Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rexton II - проблем с динамиката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Rexton II - проблем с динамиката

    Здравейте колеги,

    Регистрирах се във форума, след като видях, че тук има доста експерти и се надвам някой да успее да ми помогне с моя проблем, а той е следния:
    Преди месец купих Rexton II, RX270 XVT, 2007г, 150000км, дизел, авто.
    На този линк има подробна характеристика:
    http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=16023&lang=en

    Аз живея в Швейцария и я взех директно от първия собственик. Преди да я купя я закарах на сервиз за пълен преглед и като цяло нямаше никакви забележки. Така я чувствах и аз докато я карам. Само дето не я бях натискал над 120-130 км/ч (много радари има тук)! И точно това ми е проблема!
    Колата е с добра динамична при потегляне и на ниските скорости, но над 100км/ч е като спънат кон, няма никаква мощност. Едвам ускорява, камо ли пък ако има малко обратен наклон! Дори направих наколко видеа, за да покажа директния пример, ще видя как да ги направя достъпни и тук.

    Кратък пример:
    Карам с 130 по магистралата, на Д5 предавка съм на около 2000-2200 оборота, искам да изпреваря някого и натискам педала до долу(KICK-DOWN) и тя прескача на Д3, двигатела напъва до 4000 об. и там се блокира, а скоростта - много тромаво и бавно ускорява до 140/150 и започва да тресе, ако пътя е равен или спускащ се; а ако е с обратен наколон, направо губи скорост и даже не задържа на 130, а започва да намалява. Дори се случва, ако съм на AUTO-CRUISE, той да се изключи, защото не може да достигне/поддържа зададената скорост (130 например). Това все пак е 2.7 ДВГ и е по лиценз на добре познатия 2.7 дизел на Мерцедес (както и ск.кутия), просто е невъзможно това да е всичко което може!!!

    Моля Ви за мнения преди да я закарам на сервиз, защото като ги знам какви са тук, само ще научкват ще трябва да ходя 100 пъти преди да разберат какво и е точно, а и всеки път ще ми искат луди пари. Искам да имам поне няколко "теории" какво може да е, когато ми дават диагнозата, за да мога да преценя колко близко са до истината или ми говорят глупости.

    Ще Ви помоля да ми спестите коментарите от типа: "Хвърляй го тоя боклук" и тн, забелязах че Ssang Yong/Rexton не е от високо ценените марки/модели (може би с право), а да споделяте идеи, къде според Вас може да е проблема и какви да възможните решения.

    Благодаря предварително
    Последно редактирано от koliii; 04-05-10, 17:44.

  • #2
    До: Rexton II - проблем с динамиката

    Сигурен ли си, че тази машина трябва да може повече? То пише, ама купето е големичко, трансмисията е автоматична и също си взема своето. Ако си убеден, че може още, вероятно трябва да тръгнеш от простите неща - филтри за въздух и гориво. Черен пушек наблюдава ли се при ускоряване? Някакъв пушек изобщо в някакви случаи?

    Това, че при педал до ламарината автоматикът намества двигателя на 4000 е правилно - там му е максималната мощност.

    Коментар


    • #3
      До: Rexton II - проблем с динамиката

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Сигурен ли си, че тази машина трябва да може повече? То пише, ама купето е големичко, трансмисията е автоматична и също си взема своето. Ако си убеден, че може още, вероятно трябва да тръгнеш от простите неща - филтри за въздух и гориво. Черен пушек наблюдава ли се при ускоряване? Някакъв пушек изобщо в някакви случаи?

      Това, че при педал до ламарината автоматикът намества двигателя на 4000 е правилно - там му е максималната мощност.
      Ясене туй по каталог го дават над 180 коня! И да са умрели 20-тина, би трябвало до 150-160 км. да няма никакъв проблем! Даже нанагорнище!
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • #4
        До: Rexton II - проблем с динамиката

        Благодаря за отговора. Ами след като на километража пише 220, все ми се струва, че на 130 трябва да ускорява малко повече! Поне да не намалява при обратен наклон! Сега търся да пробвам същия автомобил, за да мога да сравня.
        За пушек - не мисля, ще проверя, но според мен е малко вероятно, щеше да ми направи впечатление.
        За филтрите, ще проверя задължително.
        За 3-та предавка, разбирам че е логично да удря до 4000, но това, че не превключва на 4-та автоматично е странно. Според мен това показва, че не достига до очакваното ускоряване и зацикля там, очаквайки това да стане.

        Коментар


        • #5
          До: Rexton II - проблем с динамиката

          На 4-та няма да превключи докато скоростта не се повиши толкова, че 4000об/мин вече да са в друг диапазон на автоматика или не вдигнеш педала. Това няма какво да го мислиш. Адекватен автоматик (доколкото изобщо има такова животно) се държи така.

          Сега, защо не се повишава скоростта достатъчно бързо, вече е основния въпрос. Наистина прегледай за пушеци, ако трябва с помощник и друга кола отзад. Ако от ауспуха изобщо се вижда нещо, кажи какво. Това чудо има турбина, тя как звучи? Чуваш ли я изобщо? Дали има следи от масло около нея? Температурата на двигателя в норма ли седи? За филтрите вече споменах и извън някаква работилница това е, което можеш да направиш.

          А това, какво пише на километража, обикновено е някакъв тънък майтап от страна на производителя. На моята Нива например пише 180 км/ч.

