Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитура за ферозата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гарнитура за ферозата

    Здравейте . Имам следния въпрос .
    След дълго чакане ми пристигнаха новите болтове (скъсах единия от старите и голям филм стана , но всичко мина благополучно) . Реших да взема отново нова гарнитура и тук ми е и въпроса .
    на новата дупките не отговарят точно на тия на главата и блока , на гарнитурата са елипсовидна и до нея малка кръгла , а на главата и на блока са елипсовидни . Да ги оеднаквя ли за по-голяма циркулация . Също така от едната страна между цилиндрите на гарнитурата има дупки , а от другата няма , а на тия места и на блока и на главата има такива . Там да разпробия ли гарнитурата . Притеснява ме дали ще завърта водата както трябва ако направя тия корекции на гарнитурата ?
    някой има ли снимка на оригиналната гарнитура с която излиза джипката от завода ?
    Защо ще има срещуположни дупки на блока и главата , а на гарнитурата да няма ?
    Много въпросителни ми се появиха .
    И още нещо Elring добре ли е , гледах , че се правят и по поръчка някъде из България метални .
    Дайте съвет как да го направя вечно КОЛЕГИ .

    Поздрави

  • #2
    Дано имам време утре да ти снимам оригинална гарнитура. Подсети ме към 16 ч.
    0886/пет 9 осем5 две3.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      Ок .
      мен ме интерисува дали дупките и са като на тия дето ги продават . Или са като на главата и блока

      Коментар


      • #4
        Не съм заглеждал, пък и беше отдавна. Според мен, би следвало да съответстват.
        Блока го изхвърлих отдавна, но главата и гарнитурата са в бараката.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          На всички нови варианти не съответстват

          Коментар


          • #6
            Гарнитура Victor Reinz, която слагах на моята фероза преди няколко месеца, е неразличима от оригиналната, която свлих, и като материал, и като дупки.


            Elring се води дори по-качествена.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              Ясно . Но каква е логиката дупките и да са по-малки от тия на блока и главата ? Нали така движението на водата се ограничава и риска за запушване е по-голям ?
              Още се чудя дали проблемите няма да изчезнат с оеднаквяване на дупките

              Коментар


              • #8
                Колега сигурен ли си , че тая която си свалил е оригиналната с която е излязла от завода .

                Коментар


                • #9
                  На практически всичките двигатели, които съм виждал разглобени, никога гарнитурата не е била изрязана по дупките. На различните модификации на някои мотори дупките на гарнитурата са различни, и като диаметър, и като брой понякога. Това при привидно еднакви глави и блокове. Та някой е мислил по въпроса какви дупки да слага на гарнитурата.

                  Казах ти - Victor Reinz е неразличима от оригиналната - това от лично правен скоро ремонт. Колата не е прегрявала никога. Ако това не ти е достатъчно като информация, ако искаш хвашай дрелката и пробивай, но не очаквай положителни резултати, а по-скоро отрицателни, или в добрия случай никакви.

                  А за запушването - дупки в гарнитура се запушват когато упорито гараш с вода от чешмата, а даже и тогава не се случва твърде лесно. Двигател, каран с нормален антфриз, по вътрешните си повърхности няма нищо повече от съвсем тънък слой силикати (ако антифриза е със силикати).
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    Стана ясно , че е карана с вода в Италия . Няма ръжда по шасито , но има по охладителната система . От там са ми притесненията

                    Коментар


                    • #11
                      Възможно ли е ако серията е за топлите страни гарнитурата да е по-различна (с повечко или по-големи дупки отговарящи на тия на блока и главата) ?

                      Коментар


                      • #12
                        Няма различни гарнитури за фероза. Един оригинален номер е.

                        Ръждите по охладителната система се промиват, после се сипва хубав антифриз, и приключваш с тая драма. Мотора така и така е отворен - сега е момента да му побаеш отвътре с някоя пароструйка, но и да не - няма да имаш драми със запушвания по мотора. Ако нещо се запушва, то е радиаторче за парно или големия радиатор.

                        Измий колкото можеш, сглоби си мотора, измий/продухай или там квото, радиатора и радиатора на парното, сипи хубав антифриз и приключи с драмите. След няколко месеца може да го смениш за собствено спокойстие, в случай че някъде нещо е останало.

                        То из тоя мотор няма нищо ръждясващо, освен външната страна на ризите + евентуално водната помпа (има алуминиеви, има и чугунени).
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          Благодаря за отговорите !
                          Приятно и безпроблемно каране на джипките !

                          Коментар


                          • #14
                            Посипвам си главата с пепел. Открих само главата оня ден. Гарнитурите, татко Бог да го прости, някъде ги е преместил и не можах да ги открия в безпорядъка в бараката.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Няма различни гарнитури за фероза. Един оригинален номер е.

                              Ръждите по охладителната система се промиват, после се сипва хубав антифриз, и приключваш с тая драма. Мотора така и така е отворен - сега е момента да му побаеш отвътре с някоя пароструйка, но и да не - няма да имаш драми със запушвания по мотора. Ако нещо се запушва, то е радиаторче за парно или големия радиатор.

                              Измий колкото можеш, сглоби си мотора, измий/продухай или там квото, радиатора и радиатора на парното, сипи хубав антифриз и приключи с драмите. След няколко месеца може да го смениш за собствено спокойстие, в случай че някъде нещо е останало.

                              То из тоя мотор няма нищо ръждясващо, освен външната страна на ризите + евентуално водната помпа (има алуминиеви, има и чугунени).
                              На моята беше червена ,приличаше на кингирит със медни рингове.,не знам дали беше оригинална.Англичанка е и по талон я писаха Спорттрак.Та изгори клапан и свалихме със майстора главата,нови изпускателни клапани 8бр.и шлайфане.Новата гарнитура беше графитна със метални рингове не изкара и една седмица.Добре че запазихме старата със нея по магазините и намерихме същата сомо че на нея пишеше че е за тойота правиа май беше модела от 92-97г.Вече две години без проблем се кара.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X