Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с инжекторите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с инжекторите

    Днес свалих инжекторите да ги почистя, оказа се много зле работата, 3 от инжекторите са запекли тотално.

    Въпроса ми е с какво мога да ги накисна за да се раздвижат и да мога да ги промия после?

  • #2
    От: Проблем с инжекторите

    Ултразвукова вана може да помогне. И после смени филтъра и безиностанцията.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с инжекторите

      Що ли ми се струва, че колата се кара на газ?
      Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с инжекторите

        Разбира се че се кара на газ :")
        Проблема е от резервоара не от бензиностанцията, а ултразвуковата вана не помогна . Някакво други идеи?
        Някой монтирал ли си е пластмасов резервоар от дизелова киа на бензиновата?

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с инжекторите

          Първоначално публикуван от icecool Преглед на мнение
          Разбира се че се кара на газ :")
          ...
          Някой монтирал ли си е пластмасов резервоар от дизелова киа на бензиновата?
          ь? Че моята бензинова си е с пластмасов. Бях останал с впечатление, че на Гранд са пластмасови. Но при нас резервоарът е разположен надлъжно от дясната страна и не знам дали ще стане на другите.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с инжекторите

            Първоначално публикуван от icecool Преглед на мнение
            Разбира се че се кара на газ :")
            Проблема е от резервоара не от бензиностанцията, а ултразвуковата вана не помогна . Някакво други идеи?
            Някой монтирал ли си е пластмасов резервоар от дизелова киа на бензиновата?
            Че какво от резервоара, е причината за спичането им?
            Спичат, от това, че не работят, ако се кара на бензин, само, няма да спекът
            П.П Ако не са клатени в ултразвуковата вана, имаш последен шанс, да тръгнат, чрез клатенето им в нея
            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
            Honda Dominator 650
            088ЧЧ93979-->Борис
            0878956Ч38-->Борис

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с инжекторите

              Аз съм мераклия да ги пробвам,само не се сещам как да проверя резултата освен да ги надуя преди и след ваната

              Sent from my HM NOTE 1W using Tapatalk
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с инжекторите

                Колега аз имах много сериозен проблем с вървенето на бензин/нямах никаква мощност,тресеше се цялото купе и прекъсваше/.
                и като последен спасителен пояс преди свалянето на инжекторите се хванах за една Добавка.Сипах едно шише в резервоара-изразходих го и после купих още едно.
                Купих си нов горивен филтър и при смяната му преди да го закача го напълних с Чиста добавка и го свързах.-/от стария Оригинален досега филтър изтече УТАЙКА ОТ КАФЕ//-Запалих я и оставих да поработи след което отидох на околовръстното и я напекох здраво...с 90 на ТРЕТА...и пак нямаше душа,ама малко по малко взе да се отпушва и сега ни тресе ни е спъната.
                Преди като видеше малко нанагорно по магистралата и мноооого я домързяваше/чак отивах на Трета/,а сега Лети!!!
                но след като вече си ги свалил незнам...
                Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                Краси
                "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с инжекторите

                  Правих нов резервоар за кия-та на Иван Жоров. Като отрязахме стария-вътре беше пълно с разни утайки, тиня, някакво пясъкоподобно. Имаше сигурно 4-5 килограма. Но тези неща си стоят в резервоара, и не тръгват по горивопроводите току-така. Редовната смяна на филтъра пък почти нулира възможността тези боклуци да стигнат до дюзите.

                  Колагата писа, че ултразвуково почистване не е помогнало. Но как е правено то-дали с програма за отваряне и затваряне на дюзите, хубавите вани си имат такива програми. Щото ако дюзата само е цопната във ваната и да се пусне звука-нцъ, не се получава. И да-така става когато не се покарва от време на време на бензин.
                  Ако след всичките процедури дюзите не проработят-нови(втора употреба, но работещи), и карай на бензин отвреме на време, не боли чак толкова на джоба. Няколко километра на бензин на месец е напълно достатъчно, а "преразхода" ще е 1-2 лева. Ако има и толкова даже...

                  И още нещо-ако бензиновата помпа спира при каране на газ-направи я така, че да не спира, а спирай управлението на дюзите. Така не остава бензин в тях, който да си остави болкучетата, и така малко по малко-става спичане. А като върви бензина-всичко си е както при работа на бензин, само дето не се впръсква горивото, а си заминава обратно в резервоара.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с инжекторите

                    2 снимки за какво става дума:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20141228_002.jpg
Прегледи:1
Размер:79.3 КБ
ID:5720805
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20141228_004.jpg
Прегледи:1
Размер:83.2 КБ
ID:5720806
                    Вижда се достатъчно и колко е мътен бензина.
                    При мен проблема тръгва вероятно от това, че е стояла около 9 месеца почти без бензин и без да се кара, но не вярвам да било само това предвид, че се пали на бензин. След новия резервоар пак се наложи чистене на дюзи и смяна на филтър тъй като системата беше задръстена. Малко след това ми изгоря и бензиновата помпа - старата беше пълна с нещо наподобяващо рядка кал смесена с пясък, да се чуди човек как е работела.
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с инжекторите

                      Цялата работа тръгна от резервоара. Проби се дупка от изгнилото, свалих го да го запоя, беше пълен с какви ли не буклуци и ръжда, но явно не съм успял да го почистя добре и след известно време са тръгнали утаики по системата, а може и от преди това да е било, сменях 2 пъти бензинов филтър но накрая инжекторите са се напълнили с тая кал от резервоара. Като ги свалих отвора им беше до половина пълен с кал както и рейката

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с инжекторите

                        не че правя реклама,но аз ходих в Дунев мотор спорт и там знам че ги чистят добре/15 лв на бр./ но аз не ги бях свалял-искаха ми около 200лв.за всичко....отказах се и добре че се оправи работата.
                        Успех...
                        Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                        Краси
                        "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с инжекторите

                          Колега,до къде го докара с почистването на инжекторите?...
                          Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                          Краси
                          "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X