК. Ама авторът тука разправя че имало лост.

        Тая дето е фултайм май че няма никакъв орган за управление.
        hiatus!

        Коментар


        • #5
          От: Freeclimber 2

          Джипката е фултайм. Болтът за който става въпрос, се развива само при теглене на колесар.
          има го описано в сервизните ръководства. Няма бавни тази раздатка.
          Странно е, защото повечето бертоно-Ферози са парт тайм.
          И фултайма има лост, но той само блокира междинния диф в раздатката. На таблото май трябваше да пише Diff lock, или нещо от тоя род.
          Тоест, има две положения само. Напред е фултайм, назад с блокаж на междинния. Третата позиция се включва само след развиване на гореспоменатия болт, съответства на бавните при фул тайм раздатка и е изрично спомената , че трябва да се ползва САМО и единствено за теглене. Никога да не се кара в този режим.
          Последно редактирано от TigerHunter; 16-02-19, 23:54.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Freeclimber 2

            а болтът какво прави?
            hiatus!

            Коментар


            • #7
              От: Freeclimber 2

              Болтът се развива, когато е нужно да се тегли.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Freeclimber 2

                Болтът ограничава малкия лост до две позиции - фултайм и блокаж на междинния диф.
                Като се развие, би трябвало да се появи и трета позиция - нещо като неутрална, на коятао трябва да се дърпа колата.
                Във форума имахме успешна смяна на фултайм раздатка към парттайм на Фероза, но си спомням че не беше съвсем без затруднения.
                Георги Тонев

                Коментар


                • #9
                  От: Freeclimber 2

                  Каква раздатка би паснала при положение че захвата на скоростна кутия от фероза не пасва за двигателя

                  Коментар


                  • #10
                    От: Freeclimber 2

                    Че, задната страна на скоростната кутия не е ли идентична с ферозовата?
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Freeclimber 2

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Че, задната страна на скоростната кутия не е ли идентична с ферозовата?
                      Те, на Фероза са два вида - за парттайм и фултайм. Това от темата за смяната.
                      hiatus!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Freeclimber 2

                        Да, имам блед спомен, че Любо сменя и скоростите.
                        Значи, нищо не може да се направи, освен дръги скорости от Бертоне парт и раздатка парт тайм.
                        Не е като на Самурая, раздатката да е отделена.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Freeclimber 2

                          А виж, на Бертоне скоростите дали не бяха и те от бембеве.
                          hiatus!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Freeclimber 2

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            А виж, на Бертоне скоростите дали не бяха и те от бембеве.
                            Със сигурност не са. Някога Боян от Карлово(съфорумник), като ми продаде неговото Бертоне(но първа генерация, т.е. еквивалента на Роки), беше правил и кутия, и ми беше дал една резервна в насипно състояние... дадох я заедно с джипката, когато пък аз я продадох... Не помня обаче какво точно беше, не съм се вглеждал, дали само камбаната на кутията не беше различна и отделна за към BMW-мотора. Помня, че ми разказваше, че съединител не намерил комплект за модела... Паснал притискателен от BMW(2,4td беше мотора) и феродов от Tойота LC 70 с 2,4TD(2L-T).
                            Младежа, на който я продадох си я кара без проблеми вече 7-8 години, обажда се чат-пат...трябва да го питам, може да знае нещо по въпроса.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Freeclimber 2

                              Купих кутия и раздатка от фероза и от двете сглобихме една като от старата остана само захвата , още не е монтирана но всичко изглежда ок. Сега проблема е маховика който е изяден повече от 1 милиметър и също така е неравен. Би трябвало да е от двигател м10 на бмв, но има малки разлики ... следва продължение

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X