Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ляв тампон на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ляв тампон на двигателя

    Здравейте,
    замина левия тампон на двигателя на Ферозата- F300 95 коня 4х4.
    Гледам има на Димитров и на Ашика . моля за съвет какъв да взема.
    Който е сменял да каже какво е подходящо.
    Благодаря за всеки акъл.

  • #2
    От: ляв тампон на двигателя

    Аз не съм вземал, по принцип за тампони ако може оригинал с щампа на Дайхатсу, или там за каквато марка автомобил става на въпрос, че има риск от вибраций. Иначе на Димитров май са дървени, остава ашиката, ама нека някой колега по запознат да каже.

    Коментар


    • #3
      От: ляв тампон на двигателя

      Здравейте ,момци
      Намериха ми тампон за двигателя, моля за подсказване на /начина/ реда за смяна на тампона.Става въпрос за левия.Визуално е както този на двигателя.И с шублер мерих -отговаря.Та въпроса ми е -има ли тънкости при смяната.Оценявам всеки съвет.

      Коментар


      • #4
        От: ляв тампон на двигателя

        Трябва да повдигнеш съвсем леко двигателя. Не си спомням точно как съм го сменял, че беше отдавна.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: ляв тампон на двигателя

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Трябва да повдигнеш съвсем леко двигателя. Не си спомням точно как съм го сменял, че беше отдавна.
          Това ще рече, че трябва да развия болтовете и на двата тампона.Правило ли мисля.

          Коментар


          • #6
            От: ляв тампон на двигателя

            Да. Иначе ще създадеш напрежение на десния. Той действа повече на притискане и затова рядко се къса, но като е остаряла гумата. Левият работи на опън.Поне е добре да се охлаби десния. Те шпилките не бяха толкова дълги, ако си спомням добре.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              От: ляв тампон на двигателя

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Да. Иначе ще създадеш напрежение на десния. Той действа повече на притискане и затова рядко се къса, но като е остаряла гумата. Левият работи на опън.Поне е добре да се охлаби десния. Те шпилките не бяха толкова дълги, ако си спомням добре.
              Благодаря, шпилките са 20мм .В събота и неделя ще го сменя-сега погледнах, за удобство ще се наложи да сваля филтъра.Благодаря за съветите. -

              Коментар


              • #8
                От: ляв тампон на двигателя

                Ще се справиш. Не е кой знае колко данданията.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  От: ляв тампон на двигателя

                  Тампона се сменя като се подпре мотора и даже леко се повдигне. После се демонтира горната стойка от двигателя. След това можеш да отстраниш горната част на скъсания тампон заедно със стойката и да ги разделиш на менгеме. След това се развиват двата болта от лапата на шасито и долната половина на тампона се отстранява.
                  Сглобяването става по обратният ред:
                  Монтира се тампона върху лапата с двата странични болта. Поставя се отгоре лапата към мотора и се завива към тампона. Тогава се завива лапата към мотора.
                  Ако не спазиш този ред рискуваш да нараниш резбата на стърчащата на горе шпилка докъто я нахлузваш в лапата на мотора, понеже тя стои наклонена.

                  Успех!
                  Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                  Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                  Коментар


                  • #10
                    От: ляв тампон на двигателя

                    Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                    Тампона се сменя като се подпре мотора и даже леко се повдигне. После се демонтира горната стойка от двигателя. След това можеш да отстраниш горната част на скъсания тампон заедно със стойката и да ги разделиш на менгеме. След това се развиват двата болта от лапата на шасито и долната половина на тампона се отстранява.
                    Сглобяването става по обратният ред:
                    Монтира се тампона върху лапата с двата странични болта. Поставя се отгоре лапата към мотора и се завива към тампона. Тогава се завива лапата към мотора.
                    Ако не спазиш този ред рискуваш да нараниш резбата на стърчащата на горе шпилка докъто я нахлузваш в лапата на мотора, понеже тя стои наклонена.

                    Успех!
                    Благодаря -много ценен съвет.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,066 в 15:57 на 11-07-20.

                    Зареждам...
                    X