Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся информация за Z3 M -какво да му гледам?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся информация за Z3 M -какво да му гледам?

    Одъртявам знам,майтап няма

    Едно приятелче,малко луд на темата БМВ има една Мка Z3 от последните години / не и знам точната година ма от последните / и се заговорихме дали дава кеф на белобради чичковци като мен. Колицата е на 130 000 мили,Калифорнийка,ръжда няма,всичко оригинал по нея.

    Ръчка,320 коня мотора,Мка както казах,тавана и здрав,за проблеми по това не знам и ми е интересно какво да и гледам или по-точно какво да си приготвя като нерви и пари……….много нерви обаче нямам,даяна на БМВ бъзици,интернет е пълен с вицове за Баварци,пари ще се намерят.

    какво да му гледам? Какви са му слабите черти на това? Кое му се троши и какво да му внимавам? Ако/като ме задруса идеята за още коне какво му се преправя на това? От къде да го почна за да му вярвам за едно 20 000 километра каране примерно?

    АЗ и БМВ……..ма остаряваме,трябва си картинг да ми пълни душата със звук и друсане по завоите,е такова като това долу на линка

    https://www.bmw-m.com/en/topics/maga...-roadster.html

    Благодаря предварително
    Последно редактирано от BENZBOSS; 26-04-25, 18:58.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ...Какви са му слабите черти на това? Кое му се троши и какво да му внимавам?...
    Като на повечето бегачки, типично най-слаба е предната част и малко по-малко лявата и дясната страна. Не се справят добре при срещи със стълбове или дървета, и поддават...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #3
      Тая не е блъскана,има я от десетина години,гаражната кола му е.

      Кажи друго.

      Аз през окачване и спирачки ще мина как и аз си знам,чудно ми е КУДЕ има изненади по модела.

      М54 май се води котора
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        По принцип е S54 щом е М-пауър. Тоя няма общо с М54, а с предишния на М-пауър S50, който пък е на базата на М50. Ако е S54, значи е баш от последните, преди това са S50. По принцип S54 е 343 коня в нормалната тройка, но в Z3 е 325, че няма толкова място за изпускателните тръби.
        Чугунен блок, двоен Ванос, дросел на всеки цилиндър, махнали са хидравличните повдигачи, които са серийни при цивилните мотори. Високооборотен, 7900 оборота, и максимален момент е също при високи обороти. Изстискан е, към 100 коня на литър, атмосферка, няма много какво да му се подобрява.
        Тия са си правени само в Америка, та не знам дали имат съществени разлики за тамошния пазар, ама при обикновената тройка от тия години, версиите с М-пауър за САЩ са с различен мотор, опростен и с по-ниска мощност.
        Колко се троши немам идея, те тия спортните не са баш масови. Много чаркаляци са от тройката, но като е М-пауър може да има и разни баш си за нея.
        Според мен си виж нещо масово от там, барем такива би трябвало да има избор.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        А баш това е - дросел на всеки цилиндър, американската версия е 20 коня по-малко от Европейската ако помня

        Няма как да е масово,произведени са около 15 000 коритца и това кофти,хубавото е,че е ръчна скоростна,къси някакви скорости ма поне ръчни.

        129ки има колко искаш,че има място за задна седалка,мотора и скоростите ги карам почти 20 години вече,механиците ще ми се зарадват / за разлика от Бавареца / окачването просто,НО само автомат……..но пък 5 литра осмак от яките. Това е другата опция ма там въпроси нямам за разлика от Бавареца.

        Някой ако се сети още какво да му гледам да казва,че имам идея тия дни.

        🥃🥃

      • td120
        td120 коментира
        Редактиране на коментар
        A...15 хил.бройки само...ръчка,че и с мотора ,описан от cecoa1-мятай му се!
        Нещо не мога ги "одобря" отвън,но пък човек е зад воланя при употреба,все пак,нали...зъмвай го!
        Тие май искаха xw-60,че при "spirited driving" с друго драскали въодушевено и по лагерите...ама тва няма да ти е проблем.
        Последно редактирано от td120; 27-04-25, 14:13.

