Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел проблемче с буханка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ел проблемче с буханка

    Здравейте колеги.
    Проблема е, че не ми свети лампата за маслото, а датчика клони към нулата. Машината е 99г.
    Затова се зарових под капака на двг-то и открих, че на датчика за лампата няма кабел и определено са правени някакви експерименти.
    Молбата ми е да ми кажете на снимката кой кабел за какво е.
    Най-горния червен и най-долния лилав са вързани към алтернатора, а кафявият към датчика за налягане на маслото. Остават двата жълти и зеленият?

  • #2
    Ми пробвай де. Допираш кабела до маса и ако е той за лампата-тя трябва да светне. Ако не светне-изгоряла лампа, прекъсната верига-най-често в някой куплунг или скъсан кабел.
    Но щом имаш работещ манометър-за чий ти е лампа? Манометъра дава много по-вярна информация, и по показанията му може да се видят повече неща отколкото с лампата.
    Например че маслото е загряло или вече е за смяна. Или двигателя е за ремонт...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      Датчика не трябва да клони към нулата!!! Най вероятно проблема е в маслената помпа - хлабави болтчета, издухана гарнитурка(отдолу на капака) или блокирал регулатор(патрончето стои малко отворено) - когато не се сменя маслото С поздрав Борето

      Коментар


      • #4
        Това е така, но аз се съмнявам първо в датчика или инсталацията. Искам да проверя първо инсталацията, защото имам съмнения, че някъде е окъсила. Затова питам кой кабел закеде е за да мога да ги проследя. Чак след това ще отварям мотора

        Коментар


        • #5
          ....колегите по горе обясниха нещо...в лампата за маслото има плюс като дадеш на контакт, следователно работи когато получи маса било то от датчика- откъдето и трябва да е,В В било от някъде къдетоВ  кабела за него В притритВ  по двигателя или ламаринитеВ и е свързан неправомерноВ към маса....а най сигурно е да сглобиш едни контролен механичен манометър и да провериш налягането...
          основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

          Коментар


          • #6
            Минаха почти 10дни. Какво стана с налягането на маслото? С поздрав Борето

            Коментар


            • #7
              Колеги, благодаря за отговорите.
              Това се получи с нов датчик за налягането.
              ​​​

              Коментар


              • #8
                С манометъра показва почти същото

                Коментар


                • #9
                  Тези показания са при тихи обороти и при газ, така ли да разбираме?
                  Но работейки почти само с руска техника-да ти кажа-на руски ел уреди не вярвай.
                  То и на другите им уреди де, ако искаш точни показания-манометър с маркуче към него(специфични са), но не руски. Завиваш на мястото на датчика и гледаш.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    Едното е на празен ход, другото на обороти при студен двигател. Кажете дали е добре.

                    Коментар


                    • #11
                      Но не знаем двигателя ЗМЗ или УМЗ е.Не знаем има ли маслен радиатор.
                      only 4 x 4,sim AWD

                      Коментар


                      • #12
                        Кажи на загрял двигател колко е налягането. Доколкото разбрах е замерен студен.
                        only 4 x 4,sim AWD

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                        Зареждам...
                        X