          Коментар


          • #6
            До: Rexton II - проблем с динамиката

            В момента карам Тойота 100, 2,7 бензин на газ. Същия уйх...... Просто мотора идва слаб на това купе. По сравнение с 5,2 на Гранд Чероки Не го мисли - това е положението.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: Rexton II - проблем с динамиката

              Ще проверя за пушеци.
              Да, има турбина и много добре се чувства точно на ниските скорости. Двигателя е чист, няма следи от течове. Температурата е ок. Не знам къде е проблема, но ми се струва, че двигатела подава достатъчно мощност, но като че ли не стига до колелата.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Сега, защо не се повишава скоростта достатъчно бързо, вече е основния въпрос. Наистина прегледай за пушеци, ако трябва с помощник и друга кола отзад. Ако от ауспуха изобщо се вижда нещо, кажи какво. Това чудо има турбина, тя как звучи? Чуваш ли я изобщо? Дали има следи от масло около нея? Температурата на двигателя в норма ли седи? За филтрите вече споменах и извън някаква работилница това е, което можеш да направиш.

              Коментар


              • #8
                До: Rexton II - проблем с динамиката

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                В момента карам Тойота 100, 2,7 бензин на газ. Същия уйх...... Просто мотора идва слаб на това купе. По сравнение с 5,2 на Гранд Чероки Не го мисли - това е положението.....
                Уважавам мнението ти, но на 180 коня, все си мисля, че на малък наклон не може да не успява да поддържа скороста на 120-130. Да не говорим, че по принцип има теглич отзад, представям си какво става ако закача нещо и колата е пълна.
                Забравих да спомена, че когато AUTO-CRUISE_a се изключи, след като не може да достигне зададената скорост, това явно записва грешка в компютъра и AUTO-CRUISE_a не може да се задейства отново докато двигателя не се изключи и да се извади ключа, така явно се изчиства грешката... и така до следващия път.

                Коментар


                • #9
                  До: Rexton II - проблем с динамиката

                  А провери ли да не би да има ограничител под педала, или самия компютър да се е бъгнал нещо и да зацикля на 4000 об/мин. Също провери и горивния филтър, ако се е затлачил се получава така, не стига горивото за рязко дигане на оборотите, особено при товар/ изкачване на наклон/
                  -------Honda CR-V 128к.с.--------
                  "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                  Коментар


                  • #10
                    До: Rexton II - проблем с динамиката

                    Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
                    А провери ли да не би да има ограничител под педала, или самия компютър да се е бъгнал нещо и да зацикля на 4000 об/мин. Също провери и горивния филтър, ако се е затлачил се получава така, не стига горивото за рязко дигане на оборотите, особено при товар/ изкачване на наклон/
                    Съгласен, имал съм Мерцедес, който освен големия хартиен филтър имаше и малък пластмасов много приличащ на бензиновите. Та той се оказа че никога не е сменян и точно във високите не пускаше достатъчно гориво. И колата почваше да тъпче на едно място след определени обороти. Да не би и тук да е такъв случая
                    GW Steed5

                    Коментар


                    • #11
                      До: Rexton II - проблем с динамиката

                      Запушени филтри, спукан маркуч след турбото или интеркулер,...

                      А да не би да я караш на някакъв неподходящ режим на трансмисията? Бавни има ли, няма ли това чудо?

                      Другия вариант е да си в някакъв авариен режим, и да не допуска максималните стойностти на мотора.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Rexton II - проблем с динамиката

                        Първоначално публикуван от koliii Преглед на мнение
                        ...ми се струва, че двигатела подава достатъчно мощност, но като че ли не стига до колелата.
                        Е, това няма лесен начин да го различиш. Освен по температурата на скоростната кутия, защото тази мощност няма къде другаде да иде. Тъй като нямаш лесен начин да измериш температурата на скоростите, остави ги засега. Съсредоточи се върху храненето на двигателя с нафта.

                        Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
                        А провери ли да не би да има ограничител под педала, или самия компютър да се е бъгнал нещо и да зацикля на 4000 об/мин.
                        Ако имаше ограничител нямаше да сработва кикдаун-механизма, а той няма проблеми с това. Самият компютър не се е бъгнал и не зацикля, а това му е режимът с максимална мощност. Поне така пише в линка по-горе.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Rexton II - проблем с динамиката

                          Един приятел има същия.Много върви, няма общо с това дето описваш...
                          Турбината е с променлива геометрия, да не дава нещо проблем и колата да минава в авариен режим.Случва се често на такъв тип двигатели, и то точно във високите обороти
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #14
                            До: Rexton II - проблем с динамиката

                            Първоначално публикуван от koliii Преглед на мнение
                            Уважавам мнението ти, но на 180 коня, все си мисля, че на малък наклон не може да не успява да поддържа скороста на 120-130. Да не говорим, че по принцип има теглич отзад, представям си какво става ако закача нещо и колата е пълна.
                            Забравих да спомена, че когато AUTO-CRUISE_a се изключи, след като не може да достигне зададената скорост, това явно записва грешка в компютъра и AUTO-CRUISE_a не може да се задейства отново докато двигателя не се изключи и да се извади ключа, така явно се изчиства грешката... и така до следващия път.
                            Варна, посока Харамията/Приселци, за да поддържам 100 - колата минава на трета....... На четвърта нема душа......

                            Моето круиз контрол няма изобщо.....
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #15
                              До: Rexton II - проблем с динамиката

                              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                              Варна, посока Харамията/Приселци, за да поддържам 100 - колата минава на трета....... На четвърта нема душа......

                              Моето круиз контрол няма изобщо.....
                              2.7 бензин на газ и 2.7 дизелак с променлива геометрия на турбото (ако всичко му е в ред) точно в стръмен баир недей ги сравнява... още повече в малките обороти.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X