    • #4
      Чети старите теми от бмв форума.Има тук таме писано.
      Имаше навремето един потребител oxam май му беше ника с много хубава тема за такава Z3M купе.
      За мен най-красивата клоунска обувка.
      Иначе това е36ца като механика в голямата си част.
      Което е добре,че си взаимозаменяем за някои неща.
      Но от към ламарини си е по тегаво.
      Мотора за Америка е друг,но не помня кое какво му беше различно.
      Рейката ти е по-къса от на е36.Затова и масово се присаждаха такива от Зетки на нормални коли.
      Интериора е дръвен...ма то си е до вкус.
      Ако парите са читави и колата...не е лоша чичаческа кола.
      Мерцедесите са хубаво нещо,но го няма този начин на каране ако ти се дава газ както си отбелязал.
      Та така.
      Ако намеря темата в бмв форума ще я прикача тук да четеш.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Качи ако ги намериш,време за четене имам,а поне по тия има какво да науча,че с БМВ съм скаран от 93та още

        Мерцедеса лесен,тук ги има с кофата да ги ринеш,от 2 до 15-20 бона има всичко,коли има по на никакви мили като нови………ма няма ръчка на 300 коня двувратка кабрио. Това е кофти,че са си кът вече и няма как да му намеря накладки за 20 лева,за фар или преден капак да не говорим пък то КУДЕ му е кефа ако не го увъртиш някъде на 2-3 години средно.

        Ще го мисля,първо ще наблегна на четенето обаче,да знам колко ще ме ядосва,от части,разход и подръжка не се плаша,това няма как да е сложно,а с криковете на Секвоята цялото у въздуха ще го вдигна баси

    • #5
      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Одъртявам знам,майтап няма

      Едно приятелче,малко луд на темата БМВ има една Мка Z3 от последните години / не и знам точната година ма от последните / и се заговорихме дали дава кеф на белобради чичковци като мен. Колицата е на 130 000 мили,Калифорнийка,ръжда няма,всичко оригинал по нея.

      Ръчка,320 коня мотора,Мка както казах,тавана и здрав,за проблеми по това не знам и ми е интересно какво да и гледам или по-точно какво да си приготвя като нерви и пари……….много нерви обаче нямам,даяна на БМВ бъзици,интернет е пълен с вицове за Баварци,пари ще се намерят.

      какво да му гледам? Какви са му слабите черти на това? Кое му се троши и какво да му внимавам? Ако/като ме задруса идеята за още коне какво му се преправя на това? От къде да го почна за да му вярвам за едно 20 000 километра каране примерно?

      АЗ и БМВ……..ма остаряваме,трябва си картинг да ми пълни душата със звук и друсане по завоите,е такова като това долу на линка

      https://www.bmw-m.com/en/topics/maga...-roadster.html

      Благодаря предварително
      Сякаш преди няколко седмици беше започнал темата, когато избираше "Мрака".
      Щом е от приятел, почитател на марката и ти вече си навършил за втори път 25 години, направо й скачайки.
      Детските болести би трябвало да са се проявили и излекувани досега.
      Хайде, че и Порше ще трябва да купуваш после 😀
      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
      No wahalla.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Порше не знам дали ще купувам ма аз се бях зарекъл и мотор и БМВ да не купувам ма на,виж какви ги върша,иначе един боксер идеално ще ми лепне.

        МРАКА навърши четвърт век и над половин милион километра,сина го кара,тоя син дето го цунах като го извадих от родилното и го сложих на задната седалка с думите Огледай се малкия,на това ще се учиш да караш…….всички ми се хилеха……….е учи се,преди 3 седмици вкара на един Приус вратите педя навътре със задната броня та броня боядисвахме с него.
        Малкия син е много навит на БМВто,за дрифтачка било идеално 🙄 ма тоя е тройно по-луд от големия и не е добре,единия ще утрепе другия ако се съберат с Бавареца.

