Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

    Колеги, по магистралата до дюзите има ли възвратен клапан и мога ли да монтирам още един ако този е в резервояря ели в самата помпа? И другото което според мен може да е. Има ли маркуч за излишното гориво? Може ли от там да изпуска нальгането при рейката? Мисля си го защото. Днес я изгасех на скорост пак! Следващото палене е от раз. Ако я изгася нормално пак пали с много въртене или от втори път от раз! Нещо ат налягането е !!! Акумулатор , датчик, регулатор налягане не е ! Проверени са!

    Коментар


    • #32
      От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

      Първоначално публикуван от azalis Преглед на мнение
      Колеги, по магистралата до дюзите има ли възвратен клапан и мога ли да монтирам още един ако този е в резервояря ели в самата помпа? И другото което според мен може да е. Има ли маркуч за излишното гориво? Може ли от там да изпуска нальгането при рейката? Мисля си го защото. Днес я изгасех на скорост пак! Следващото палене е от раз. Ако я изгася нормално пак пали с много въртене или от втори път от раз! Нещо ат налягането е !!! Акумулатор , датчик, регулатор налягане не е ! Проверени са!
      Продължавам с недоумението! Вчера откачах малкият щуцер на този регулатор за налягане! Колата изгасва... След това пали от четвърт. Винаги когато я изгася при падане на обороти след това пали веднага... Нещо с налягането става?! Нещо дребно но ме яде кораво!!!!

      Коментар


      • #33
        От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

        Я снимай къде и какво си откачал.
        Като запалиш, какви обороти ти държи и колко време? За студена питам.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #34
          От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

          Моята я хванах защо не пали добре! Колата е с обикновена газова уредба и явно изпуска газ докато е загасена и пълни дросела. При опит да запаля се дави и трябва да повърти за да продуха. Паля на бензин.
          Заредих и бензин и изхарчих газта дом дупка - и започна да си пали от 1/4 както обикновено. Сега трябва да отида да ми сменят клапана на газовата....

          Коментар


          • #35
            От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

            По добре си ревизирай изпарителя от неговото клапанче е.
            И при мен бе така ама на ГИ единия инжектор пикаеше. смених го и сега чукваш и пали.
            Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
            freelander 1,8 2001g.

            Коментар


            • #36
              От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

              Възможно е! Не съм отварял изпарител и не знам с подробности как е устроен. Предположих, че клапана който е на самия изпарител изпуска.. А самия изпарител е чисто нов... Майстора ще каже... Може да е просто за почистване....

              Коментар


              • #37
                От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

                Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                Възможно е! Не съм отварял изпарител и не знам с подробности как е устроен. Предположих, че клапана който е на самия изпарител изпуска.. А самия изпарител е чисто нов... Майстора ще каже... Може да е просто за почистване....
                Не казваш каква е уредбата. При инжекционните, ако рейката изпуска, то цялата изпарена газ в маркуча отива след дросела. При обикновената най-вероятно е от ел. магнитния клапан на изпарителя. Просто не схващам как гумичките на изпарителя ще могат да спрат газта. Ако е настройвана само от винта за чуствителността на мембраната на втора степен, последният е доста развит и газ си преминава и при изключен двигател-около 2 секунди преди клапаните да затворят. Тоест изпразва се и първата камера на изпарителя. Ако е ползван и байпаса за настройка, то още по-бързо цялата първа камера ще се изпразни в колектора. Та по моята логика само ел. магнитният клапан пречи на газта да изтича при загасен двигател.
                И аз боря подобен проблем. Чакам да ми се откъснат от сърцето 20лева да купя нова сърцевина за клапана, та да си проверя теоритичната постановка.

                Коментар


                • #38
                  От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

                  Писал съм, че е с обикновена газова уредба. Не е газов инжекцион. И аз така разсъждавам, и съм нарочил клапана!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

                    Нали има едно маркучле от вакума на колектора точно той /вакума/ отваря клапана и газта тръгва с подналягането към колектора.
                    Я пробвай преди да я угасиш я обърни на бензин да поработи 2-30 секунди тогава я угаси. Пробвай да я запалиш пак на бензин ако стартира нормално работата е ясна.
                    Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                    freelander 1,8 2001g.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

                      Първоначално публикуван от zmiori Преглед на мнение
                      Нали има едно маркучле от вакума на колектора точно той /вакума/ отваря клапана и газта тръгва с подналягането към колектора.
                      Я пробвай преди да я угасиш я обърни на бензин да поработи 2-30 секунди тогава я угаси. Пробвай да я запалиш пак на бензин ако стартира нормално работата е ясна.
                      Колегата е споменал за клапан на изпарителя. Сигурно електромагнитен, та най-вероятно и изпарителят е електрически. Не знам даже дали още се ползват вакуумни. По-лесно е да вържеш 2жици повече, отколкото да дупчиш и да правиш резби.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Пали от втори път - винаги! И топла и студена!

                        Съвсем обикновена газова уредба. Прецакан електромагнитен клапан преди изпарителя. Така на всяко гасене на двигателя тръбата от бутилката до изпарителя бавно се изпразва в дросела... Сменен е, надявам се да приключа с ядовете!

                        Коментар


                        • #42
                          Честита коледа ! Весело
                          посрещане на новата! Колата си пали така още. Като я изгася на скорост или извадя някой вакуум. Следващото палене е от раз. Но. Явно така ще е. Живи и здрави да сме!!!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                          Зареждам...
                          X