Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Важното е нещата да се правят с яснота за крайната цел ! Ясно е,че турбинирането на атмосферен мотор е възможно най-трудоемкото и скъпо занимание. Това обаче не значи, че е неосъщетвимо. Иначе за Владо е най-рационално да монтира стандартен/заводски предкамерен турбо дизел.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Щом е скъпо, отпада, това ще е профи машина. Крайната цел е да е ремонтопригодно и да евтино за поддръжка.

  • #92
    И turtey, ще замолим да престанеш да ни навираш тая Гега като решение за всичко, че се превърнА в един друг съфорумец...

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Гегата е страхотна машинка за хоби, след време бих си купил. За профи е просто е нерентабилна.

  • #93
    Точно за това говоря, Владо. Иначе turtey-я само си коментира без нищо полезно да предложи.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Ами за съжаление е така, но да беше само той Забелязвам, че тук е разпространена т.нар. "звездна болест", т.е. форумните звезди вече живеят в небесата и ползват темите не да коментират по същество, а да помпат звездното си его. Как да им обясня, че за всяка тяхна публикация на мен се пада един тежък офроуд ден. Отделно обикаляне по сервизи и ремонти. Трудно е да разберат, че форумната реалност и офроуд реалността са две различни планети.

  • #94
    За разликата между двигателите на магарцедес.
    Цецо ако не го мързи нека обясни какво е Mittenkugelverfahren.
    Там се крие и половината обяснение що някои не стават да се турбинират, еле па лесно.

    Изобщо, не става само с ядене.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Разбирам, че ви е трудно, много трудно, но пак ще се опитам да ви обясня, дано някой ден разберете. Идеята на форумите и темите в тях не като вица на Иванчо за краставицата, т.е. не трябва да се разказва за краставицата,т.е.ако ти се пише дисертация на тема ДВГ на МБ тук едва ли мястото. Тук трябва да дадеш конкретно предложение за конкретен проект. Всички друго независимо от гениалната мисъл, която е въплътена в него, си отива в графа спам или скрол по-скоро поради толерантната модерация.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      И пиене ли трябва ?!

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Да, мога да добавя каса бира за всеки участник дал успешно решение имплантирано в проекта

  • #95
    Че аз съм ти го написал още в началото, бе Иванчо.
    Пинцгауер.
    По евтино ще дойде от всякакъв Франкенщайн.
    Дори само защото ти нямаш необходимата техническа грамотност и ти трябва външен човек.
    Тия които разбират не работят за мерси.
    Анадън му?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Пинц-ът е екзотика. Отделно няма товароносимост. Това, че ще ползвам външен човек няма нищо срамно-нарича се разделение на труда. Не искам никой да ми работи за без пари. Сега търся идеи, които вероятно биха били работещи. Така че честно казано не те разбирам.

    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Естествено че не ме разбираш. Ако разбираше тая тема нямаше да я има

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Навлизаме в теория на мениджмънта, която със сигурност не е силна на повечето участници, тъй като офроуд-ът им е хоби, а не професия. Така че трудно се намира общ език в това сте прави.

  • #96
    Имал съм случаи , когато от натрупаният опит приемам ,че дадена "задача" няма лесно и икономически оправдано решение,а се оказва ,че нечий мозък е намерил "решение".
    За това на Колегата мога да пожелая само-Дерзай!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря

  • #97
    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    Имал съм случаи , когато от натрупаният опит приемам ,че дадена "задача" няма лесно и икономически оправдано решение,а се оказва ,че нечий мозък е намерил "решение".
    За това на Колегата мога да пожелая само-Дерзай!
    Това е така, но не се ли отнася за казуси изникнали от нищото.
    Защото проекти за товарни машини са се правили откакто е създен самоходния автомобил. И за толкова години са се раждали идеи, пробвани са, доработвани са, и се е установило кое е работещо и кое не.
    Това се мъчим да обясним на колегата, че каквото му трябва вече го има създадено в някоя фирма на която това именно и е работата-да прави автомобили.
    Сега, че има мерак да се занимава с нещо, и занимавката да му буъде полезна в дърводобива-ясно, но тази задача няма евтино и работещо решение. Не и едновременно.

    Имаше въпрос за мостове от патрол.
    Виж в някой талон колко е максимално допустимата маса на патрола и ще разбереш дали стават.
    Да-винаги има преоразмеряване, при това патрола е проектиран като сериозна машина, но не мисля, че 5-6 тона общо тегло е нещо което да понесат.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      И въобще не вярвам на автопроизводителите. Техните цели не съвпадат много с тези на потребителите. Отделно картелите.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Ти хубаво не вярваш на автопроизводителите, но де да видим колко ще ти седне един такъв проект.
      Щото нали-да е евтино беше едно от основните неща. Иначе и баба знае.

      И с тези 4,5 тона само се залъгваш.
      При полезен товар 3,5 тона няма как машината да е 1 тон. И тон и половина не може да е. УАЗката е даже повече и може наполовина като товар. Айде-малко повече. За твоя проект, ако се спреш на 2 тона хвърляй шапката, но реално ще е поне 2,5 тона.

      Моето камионче(Форд транзит) тежи 2200, и 3 тона са му долу-горе предел. Максимално съм го товарил с 3760 кг, и искаше да се разпадне горкото.
      КАто при това не вижда офроуд, то си е асфалтова машина. За офроуд с 3,5 тона се иска по-здрава конструкция, която си носи със себе си и теглото.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      По принцип напълно съм съгласен, но аз и сега си товаря 2 тона и нямам никакъв проблем. 2.5 вече идва малко повече, но при що годе равен терен и грамотно каране също се товари понякога. Реално подсилването ще е за още тон. УАЗ е около 1.5т. по талон.

  • #98
    Преработих самосвала в "дърварка" и не беше много лесно.
    Последно редактирано от petkov_bb; 14-01-20, 21:54.

    Коментар


    • #99
      Коле....кво знеш ти за дърводобива Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1908316_911711062192973_4178247902859118440_n.jpg
Прегледи:303
Размер:131.6 КБ
ID:6548259
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Че то при тези "тонажи", сметката на колегата за УАЗа може да излезе...................

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        За кубиците на дървата и теглото им по никакъв начин не се наемам да споря, защото това е второто най-разтегливо понятие след размера на рибите.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Петков е защитил научна титла по проблема. Не знам защо още не са му предложили от Лесотехническия за Ректор да им стане с този капацитет. Няма да има скука за студентите.

    • Когато праснах снимката на камиончето с мотор на ИВЕКО, имаше обяви за 5-6 такива. Сега има само едно ДЕЙЛИ-самосвалче. Може да се ''пипне'' малко и става за каране. Имах колеги, които практикуваха дърводобив със стар транзит-фургонче. Пускат се в някое дере, берат дърва и когато трябва да излезнат викат едно багерче 4*4*4. Стъпят ли на асфалт е лесно.

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Къде ги има в мобиле?

      • nogopechen
        nogopechen коментира
        Редактиране на коментар
        Ивеко;дейли;4х4. Остана едно скъпо.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Жалко, иначе са корави машини, но за асфалт. На черно си трябва тунинг, най-вече повдигане, блокажи, раздатка и пр.