        На приятелче е колата,децата ни заедно раснаха,жена му го иска това вън от гаража,сина му единия 1.90 ще става и сега е момента аз да го наследя това,че дългуча не кара такова с ръчка. Колата я има от десетина години и над 50 000 километра………ма БМВ бре,не ми го побира главата,от тия нищо не знам, не е като Бенци дето мога да го нарисувам

    • #6
      Когато бях на твоите години и ме налегна мъжкия "климактериум" се литнах да си купя резачка Z3. Даже се похвалих на баща ми. Каза ми "сине, никога не е късно мъж да стане за резил!".
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        А па от това хич не ми дреме,с розов клин мога да го карам,само трябва да дръпна един от на жената колекцията. Аз съм на 50,мина ми времето да се замислям даже от на другите мнението,важното е да върви,да бучи и да е ръчка,а кабриото,сивия цвят и черната кожа идват бакшиш

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Както си я подкарал - след розовото клинче да не й вземеш и червилото ...

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Нищо не съм подкарвал аз,тая мода боляла казват,просто не ми дреме как изглеждам и не купувам кола за да съм фешън по вашенски

        Ония виц нали го знаеш - Елтън Джон първо бил наркоман,после алкохолик и след това станал педерасТ……..мани ти,на мене по чашка ми стига,аз си стоя ниско ниво

    • #7
      А мъжки модели не продават ли?

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        По-мъжки от тоя модел няма,ще го карам брадясал без да си бръсна краката,нека им е гадно

    • #8
      Trapper най добре го каза, никога не е късно да станеш за резил!

      И какво толкова го мислиш?! Скачай смело с двата крака, и да ходим да си дрифтим!
      БМВ… уууууу!

      Венци, кажи му бе! Хахаха
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • Венци- малкия
        Венци- малкия коментира
        Редактиране на коментар
        Да го взима.. и квартирка в Сан Франциско ще си вземе...

      • Tramp
        Tramp коментира
        Редактиране на коментар
        Че с такава кола, не те ги ли канят на безплатни нощувки в луксозни квартири във Фриско?
        Бенц, търси друга кола докато не са ти пратили надуваем мъш за дясната седалка. Харабийската ти редим!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Е….вал съм ги,това се купувало със сърце,не с акъл и добре,че е така,че акъл няма да дойде явно,чакам го ма няма и няма,до сега щом го няма явно няма и да го има

    • #9
      Ако се откажеш от нея...винаги можеш да погледнеш и някоя Миата...все мъжки коли са!
      Майтапа на страна де.
      Колата си е екстра като изключим,че одъртяха много и...на мен кабриото ми е грозно.
      Ако беше Z4...или купе...ама...ти си знаеш.
      Аз ако съм там взимам корвет ц6...от най-грухащите с ръчна кутия...за парите на тая зетка,но това съм аз.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        КУРвет ма от незнаен източник,а тоя е работил в БМВ,мотори караме заедно,децата заедно израстнаха,то половината му ценно е точно там,поне знам от кой го взимам ако го взема де,че едни кошмари,едни БМВта,едно чудо вече

        А и аз дърто търся,просто,дърто,яко,бързичко,малко,кефещо,с ръчни скорости……..само се чудя как ще го опазя от малкия син,че ония ден ми показва едно дрифтене………тате скивай това на 2ра какво прави……….на един акъл сме явно с него

