Здравейте колеги, джипа ми (Киа 1996 2000 куб. бензин 16V - 150 000 км) започна да пуши страшно много и гори масло. В сервиза ми казаха, че сегментите са за смяна. Как мога да разбера дали това е така - има ли гумички на клапаните и дали са за смяна или найстина са сегменти?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Kia-та пуши и гори масло
Свий
X
-
До: Kia-та пуши и гори масло
Ми премери компресията на цилиндрите и ще разбереш дали са сегментите.Ако е станало изведнъж,нищо чудно да е заминал някой маслосъбирателен сегмент.Въпреки че,това няма да се отрази кой знае колко на компресията.А за гумичките ми се вижда по-малко вероятно.
-
До: Kia-та пуши и гори масло
Първо: 1996 г и 150000? Ако си й първият собственик, ти вярвам безрезервно. Ако е "нов внос"...хм??!!
Второ: много и малко са относителни понятия, но да пуши "много" и да гори масло само от гумички е малко вероятно.
Трето: могат да се изприказват безброй приказки за диагностика на двигател без разглобяването му, но нито един начин не дава 100 % сигурна диагноза
Извод: измерваш "компресията" и смяташ цената на евентуален основен ремонт и ремонт само със смяна на сегменти. Вземаш предвид всички фактори, които ти дойдат на ум - за колко можеш да продадеш колата, какво ще си купиш след това, искаш ли да я задържиш или да се отървеш от нея и т.н. и т.н. Отваряш мотора и виждаш дейстителното състояние - износване, счупени (задрали, спечени) бутала и сегменти и т.н. Решаваш: ремонтираш, както трябва и си я караш или слагаш едни нови сегменти (да речем) и я "жениш" веднага. Само дето сега не се продава много лесно кола....00359893488603
....нямам си вече LR...
Коментар
-
До: Kia-та пуши и гори масло
За километрите съм почи сигурен че са реални, защото съм купувал колата на 4 г и тогава беше на 100 000 км, което е може би нормално, другите км съм ги навъртял аз. В сервиза ми казаха че компресията е много голяма, но това се дължало на омасляване което уплътнявало цилиндрите и буталата. Иначе колата не ми се продава защото не ми е основна и я ползвам само за събото-неделни разходки. За смяна на сегменти ми казаха, че ще струва около 1000 лв, но......хич не ми се дават при условие че я казам веднъж седмично. Благодаря за съветите...ще умувам.
Коментар
-
До: Kia-та пуши и гори масло
Това за сегментите е доста относително.Свали главата,огледай цилиндрите/доколкото може/,смени маслообирчи за предпочитане -истински,премери диаметър на шийките на клапаните и ги смени и тях,ако си налял масло с неизвастни родители -махни го, и, ами пак пиши.Румен Николов
0888 358 572
Коментар
-
До: Kia-та пуши и гори масло
Браво радвам се,че сте я оправили!
И сега малко практически познания за диагностика ако един двигател гори масло в огромни количества примерно над 2лт на 1000км почти е невъзможно да е от гумички.
2- ако гори масло то компресията със сигурност ще му е повишена над тази с която работи дори и над тази която му дава завода като параметър така,че и да я мерите тя най вероятно ще си е в нормите и нищо няма да разберете с меренето на компресия се диагностицират други работи но ако е сегмент стчупен и то само масления трудно ще се разбере.
3- ако при ниски обороти пуши а при подаване на газ и задържане на оборотите за няколко минути на примерно 3000 спира със сигурност са гумички.
4-ако на ниски обороти не пуши а при подаване на газ и задържане на оборотите на 3000 за няколко минути започва прогресивно да пуши значи са сегменти ако пуши и в двата случея полужението е сложно а за логиката досетете се просто е.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар