Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитура за ферозата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Благодаря колега .
    Аз вече сложих гарнитура на Елринг . Тя както и всички други които гледах са с метални пръстени . Сега ме е яд , че не се включи по-рано , че да потърся по-настоятелно такава с медни пръстени . При нютоните при които се затяга до 67 , медта ще се сплеска по-добре от метала . Дано нямам проблеми вече , но ако я издуха пак ще слагам такава с медни пръстени .
    тук намерих една
    https://namaleniavtochasti.com/feroz...tsu-hc-hd.html

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от didoooooo Преглед на мнение
      Благодаря колега .
      Аз вече сложих гарнитура на Елринг . Тя както и всички други които гледах са с метални пръстени . Сега ме е яд , че не се включи по-рано , че да потърся по-настоятелно такава с медни пръстени . При нютоните при които се затяга до 67 , медта ще се сплеска по-добре от метала . Дано нямам проблеми вече , но ако я издуха пак ще слагам такава с медни пръстени .
      тук намерих една
      https://namaleniavtochasti.com/feroz...tsu-hc-hd.html
      Ако я издуха пак е редно да потърсиш причината да го прави. Имаме не един и 2 случая във форума упорито да духа гарнитури, докато не се шлайфа и блока.

      Пак - оригиналната гарнитра е графитена, с неръждаема вложка и стоманени пръстени (не знам неръждаеми или не), и мен лично нищо не може да ме накара да сложа друга. Момента на затягане, даден от производителя, е съобразен и с гарнитурата, и всяка разлика в конструкцията и води до неясноти в резултата. Медните пръстени са медни пръстени и нищо повече. Дали ще се смачкат правилно в конкретното приложение не зависи само от материала.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        Идеята ми е , че медните ще поемат разликата по-добре ако е мръднал блока

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от didoooooo Преглед на мнение
          Идеята ми е , че медните ще поемат разликата по-добре ако е мръднал блока
          А моята идея е че ако е мръднал блока така или иначе трябва да се шлайфа, иначе пак ще сваляш глава.

          Имахме си едно такова упорито магаре тук - май след 3 издухани гарнитури реши да провери блока, който естествено беше мръднал.

          Какво ще поеме в конкретния случай при стягане с предписани от производителя усилия за оригинална гарнитура, при положение че е от различен материал, нямаш никаква гаранция.

          Има сервизно ръководство - спази процедурата и проблем не трябва да има. От всякакви свободни съчинения в най-добрия случай не следва нищо по-добро, а често обратното.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            Ако..........,но ако всичко е качествено сглобено.....надали.
            -Пропуските в "гарнитурата" винаги са следствие на прегряване и съответните деформации (задължително се отстраняват). Отделно при монтажа може да се създадат условия за следващия пропуск- неправилно притягане, болтове опиращи в "дъното",водачи опиращи в освобождението и т.н., все "дребни" неточности в работата на механика!

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              Ако..........,но ако всичко е качествено сглобено.....надали.
              -Пропуските в "гарнитурата" винаги са следствие на прегряване и съответните деформации (задължително се отстраняват). Отделно при монтажа може да се създадат условия за следващия пропуск- неправилно притягане, болтове опиращи в "дъното",водачи опиращи в освобождението и т.н., все "дребни" неточности в работата на механика!
              Абсолютно съм съгласен, за това качването на главата, както и ремонтите около него, трябва да се правят от човек с опит и (поне малко ) техническа мисъл, защото има дребни камъчета които ако не са добре изметени могат ако не да обърнат колата, то поне да я метнат у канавката.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #22
                Шлайфах главата , правериха блока , казаха , че не е мръднал , затегнах болтовете(нови) ..... . Не е прегрявана . Дано да няма проблеми . Ако рак я издуха сваля ли двигателя няма да го шлайфам , а ще намеря от аплаус , ще го обслужа , ще го сложа и .... .

                Коментар


                • #23
                  В случая моята беше като шпаклована от ръжда , понеже в Италия е карана явно с вода

                  Коментар


                  • #24
                    Здравейте , всичко за сега е ок , но имам следния проблем , взима въздух от дюзите(инжекторите) , нещо не мога да намеря гумичките които уплатняват там където лягат в колекторите . Някакви идеи

                    Коментар


                    • #25
                      и аз имах проблем с гумичките на инжекторите.Проблема го реших като сложих О пръстени и работата заспа

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 7,066 в 15:57 на 11-07-20.

                      Зареждам...
                      X