      • Tramp
        Tramp коментира
        Редактиране на коментар
        "тате скивай това на 2ра какво прави"
        Малейй...това диване е natural born BMW-ист! Да го пазиш, че е генно обременено. Имам си едно такова в къщи и генната обремененост не е от майките им...ама да са внимавали навремето. Когато синковеца пак изскочи с някоя дивотия, любимата жена прави експресен генен анализ и казва: това е от теб. Маса пари спестих от ДНК изследвания за бащинство :-))
        То ако купувахме с акъл; ти щеше да караш кротко, семейно комби (Volvo?), а аз нямаше да си купя платноходка а моторна косачка за трева.
        Явно тази играчка е с доживотна гаранция- да е жив и здрав приятеля ти ( и жена му, и сина му!).
        Бегай да я грабваш и със сичката газ към къщи! Знаеш, къде няма камери, нали?
        МРАКА го пази за внуците- да има с какво да ги вземеш от родилното, пък и те трябва да карат правилен автомобил някой ден!
        За моите внучета пазя един Land Rover Series III. Я виж, колко сме разумни и предвидливи!
        Последно редактирано от Tramp; Вчера, 10:09.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Мрака ония ден масла му сменях,спирачки за по 12 долара,че вече са толкова на Ибей даже керамичните дето бяха по 120 едно време,гуми му въртях………ма няма да издраска за внуците,след големия ми син ‘е го лепне малкия и там няма да оцелее колицата колко и да е яка,малкия е дивак като ………майка си 😜……..крушата,дървото,същия си ти,на виж се,на кого да се метне,на теб прилича,оправяй се,с тоя не мога да се занимавам,така е като от теб гледа,личния пример………репертоара го знаеш.

        Това ако го взема ще се кара до откат като всичко друго,следващия собственик ще дойде с кашоните,да си вземе какво е останало и му трябва за части

    • #10
      Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
      А мъжки модели не продават ли?
      Всяка ЕМ-ка е достатъчно мъжки автомобил. Особено ако шоферът и може да я държи в пътя с юнашка газ и изключено "ESP"...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        То това май и ESP няма,няма какво да му изключваш,нищо не ти бие контра на кефа,един АБС и толкова

    • #11
      Няма много какво да гледаш, колите са си чук. Трябва да видиш с кой мотор е, ако е от баш последните (2001-) е S54, демек мотора 1:1 с M3 E46, има вариант да е и със S52, т.е. мотора от M3 E36. Ако е S54 намираш европейска генерация и я слагаш на твоята, пасва, малко трудна за монтаж била, защото няма много място в коша, но пасва. Като кола Z3-то е със заден мост от Е30, преден от Е36, не вярвам в ///М версията окачването да е из основи различно.

      Не знам колко си висок, но имай предвид, че е доста малка тая кола, аз съм 1.83 и ми е тегаво вътре, иначе е готина играчка. Близък имаше такава, но не ///М, доста пъти съм я карал и е много приятна. Вътре се седи много ниско, направо на асфалта, лека и повратлива е, с голям мотор ще върви прилично.

      Коментар


      • Tramp
        Tramp коментира
        Редактиране на коментар
        "...с голям мотор ще върви прилично..."
        Баси! Това си е направо реактивна раница: 325 к.с. на 1420 кг тегло!
        Бенца го знаем- ей сега ще изпадне в подробности ще му накачули де що има играчка за модела: спирачки, генерация, окачване...
        Само гледай к'во става от тук нататък :-)

      • r34c7
        r34c7 коментира
        Редактиране на коментар
        Е, много ясно, че като вървеж няма общо със съвременна М-ка или АМГ. 230 коня на тон са си екстра за уикенд играчка.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз съм среден размер 1.80 и доста под 2 торби цимент на тегло,в Голф 1 GTI се събирах като млад та това няма да ми е баш просторно,но ще си паснем,на мотор щом изкарвам по 3 седмици и на това ще устискам,то само да върви.

        Генерация няма да му търся,че не знам дали ще мине Калифорнийските тестове после,окачването от сега е ясно,това 20 годишното си отива,спирачките и те ако има измислени по-добри от оригинала,май има място за още джанта,но за това ще мисля като се навия да го вземас фаровете не знам,че там е кекава работата с тия пластмаси.

        Жената е твърдо на контра,тя да си каже де,аз ръчка,300 коня джапанка ……….и е на контра от малка ма това се знае

    • #12
      Тая кола си струва ако е:
      -Евтина,на малко километри,в добро състояние,с цел по-нататъчна препродажба...или ако ще се ползва за фън и каквото остане от нея...това.
      Иначе...ни е колекционерска ни ще бъде баш тая.
      Но си е класически фън кабриолет.
      ....Няма ли корвети там бе баси...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        7 бона,не знам евтино ли е,средна ръка 1999 SL500 е толкова,тия дни средна хубост електрическо моторче е тия пари. 130 000 мили,не знам много ли са,Мерцедеса на жената е двойно и горница,нищо му няма,ше изкара още толкова,това не знам. Карана е от човек маняк на БМВ,механик го работеше едно време с негов си сервиз,от там го познавам,има я десетина години вече,уикенд кола му е,не дрифтачка.

        Препродажба,остатъчна стойност,държи цена,колекционерска……въобще не ги мисля тия,аз коли както казах карам до откат,парите на последната продадена бяха точно на половината на цената на гумите на Секвоята,кой я иска…..аз……колко даваш……толкова……готов си

        Мен ми е по-важно колко пъти мога да му бия прекъсвач преди да хвърли мотор и какво му се прави за да държи от това какви пари ще струва след 4-5-6 години ако вьобще е останало нещо от това

        Корвети има ма виж как върви прогресията - 2 Бенца 123ки,една Е320,3 броя W140…….зор 2 години да ми уври главата та да мина на Тойота комби,сега цяла тема за БМВ съм пуснал,АЗ и БМВ 😳😳😳…….а ти за Корвет питаш😳😳😳😳😳 АЗ толкова злоба нямам в мен,аз много ги мисля пък Корвета ВЪОБЩЕ не е в списъка с масленките,това ми го няма на мерника,въобще не се замислям даже за такова

    • #13
      Бенца, нали писа по-нагоре:
      Не ще вече Курвета с неясен произход и тъмно минало. Иска гледана, но палава германка от добро семейство, израснала в Калифорния.
      Като не й е бил първия, поне ще бъде последен. След като се наиграе, германката си заминава в кашони на части и идва някаква друга кака.
      Минало му е времето да се търкаля из пясъка на къмпинга докато подобрява генофонда на соцлагера.
      Сега вече си носим собствената възглавница, когато отиваме на хотел...освен ако не я забравим в къщи
      Накрая, ако имаме лошия късмет да остареем, синовете ни ще ни купят по една електрическа триколка да гоним младеещите баби из парка
      Аз излъгах сина ми, че ако ми прилошее в морето, автопилота ще върне сам лодката в пристанището. Автопилота много се смя
      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
      No wahalla.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        На тоя КУРвет моите механици маслото няма да искат да му сменят,всичко сам трябва да си правя,бЕгай с това от тука,легени не правим……..това поне съм го виждал с очите си,мани не е оферта,кола сменям ма механик НЕ,повече от 20 години при едни хора ходя и а взема КУРвет а са ме изгонили от сервиза
        Последно редактирано от BENZBOSS; Вчера, 21:28.

    • #14
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_9579.jpeg Прегледи:0 Размер:555.0 КБ ID:6997310

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_9580-compressed.jpeg Прегледи:0 Размер:477.4 КБ ID:6997312
      Да го обясня нагледно - в ляво има още 3 пъти по толкова мерници ма ми голяма снимката и форума не я качва та караме на гола вяра…..поправка,качих я
      Това е единия сервиз в който ходя,изглед от сервиза,другите и те са така долу горе,аз 20 години и горница Мерници карам,Секвоята я водя при един Американец,че голяма и се клати лифта като я качим и ще ме бият ако го съборя. Лека забележка - вижда се колко едни и са с сенници на предния прозорец,стоят и си чакат ред,ако се появя рам с нещо друго и ще трябва да му построя гараж в ъгъла,неговия ред няма да дойде скоро

      Е тука трябва да се появя АЗ с БМВ 😳пичове така и така,е това да оправим……и може да ми мине номера ма с БМВ,ако се поява в КУРвет ще ме замерят с ключ 32 минимум

      Тоя КУРвет трябва да е гаранционен и само при дильра да ходи пък аз дилърите не ги обичам и няма да е КУРвет
      Последно редактирано от BENZBOSS; Вчера, 21:42.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #15
        От целата скрап тука аз тук cut-вам 140-ката.
        Това е мерилото за АВТОМОБИЛ всичко останало е чики-рики.
        Светая светих.
        Враг усраине

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        Тук са 3 потребители онлайн. 3 потребители и 0 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X